To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-10
Oława: Dostawę materiałów biurowych II
znak sprawy ZOZ/DZP/PN/05/13
Numer ogłoszenia: 269758 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179874 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie, ul. K. K. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3011300 wew. 440, faks 71 3011312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów biurowych II znak sprawy ZOZ/DZP/PN/05/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawę materiałów biurowych 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 10 zadań: Zadanie nr 1 - Komputery Zadanie nr 2 - Monitory Zadanie nr 3 - Tusze RIMAGE Zadanie nr 4 - Bębny i tonery Zadanie nr 5 - Nośniki optyczne Zadanie nr 6 - Dyski Zadanie nr 7 - Urządzenie wielofunkcyjne Zadanie nr 8 - Urządzenie do nagrywania rozmów telefonicznych Zadanie nr 9 - Inne urządzenia podzespoły i akcesoria Zadanie nr 10 - Opaski identyfikacyjne dla pacjenta 3. Ilości produktów, ich charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 9 oraz załączniku nr 2 - opis przedmiotu zamówienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). 5. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 2, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. 6. Zamawiający w przypadku pozycji asortymentowych gdzie została użyta nazwa własna lub użyto określenie typu dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie produkt co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych produktowi oryginalnemu. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez załączenie wykazu produktów oraz kart katalogowych lub innego dokumentu, w którym zawarty jest dokładny opis pod kątem ich równoważności. Produktu równoważne, to produkty o parametrach takich samych lub lepszych, aniżeli uwzględniono w opisie. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.19.11.40 - Akcesoria do identyfikacji osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr: 3 - Tusze RIMAGE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- Restor P. Anton, A. Czepski, T. Rostropowicz Spółka Jawna, Ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3483,36
Oferta z najniższą ceną: 3483,36 / Oferta z najwyższą ceną: 3483,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Modernizacja budynku o nr ewidencyjnym 289 w miejscowości Osiek
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa boiska wielofunkcyjnego w Gaju Oławskim" na dz. nr 107/1 AM-2, w miejscowości Gaj Oławski
- Remont Kościoła pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Oławie.
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Dostawa do miejsc siedziby Zamawiającego Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie artykułów biurowych
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2024)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.