eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojciechów › Udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 192 000 zł, na okres 8 lat, z okresem spłaty kredytu w latach 2013 - 2020

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-01

Wojciechów: Udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 192 000 zł, na okres 8 lat, z okresem spłaty kredytu w latach 2013 - 2020
Numer ogłoszenia: 269738 - 2011; data zamieszczenia: 01.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojciechów , Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów, woj. lubelskie, tel. 081 5177241 w. 30, faks 081 5177665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojciechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 192 000 zł, na okres 8 lat, z okresem spłaty kredytu w latach 2013 - 2020.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: 66.11.30.00 - 5 usługi udzielania kredytu. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 192 000,00 zł, na zrealizowanie zadań inwestycyjnych, na okres 8 lat, z okresem spłaty kredytu w latach 2013 - 2020, na sfinansowanie wkładu własnego zadań inwestycyjnych z dofinansowaniem UE w ramach PROW: 1) budowa sieci wodociągowej w m. Palikije Pierwsze i Sporniak, 2) remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w m. Wojciechów, 3) budowa i wyposażenie obiektów sportu i rekreacji w m. Miłocin, oraz zadania inwestycyjnego z dofinansowaniem UE w ramach RPO: budowa i wyposażenie hali widowiskowo sportowej przy Zespole Szkół w Wojciechowie, na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, a w szczególności: 1.1. Okres kredytowania ustala się na lata 2013 - 2020; 1.2. Karencja w spłacie kapitału - do 30 marca 2013 r.; 1.3. Spłata kapitału następować będzie w ratach kwartalnych - 32 raty x 37 250,00 zł płatnych do ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał, od upływu okresu karencji; 1.4. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych do dnia 10 następnego miesiąca po upływie kwartału. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu; 1.5. Oprocentowanie kredytu zmienne, obliczane dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o stawkę średnią WIBOR 1M z jednego miesiąca poprzedzającego kolejny miesięczny okres odsetkowy, powiększoną o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych (dwa miejsca po przecinku), niezmienną w okresie obowiązywania umowy, skorygowaną o marżę banku; 1.6. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy) w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego na podstawie jego dyspozycji, z wykorzystaniem do 31 grudnia 2020 roku; 1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów; 1.8. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu wykonawca przeliczy ponownie odsetki z uwzględnieniem wcześniejszego okresu spłaty; 1.9. Zamawiający nie dopuszcza stosowania opłat i prowizji od udzielonego kredytu; 1.10. Ustala się prawne zabezpieczenie spłaty kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową; 1.11. Złożenie przez Wykonawcę oferty będzie równoznaczne z pozytywnym rozpatrzeniem wniosku o kredyt przez wybranego Wykonawcę. Informacje dodatkowe: 1. Gmina nie posiada akcji, udziałów w innych podmiotach, 2. Gmina nie emituje papierów wierzycielskich, 3. Gmina nie udzieliła poręczeń i nie posiada innych zobowiązań, 4. Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji, z kontrasygnatą Skarbnika, 5.Skarbnik złoży kontrasygnatę na wekslu i deklaracji wekslowej, 6. Aktualny stan bezrobocia w Gminie - 11,2 %.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie po uprzednim zbadaniu, braku podstaw do wykluczenia z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z pkt. X SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę, wymagane w pkt. 3. Warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, uważać się będzie za spełnione, jeżeli złożone zostaną wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty określone w pkt. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści złożonych oświadczeń i wymaganych dokumentów. Warunki dotyczące pkt. IX.1.b), c) i d) SIWZ uznawać się będzie za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wymagane pkt. IX.3.a) SIWZ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunek dotyczący pkt. IX.1.a) SIWZ uznawać się będzie za spełniony, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazaniu przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiada zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Bank działalności, wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). Ponadto, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, wówczas w/w warunki uznawać się będzie za spełnione, po udowodnieniu dodatkowo, iż Wykonawca będzie dysponował powyższymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Nie wykazanie przez Wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. brak dokumentów, brak oświadczenia lub złożenie oświadczenia o braku spełnienia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp. Dot. pkt. IX i pkt. X SIWZ: Dokumenty wymagane pkt. IX. 3 oraz pkt. X. 2. SIWZ, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z tym że oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane pkt. IX. 3. a) należy złożyć w oryginale. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia oraz w przypadku podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia (podwykonawcy) i innych podmiotów wynikających z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Zobowiązani są wtedy wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 (art. 23 ust. 3 ustawy Pzp). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są osobno spełniać wymagania pkt. X i na potwierdzenie tego muszą złożyć każdy z osobna oświadczenia oraz dokumenty wymagane pkt. X.2. a), b) SIWZ, natomiast łącznie wykazać spełnianie warunków pkt. IX.1. i na potwierdzenie tego złożyć dokumenty wymagane pkt. IX.3. Wykluczenie z postępowania chociażby jednego członka konsorcjum eliminuje z postępowania całe konsorcjum.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznawać się będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp), jeśli będzie korzystał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - art. 23 ust 2 ustawy Pzp (jeśli dotyczy). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących wypadkach: 1. Zmiany każdego z elementów umowy, o ile zmiany te będą korzystne dla zamawiającego; Zmiana przepisów prawa powstała po dacie podpisania umowy z Wykonawcą, skutkować będzie zmianą umowy, jeśli zmienione przepisy będą korzystniejsze dla Zamawiającego. Wprowadzenie do umowy zmian, które nie będą wynikać ze zmiany przepisów prawa strony uzależniają od obustronnego porozumienia. 2.Obniżenia kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty kredytu przez zamawiającego; 3.Zmiany postanowień umowy kredytu, zawartej zgodnie z warunkami zamówienia mogą nastąpić w przypadku niekorzystnej sytuacji płatniczej Kredytobiorcy, która może zwiększyć ryzyko Banku. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://wojciechow.netbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojciechów, Wojciechów 5, 24 - 204 Wojciechów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wojciechów (pok. Nr 4), Wojciechów 5, 24-204 Wojciechów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.