eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa boiska szkolnego ul.Partyzancka, 63-400 Ostrów Wielkopolski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-06

Ostrów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa boiska szkolnego ul.Partyzancka, 63-400 Ostrów Wielkopolski
Numer ogłoszenia: 26972 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Józefa Gniazdowskiego , ul. Partyzancka 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 5919556, faks 62 5919556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa boiska szkolnego ul.Partyzancka, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska szkolnego ul.Partyzancka w Ostrowie Wielkopolskim Zakres zamówienia obejmuje 1 Budowę infrastruktury technicznej podziemnej w zakresie INSTALACJE SANITARNE a Odwodnienia boiska za pośrednictwem rur drenarskich PCV-U 126 perforowanych o łącznej długości 61,3 m, połączonych studzienkami drenarskimi szt. 8, b kanalizacji deszczowej PCV 160 2,2 m, INSTALACJE ELEKTRYCZNE a Zasilanie obiektu przewodem typu YKY 5 x 10 mm2 15,0 m, b Przewody YKY 3 x 2,5 mm2 15,0 m, c Przewody YKY 5 x 10 mm2 34 m, d Przewody YKY 3 x 2,5 mm2 21,0 m, e Przewody YKY 5 x 10 mm2 w rowach kablowych 76 m, f Przewody YKY 3 x 2,5 mm2 w rowach kablowych 4 m, 2. Usunięcie wszelkich napotkanych w trakcie realizacji kolizji podziemnych i nadziemnych na obszarze 1768,0 m2 + dojście instalacyjne do budynku szkoły + piwnica budynku szkoły 1 kpl. 3. Budowę boiska wielofunkcyjnego - o nawierzchni syntetycznej łącznie z dostawą i montażem bramek do piłki ręcznej o łącznej powierzchni obszaru nawierzchni syntetycznej 1043,03 m2. Technologia nawierzchni sportowej - EPDM z warstwą stabilizującą typu ET o gr. min. 35 mm i nawierzchnią sportową, gładką, przepuszczalną dla wody, dwuwarstwową. Dolna warstwa z granulatu SBR min. 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. Wymagane parametry nawierzchni sportowej: Wytrzymałość na rozciąganie >= 0,6 MPa, Wytrzymałość na rozdzierania >= 100 N, Ścieralność 0,09 mm, Przyczepność do podkładu typu ED 0,5 MPa, Różnica współczynnika tarcia kinetycznego powierzchni w stanie suchym i mokrym <= 0,15, Odporność na uderzenie, powierzchnia odcisku kuli 550 + - 50 mm2, Badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badania specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. Podbudowa o konstrukcji: a grunt rodzimy b Grunt stabilizowany cementem o grubości min. 30 cm, c nasyp z piasku zagęszczanego warstwami o gr. 25 cm, d warstwa klinująca z kruszywa kamiennego łamanego o gr. 10 cm, e warstwa klinująca stabilizowanego mechanicznie o gr. 5,0 cm, f warstwa wyrównująca stabilizowana mechanicznie 5 cm. 4. Budowę boiska do koszykówki i siatkówki o nawierzchni jak boisko wielofunkcyjne 2 kpl. o nawierzchni syntetycznej, łącznie z dostawą i montażem kompletnych zestawów koszy do koszykówki 2 kpl. i zestawów do siatkówki 2 kpl., 5. Budowę skoczni w dal - rozbieżnia o nawierzchni syntetycznej o nawierzchni jak boisko wielofunkcyjne, progi systemowe - 1 kpl , 6. Budowę oświetlenia boisk z naświetlaczami MVP 506 ze źródłem HPI-TP 250 W, mocowanymi do słupa systemowego 16 kpl., 7. Budowę systemowego ogrodzenia terenu o wysokości 4,0 m - 32,07 + 26,17 = 58,24 m i 6,0 m - 34,17 + 30,83 + 6,35 = 71,35 m w pasach równoległych do ul. Partyzanckiej z bramką wjazdową systemową 2,64 x 2,0 m - 1 kpl. i furtką wejściową 1,20 x 1,0 m 1 kpl., 8. Budowę placu rekreacyjnego z kostki brukowej, betonowej gr. 6,0 cm z 14 ławeczkami 180 x 80 x 45 cm o konstrukcji ze stali nierdzewnej i siedziskach z drewna egzotycznego 108,4 m2, 9. Trwałe, zgodne z przepisami naniesienie graficzne linii boiska wielofunkcyjnego do piłki ręcznej - 1 kpl., boisk do siatkówki 2 kpl., boisk do koszykówki 2 kpl. linie rodzajów boisk w innych kolorach. 10. Wykonanie zieleni izolacyjnej niskiej trawnik w tym 245,0 m2 na teokracie 588,8 m2. 11. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej we wszystkich branżach 1 kpl. Charakterystyczne parametry techniczne: Powierzchnia działki 7(14 objętej zadaniem inwestycyjnym - 1768 m2 Powierzchnia zabudowy boiskiem o nawierzchni syntetycznej w ramach projektowanego ogrodzenia - 1043,80 m2 Wysokość i długość boiska : długość z ogrodzeniem: 31,90 m szerokość z ogrodzeniem: 34,20 m wysokość ogrodzenia: 4,0 (6,0 m. 3.3. Inne wymagania i uwagi: 1. Teren budowy Wykonawca wydzieli ogrodzeniem tymczasowym, o wysokości min.2,0 m, od pozostałego terenu szkoły. 2. Dostęp do terenu budowy bezpośrednio z ul. Partyzanckiej, Wykonawca zapewni za pośrednictwem bramy tymczasowej zamontowanej po demontażu przęsła pierwszego i drugiego ogrodzenia ceglanego od strony budynku szkoły. Czasowy zajazd i wjazd z pasa drogowego ul. Partyzanckiej Wykonawca umocuje prawnie z Miejskim Zarządem Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhoffa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Po ustaniu konieczności zapewnienia dostępu materiałowo sprzętowego do terenu budowy Wykonawca odtworzy zdemontowane przęsło do stanu pierwotnego. 3. Składowanie materiału tylko w obrębie terenu budowy. 4. Zapewnienie dostępu do energii elektrycznej w gestii i na koszt Wykonawcy. 5. Zapewnienie zaplecza szatniowo socjalno sanitarnego dla pracowników Wykonawcy w gestii Wykonawcy, na terenie placu budowy. 6. Obowiązuje zakaz przebywania pracowników Wykonawcy na terenie szkoły poza przekazanym protokolarnie terenem budowy. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 9. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 10.Na dzień odbioru końcowego zieleń izolacyjna niska trawa musi być zaprowadzona 11.Na dzień odbioru końcowego wymagane jest oświadczenie o złożeniu dokumentacji powykonawczej inwentaryzacyjnej potwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 3.4. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Projekt architektoniczno-budowlany wielofunkcyjne boisko sportowe- projekt zagospodarowania terenu.załącznik nr 10, 2. Projekt architektoniczno-budowlany wielofunkcyjne boisko sportowe - branża sanitarna, kanalizacja deszczowa - odwodnienie boiska załącznik nr 11, 3. Projekt architektoniczno-budowlany wielofunkcyjne boisko sportowe- branża elektryczna załącznik nr 12 4. Szczegółowe specyfikacje techniczne - wielofunkcyjne boisko sportowe - branża budowlana i zagospodarowanie terenu, załącznik nr 13 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - wielofunkcyjne boisko sportowe- branża sanitarna załącznik nr 14, 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Nr ST-IE-01 wielofunkcyjne boisko sportowe branża elektryczna załącznik nr 15, 7. Przedmiar robót wielofunkcyjne boisko sportowe branża budowlana załącznik nr 16, 8. Przedmiar robót wielofunkcyjne boisko sportowe branża sanitarna załącznik nr 17, 9. Przedmiar robót wielofunkcyjne boisko sportowe branża elektryczna załącznik nr 18. 10. Przedmiar robót- wyposażenie boisk załącznik nr 19 UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektów budowlanych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100 )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia , o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał min.jedną robotę budowlaną polegająca na wykonaniu nawierzchni syntetycznej typu EPDM z warstwą stabilizującą typu ET wraz z odwodnieniem o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł.Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia , o którym mowa w pkt.7.1 i 7.2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia , o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi: a) uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) uprawnienia budowlane kierownika robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych bez ograniczeń, c) uprawnienia budowlane kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000 zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów, o których mowa w pkt 7.1., 7.4., 7.5 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o powierzeniu robót podwykonawcom. 2. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt.III.3 mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokument wymieniony w pkt III.4.2 i III.4.3 potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt.III.4.4. dotyczący przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów. 3. Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.III., może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art.26ust.2b ustawy.W tym celu, składa w formie oryginału pisemne zobowiązanie (załączniki nr 8a - 8 d)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą: 1) dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 w przypadku: a) konieczności wykonania zamówień / robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu, b) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania robót do zmienionych przepisów, które to zmiany nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, c) zmian w zakresie projektowym, dokonanych na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z technologią potwierdzonych pisemnie przez zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie, e) pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) wystąpienia siły wyższej (np.: wojna, strajk, złe warunki atmosferyczne itd.); o okres, w którym roboty będące przedmiotem umowy nie będą mogły być prowadzone, 2) dotyczyć zmian parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy w przypadku poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, 3) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 3. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 4 pkt 1 - 2, należy niezwłocznie zgłosić pisemnie osobom, o których mowa w § 15 pkt 1. 4. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sądy Powszechne, właściwe miejscowo dla zamawiającego. 5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy stanowi jej integralną część.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse.osw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ekonomicznych im.Józefa Gniazdowskiego ul.Partyzancka 29,63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ekonomicznych im.Józefa Gniazdowskiego ul.Partyzancka 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat I, piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.