Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Piotrków Trybunalski: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych w zakresie Sprzedawca-Magazynier
Numer ogłoszenia: 269670 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6474526, faks 044 6474526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych w zakresie Sprzedawca-Magazynier.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Piotrkowie Trybunalskim w zakresie Sprzedawca-Magazynier.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. l i 2 ustawy); 5)Przedstawią szczegółowy program kursu, zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 6)Przedstawią proponowany system, czas i termin realizacji kursu (harmonogram zajęć); 7)Przedstawią wzór świadectwa /zaświadczenia/ ukończenia szkolenia; 8)Przedstawią informację dotyczącą osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków sporządzony będzie zgodnie z drukiem Zp-17 - wzór z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16.10.2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz.1154/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Szczegółowy program kursu, zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, uwzględniający: nazwę i zakres szkolenia czas trwania i sposób organizacji szkolenia wymagania wstępne dla uczestników szkolenia cele szkolenia plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej szkolenia treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz literatury oraz udostępnianych uczestnikom kursu środków i materiałów dydaktycznych (włącznie z formą udostępnienia ) sposób sprawdzenia efektów szkolenia (postępów w procesie kształcenia). Program szkolenia powinien być sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy szkoleniowej. 2. Imienny wykaz kadry dydaktycznej wraz ze szczegółową charakterystyką osób, które będą wykonywać zamówienie oraz kserokopie dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe. Szczegółowa charakterystyka kadry dydaktycznej powinna zawierać; wykaz personelu wskazanego wyłącznie do realizacji szkolenia, osobne charakterystyki każdego prowadzącego, zawierające m.in.: poziom i rodzaj wykształcenia, wskazanie bloku tematycznego ( zajęcia teoretyczne i praktyczne) realizowane przez prowadzącego, informację na temat przeprowadzonych dotychczas kursów, szkoleń i zajęć o tematyce zgodnej z kierunkiem szkolenia będącym przedmiotem zamówienia (sprzedawca-hurtownik, magazynier-fakturzysta) zawierającą nazwy prowadzonych kursów, szkoleń, zajęć oraz datę ich realizacji. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoją tematyką i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (sprzedawca-magazynier, sprzedawca-hurtownik, magazynier-fakturzysta), z podaniem ich wartości, ilości przeszkolonych osób, dat wykonania oraz odbiorców. 4. Informacja o miejscu prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. W przypadku realizacji szkolenia w miejscu nie będącym własnością Wykonawcy, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego lokal niezbędny do wykonania zamówienia ( oświadczenie lub umowa najmu ). 5. Opis warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych, osprzętowania, warunków BHP i inne. 6. Proponowany system, czas i termin realizacji kursu ( harmonogram zajęć ). Zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy szkolenie powinno odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). W harmonogramie zajęć należy wskazać faktyczny czas przebywania uczestników szkolenia na zajęciach w pełnych godzinach zegarowych (od godziny rozpoczęcia zajęć do godziny ich zakończenia, z uwzględnieniem przerw). Harmonogram zajęć powinien być rozpisany na poszczególne dni z podaniem tematyki i rodzaju zajęć, czasu ich trwania oraz nazwiska osoby prowadzącej. 7. Wzór świadectwa /zaświadczenia/ ukończenia szkolenia. 8. Informacja dotycząca osoby ze strony Wykonawcy, sprawującej nadzór wewnętrzny nad prawidłową realizacją szkolenia oraz zakres podejmowanych przez tę osobę czynności.9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.10. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału/inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.11. Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. 12. Zaświadczenia o nadaniu nr REGON i NIP.13. Stosownie do ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych / tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223 , poz. 1655 z późn.zm./ wykonawca przystępujący do udział w postępowaniu winien przedstawić oświadczenie zgodne z art. 22 oraz art. 24 w/w ustawy. 14. Oświadczenia dot. akceptacji treści wzoru zaproponowanej umowy szkoleniowej w sprawie organizacji szkolenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50.00
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.00
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia - 30.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.09.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tytuł projektu: CZAS DLA AKTYWNYCH.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWA CHODNIKÓW WRAZ ZE ZJAZDAMI NA UL. LITEWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM (ODCINEK OD UL. JEROZOLIMSKIEJ DO PL. LITEWSKIEGO)
- "Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap III wraz z budową ulicy Żeglarskiej na odcinku od ul. Rusałki do ulicy Koralowej - BO 2021"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej rozbudowy ul. Błotnej do ul. Wroniej w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa tężni solankowej w parku im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim - zadania "Pit Stop dla aktywnych i Tężnie Trybunalskie - BO 2022"
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Dziwnów
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.