eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajgród › Budowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z infrastrukturą techniczną oraz obiektami małej architektury i urządzenie zieleni niskiej w mieście Rajgród

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Rajgród: Budowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z infrastrukturą techniczną oraz obiektami małej architektury i urządzenie zieleni niskiej w mieście Rajgród
Numer ogłoszenia: 269638 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, woj. podlaskie, tel. 086 2721624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/um_rajgrod/bip/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z infrastrukturą techniczną oraz obiektami małej architektury i urządzenie zieleni niskiej w mieście Rajgród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ciągu pieszo-jezdnego wraz z infrastrukturą techniczną oraz obiektami małej architektury i urządzenie zieleni niskiej w mieście Rajgród. Zamówienie obejumje wykonanie nawierzchni ciągu, punktów widokowych, sięgaczy, humusowanie skarp, wykonanie oświetlenia parkowego wraz z ułożeniem linii kablowej, urządzenie zieleni niskiej, dostawa ławek parkowych, koszy na śmieci i tablicy informacyjnej, zamontowanie barierek ochronnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 34.92.85.30 - Latarnie uliczne 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.11.36.00 - Ławki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: zadanie A (branża drogowa) - 9 000,00 zł; zadanie B (branża elektryczna) - 2 500,00 zł; zadanie C (zieleń) - 600,00 zł; zadanie D (mała architektura) - 2 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy, t.j.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże: a)dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. : dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym ważne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym uprawnienia od co najmniej 3 lat, posiadającego wpis w Centralnym Rejestrze Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane prowadzonym przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uprawnienia uzyskały po 14.02.1995r.) - dla zadania A, dysponowanie co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia SEP do 1 kV, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia od co najmniej 3 lat, posiadającą wpis w Centralnym Rejestrze Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane prowadzonym przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uprawnienia uzyskały po 14.02.1995r.) - dla zadania B, dysponowanie co najmniej 1 osobą, posiadającą wykształcenie ogrodnicze lub pokrewne (np. architektura krajobrazu, zagospodarowanie terenów zieleni, itp.) z co najmniej 2-letnią praktyką zawodową przy urządzania terenów zieleni - dla cz. C zamówienia, b)wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 zamówień polegających na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej na powierzchni co najmniej 3 000,00m2 każde, o wartości robót min. 330 000,00 zł brutto każde zamówienie - dla zadania A, co najmniej 2 zamówień polegających na ułożeniu instalacji elektrycznych o wartości zamówienia min. 20 000,00 zł brutto każde zamówienie - dla zadania B..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 3.1.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Wykonawca załączy do oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3.2.W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca załączy do oferty: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SIWZ. b)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wg załącznika nr 15 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez wykazane osoby uprawnień i potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (dla zadania A i B - branża drogowa i elektryczna) oraz potwierdzające wykształcenie (dla zadania C - zieleń). Jeżeli wykonawca wykazał, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)wykaz prac, wg załącznika nr 16 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające uznanie zamówienia za należycie wykonane, określające wartość i zakres zamówienia i datę wykonania zamówienia. 3.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.1. lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/um_rajgrod/bip/index.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie A (branża drogowa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego, przeznaczonego dla ruchu pieszych i rowerów dł. 804,95m, wykonanie punktu widokowego i punktu kąpielisko, wykonanie schodów terenowych, wykonanie czterech sięgaczy (połączeń ciągu z istniejącym układem chodników), humusowanie skarp z obsianiem trawą, ustawienie słupków blokujących ruch pojazdów. Powierzchnia ciągu - 2380,54 m2; Powierzchnia sięgaczy - 442,24 m2; Powierzchnia utwardzonych punktów widokowych - 477,76 m2; Schody terenowe - 34,98 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B (branża elektryczna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oświetlenia parkowego wraz z budową linii kablowej NN do zasilania lamp i zamontowaniem szafki oświetleniowej. Długość projektowanej linii kablowej NN 976,00 mb. Lampy parkowe 22 szt. o wysokości 3,7m z podwójnym wysięgnikiem z kloszami typu kula..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 34.92.85.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie C - zieleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie zieleni niskiej w dwóch miejscach ciągu - przy punkcie widokowym i przy punkcie kąpielisko. Zamówienie obejmuje nasadzenia drzewami, krzewami i bylinami wieloletnimi, łącznie 799 szt. roślin, ściółkowanie miejsc nasadzeń korą oraz wykonanie obrzeży i obwódek z kostki brukowej (100 mb)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie D - mała architektura.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż obiektów małej architektury: tj. Ławka parkowa - 14 szt.; Kosz na śmieci z blachy stalowej - 17 szt.; Stojak na rowery (na 5 rowerów) - 2 szt.; Tablica informacyjna - 1 szt.; Stała barierka ochronna stalowa - 225,00 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.11.36.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.