eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Grunwaldzkiej w Trzebini, w obrębach ewidencyjnych Myślachowice, Siersza i Wodna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-30

Trzebinia: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Grunwaldzkiej w Trzebini, w obrębach ewidencyjnych Myślachowice, Siersza i Wodna
Numer ogłoszenia: 269629 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224983 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia, ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 32 6121227, faks 32 6121147.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Grunwaldzkiej w Trzebini, w obrębach ewidencyjnych Myślachowice, Siersza i Wodna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ETAP I - OPRACOWANIA WSTĘPNE A. Opracowanie ekofizjograficzne B. Inwentaryzacja urbanistyczna - część tekstowa - opis istniejącego użytkowania terenów i obiektów, stanu technicznego zabudowy, uzbrojenia technicznego, infrastruktury komunikacyjnej z uwzględnieniem bilansu potrzeb w zakresie parkowania, bilans użytkowania terenu, zestawienia tabelaryczne cech zabudowy w dostosowaniu do wymaganego zakresu planu, - część rysunkowa - rysunek przedstawiający istniejący sposób użytkowania terenów i obiektów oraz inne informacje potrzebne do przyjęcia wymaganych ustaleń planu (parametry, wskaźniki i cechy istniejącej zabudowy i zagospodarowania terenu), - dokumentacja fotograficzna. C. Analiza wniosków do planu, odpowiedzi na zawiadomienia i propozycje ich rozpatrzenia: - część tekstowa - zestawienie tabelaryczne, propozycje rozpatrzenia, uzasadnienia do propozycji rozpatrzenia i rozstrzygnięcia Burmistrza, - część rysunkowa - rysunek przedstawiający rozmieszczenie terenów, co dla których wniesione zostały wnioski. D. Podsumowanie wszystkich wykonanych analiz: - część tekstowa - krótkie przedstawienie wniosków wynikających z analiz oraz możliwości zagospodarowania, - część rysunkowa - syntetyczny rysunek analiz z uwzględnieniem wszystkich uwarunkowań związanych z zagospodarowaniem terenu i możliwości zagospodarowania terenu, - informacja dot. aktualności materiałów planistycznych. ETAP II - PROJEKT PLANU A. Koncepcja planu - część tekstowa - opis przyjętych rozwiązań z uzasadnieniem, - część rysunkowa - rysunek koncepcji. B. Projekt planu - część tekstowa - projekt uchwały rady, - część rysunkowa - rysunek planu, rysunek infrastruktury. C. Ocena oddziaływania na środowisko - zawartość wynikająca z obowiązujących przepisów. D. Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu, - część tekstowa - zawartość wynikająca z rozporządzenia oraz zawierającą również wykaz inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, których realizacja należy do zadań własnych gminy wraz z określeniem ich parametrów mających wpływ na koszty realizacji, - część rysunkowa - rysunek prognozy. E. Analiza uzgodnień i opinii uzyskanych do projektu planu wag do projektu planu - część tekstowa - zestawienie w tabelaryczne, propozycje rozpatrzenia wraz z uzasadnieniami, - projekt planu (część tekstowa i rysunkowa) do wyłożenia. ETAP III A. Analiza uwag do planu: - część tekstowa - zestawienie tabelaryczne, propozycje rozpatrzenia, uzasadnienia do propozycji rozpatrzenia i rozstrzygnięcia Burmistrza, - część rysunkowa - rysunek przedstawiający rozmieszczenie terenów, których uwagi dotyczą. B. Projekt planu (część tekstowa i rysunkowa) po uwzględnieniu uwag, po ponownych uzgodnieniach w zależności od potrzeb, do ponownego wyłożenia, lub do uchwalenia. C. Dokumentacja formalno - prawna procesu sporządzania planu. CZYNNOŚCI I PRACE PROCEDURALNE DO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ ORAZ PRACE DODATKOWE 1. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia wniosków zgłoszonych do projektu planu oraz uwag i wniosków zgłoszonych w postępowaniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 2. Prezentacje (wersji elektronicznej) koncepcji i projektu planu władzom gminy (burmistrzowi, Komisji Inwentaryzacji i Rozwoju Rady Miasta i innym komisjom rady). 3. Opracowanie projektu planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz z uwzględnieniem uwag władz gminy. 4. W ramach opiniowania projektu planu - prezentacja projektu planu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 5. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz rozpatrzenia uwag. 6. Ponowne uzgadnianie projektu planu i wprowadzenie zmian do projektu wynikających z ponownych uzgodnień i opiniowania. 7. Udział w dyskusji publicznej oraz jeden raz w tygodniu w wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu przez 2 godziny. 8.Badanie spójności z ustaleniami studium i sporządzenie opinii. 9. Badanie konieczności sporządzenia wniosków rolnych i leśnych oraz sporządzenie wniosków lub oświadczenia o braku konieczności przygotowania wniosków. 10. Pisemne uzasadnienie zawierające informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa, na podstawie art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). 11.Pisemne podsumowanie zawierające uzasadnienie wyboru przyjętego dokumentu, sporządzone na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227). 12. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia, prezentacja na sesji rady i wyjaśnienia komisjom rady przed sesją. 13. Opiniowanie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. 14. Sporządzenia wykazu dokumentacji formalno - prawnej planu i innych wykazów wynikających z obowiązujących przepisów. 15. Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej. ILOSĆ EGZEMPLARZY 1.Na poszczególnych etapach realizacji umowy wszystkie opracowania i materiały przekazywane będą przez Wykonawcę w 2egz. w wersji analogowej (rysunki w wersji kolorowej) 2. Każda zaakceptowana wersja opracowania lub jego części przekazywana będzie w postaci elektronicznej. 3. Plan w wersji uchwalonej przekazany zostanie w: 10 egz. rysunku w wersji kolorowej, 1 egz. rysunku w wersji czarno-białej, 1 egz. planu na płycie CD, 1 egz. (rysunki analiz, rysunki planu, rysunki prognoz, rysunki ekofizjografii) na płycie CD w programie EWMapa. UWAGA: Rysunki planu, rysunek prognozy, rysunek ekofizjografii winny zostać przekazane Zamawiającemu z zastosowaniem uzgodnionego rozwarstwienia w formacie programu EWMapa (evr.). Rysunki i materiały kierowane do opiniowania i uzgodnień, do prezentacji powinny zostać przekazane w formatach powszechnie dostępnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowania Studiów Usług i Realizacji TERPLAN sp. z o.o., Ul. Wita Stwosza 6/7, 40-036 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104794,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115778,00

  • Oferta z najniższą ceną: 115778,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115778,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.