eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa wywozu nieczystości i odpłatnego odbioru makulatury na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu oraz jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Poznań: Usługa wywozu nieczystości i odpłatnego odbioru makulatury na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu oraz jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 269609 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243731 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu nieczystości i odpłatnego odbioru makulatury na potrzeby II Oddziału ZUS w Poznaniu oraz jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie publiczne sklada sie z 8 części: 1) część I - II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 2) część II - Inspektorat ZUS w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 4, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 3) część III - Inspektorat ZUS w Obornikach, ul. Armii Poznań 27, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 4) część IV - Inspektorat ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42, od dnia 01.12.2012 roku do dnia 31.12.2013 roku, 5) część VI - Inspektorat ZUS w Środzie Wielkopolskiej, ul. Szpitalna 1, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 6) część VII - Inspektorat ZUS w Koninie, ul. Św. M. Kolbego 1, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 7) część VIII -Inspektorat ZUS w Kole, ul. B. Prusa 11, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, 8) część IX - Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18, od dnia 01.01.2013 roku do dnia 31.12.2013 roku, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy na podstawie Ustawy z dnia 1 lipca 2011r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2011r. Nr 152, poz. 897) Rada Gminy w drodze uchwały stanowiącej akt prawa miejscowego, postanowi o odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, niniejsza umowa zostanie rozwiązana z dniem przejęcia obowiązku wywozu odpadów przez Gminy - bez konsekwencji finansowych, w tym także z tytułu kar umownych określonymi we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00 - 90.11.13.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część I - II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alkom Sp. z o.o, ul. Północna 1, 61-719 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10296,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11119,68

  • Oferta z najniższą ceną: 11119,68 / Oferta z najwyższą ceną: 15724,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część II - Inspektorat ZUS w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 4,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • URBIS Sp. z o.o., ul. Chrobrego 24/25, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7180,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9216,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9216,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9953,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część III - Inspektorat ZUS w Obornikach, ul. Armii Poznań 27,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Lipowa 19, 64-600 Oborniki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1341,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1593,84

  • Oferta z najniższą ceną: 1593,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1593,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: część IV - Inspektorat ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IGLESPOL Z. Iglewski i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Wrocławska 14, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4284,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3931,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3931,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4407,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: część VI - Inspektorat ZUS w Środzie Wielkopolskiej, ul. Szpitalna 1,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Sanitech Poznań, Sp. z o.o, ul. Górecka 104, 61-483 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1503,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2106,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: część VII - Inspektorat ZUS w Koninie, ul. Św. M. Kolbego 1,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o, ul. Dąbska 24, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9878,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10497,60

  • Oferta z najniższą ceną: 10479,60 / Oferta z najwyższą ceną: 13176,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: część VIII - Inspektorat ZUS w Kole, ul. B. Prusa 11,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o, ul. Dąbska 24, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1166,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1166,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1464,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: część IX - Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o, ul. Dąbska 24, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1371,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1458,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1458,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.