eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › dostawa materiałów do monitorowania i kontroli procesu sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Kamienna Góra: dostawa materiałów do monitorowania i kontroli procesu sterylizacji
Numer ogłoszenia: 269485 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowowtnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów do monitorowania i kontroli procesu sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp zoo Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy pragnie zaprosić Państwa firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 10/2008 na dostawę materiałów do monitorowania kontroli procesu sterylizacji dla Naszej jednostki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 11 pakietów: Pakiet nr 1 - naboje do sterylizacji na mieszaninę tlenku etylenu i freonów GS1 Pakiet nr 2 - rękawy papierowo-foliowe z fałdą pakiet nr 3 - testy, taśmy, wskaźniki pakiet nr 4 - etykiety dwukrotnie przylepne pakiet nr 5 - włóknina do pakowania zestawów pakiet nr 6 - sterylna jednorazowa osłona na kable pakiet nr 7 - torebki płaskie papierowo - foliowe pakiet nr 8 - torebki płaskie z samoprzylepnym zamknięciem pakiet nr 9 - papier krepowany pakiet nr 10 - rękawy papierowo-foliowe bez fałdy pakiet nr 11 - opakowania włókninowo- foliowe Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr g do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki podstawowe -minimalne dla przedmiotu zamówienia na pakiety nr od 1 - 9: 1)zamawiane towary winny spełniać wszystkie wymagania stawiane w siwz i które powinny być dopuszczone do obrotu, zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2)towar powinien posiadać bezpieczny termin ważności pozwalający na jego magazynowanie i prawidłowy odczyt - winien on być stemplowany na etykiecie pudełka, w tym okresie firma gwarantuje zachowanie przez towar pełnej wartości użytkowej, na opakowaniu winna być podana data produkcji, numer serii, termin ważności musi gwarantować przydatność asortymentu do użycia w okresie nie krótszym niż 12 miesięcy od daty zakupu z wyjątkiem towaru o terminie ważności krótszym. Zamawiający wymaga posiadania daty ważności na opakowaniach oferowanych produktów tylko w przypadku konkretnych wyrobów medycznych z których właściwości wynika konieczność wskazania terminu przydatności zgodnie z pkt. 13.3 ppkt. 12 załącznika nr 1 do Rozporządzenia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514). W związku z powyższym Zamawiający odstępuje od wymogu posiadania daty ważności na opakowaniach oferowanych produktów niesterylnych. 3)towary będące przedmiotem sprzedaży będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania; 4)oferowany towar winien odpowiadać opisowi podanemu w formularzu cenowym zał nr g. Dodatkowo: Wymagania techniczne dot. pakietu nr 1: Zamawiane naboje do sterylizacji winny być kompatybilne do sterylizatora gazowego typ GST 21 rok produkcji 1982. Są to naboje do sterylizacji na mieszaninę tlenku etylenu i freonów GS1Z. Zamawiający dopuszcza również naboje o innym składzie mieszanki, np.: tlenek etylenu i czterofluoroetanu. Skład chemiczny zamawianych naboi winien być zgodny z obowiązującymi przepisami. Wymagania techniczne dot. pakietu nr 2: Rękaw foliowo-papierowy, płaski oraz z fałdą: zestaw wskaźników umieszczony pomiędzy warstwami folii (wskaźnik para wodna/tlenek etylenu), bezpyłowe i łatwe oddzielanie folii od papieru, ponadto informacje techniczne umieszczone powinny być poza obszarem załadunku papier o gramaturze minimum 60g/m2 zgodny z normą PN EN 868-3, parametry zgodne z normą PN EN 868-5, folia o wysokiej wytrzymałości na rozerwanie, umożliwiająca łatwą identyfikację zawartości na rękawach musi być podany numer LOT i rozmiar opakowania wymagane wydane przez producenta (a nie dystrybutora ) oświadczenie w postaci protokołu zgodności z normami Zamawiający dopuszcza rękawy papierowo-foliowe z zestawem wskaźników umieszczonym na papierze pod folią w miejscu zgrzewu lub na powierzchni papieru nie mającej bezpośredniego kontaktu z wyrobami sterylizowanymi. Uwaga: Jednostką miary w danym pakiecie jest rolka o dł. 100m, natomiast zapis ten oznacza biały papier o dużej wytrzymałości na wilgoć (gramatura 60g/m2). Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia w rozmiarach powyższego asortymentu, jednakże należy zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z taką informacją. Wymagania techniczne dot. pakietu nr 5: Poz. 1 i 2 Papier krepowany: gramatura papieru powinna wynosić: minimum 58g/m2 parametry papieru: zgodne z normą PN EN 868-2, surowce użyte do produkcji : 100% pulpa celulozowa bez użycia chlorków i siarczków, powinien posiadać zwiększoną odporność na mechaniczne uszkodzenia( przekłucie, przerwanie), powinien być nietoksyczny, niepalny, ulegający biodegradacji, przeznaczony do sterylizacji parą wodną/tlenkiem etylenu, wymagana jest charakterystyka wytrzymałościowa wydaną przez producenta (a nie dystrybutora) w celu oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą. Poz. 3 i 4 Zamawiający dopuszcza włókninę do pakowania o gramaturze równej 57 g/m2. UWAGA: Kolor krepowanego papieru do sterylizacji w arkuszach jest przyjęty przez Zamawiającego umownie z uwagi na rozróżnienia kontroli wykonywanej sterylizacji wg poszczególnych oddziałów szpitalnych. Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia w rozm. powyższego asortymentu (jednakże należy zwrócić się na piśmie do Zamawiającego z taka informacją). Wymagania techniczne dot. pakiet nr 6: Zamawiający dopuszcza niewielki odchylenia w rozmiarach powyższego asortymentu (np. może być w poz. 8 dopuszcza się rozm. 250 cm x 15 cm) jednakże należy zwrócić się na piśmie do zamawiającego z taka informacją. Wymagania techniczne dot. pakiet nr 7: Zamawiający dopuszcza niewielki odchylenia w rozmiarach powyższego asortymentu - jednakże należy zwrócić się na piśmie do zamawiającego z taka informacją. Wymagania techniczne dot. pakiet nr 8: Zamawiający dopuszcza niewielki odchylenia w rozmiarach powyższego asortymentu - jednakże należy zwrócić się na piśmie do zamawiającego z taką informacją..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00 - 33.26.23.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz ust. 2 pkt.1 - 4 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy; b)spełnią warunki podstawowe przedmiotu zamówienia określone w rozdziale I i II oferowane towary winny posiadać parametry podane w zał nr g oraz inne wymogi określone w siwz w tym również projektu umowy; c)dostarczy ofertę sporządzoną wg siwz wraz z wypełnionymi następującymi formularzami określonymi w rozdziale III; d)posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; e)przedstawią dokument potwierdzający, że oferowany towar posiada wszelkie, aktualne wymagane przepisami prawa dokumenty dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia; f)dostarczą próbki w przypadku wątpliwości co do zgodności złożonej oferty z wymaganiami określonymi w siwz. Ww próbki podlegają zwrotowi Wykonawcy zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Pzp po zakończeniu postępowania przetargowego zgodnie z warunkami określonymi w tym artykule; g)posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 2 dostawach odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonanych zakończonych lub wykonywanych wraz z dokumentami referencjami z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; h)termin realizacji dostawy towaru: 5 dni od daty złożonego pisemnego zamówienia lub telefonicznego potwierdzonego faksem przez pracownika magazynu; i)zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury Vat; j)dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko dostawcy. k)zapewni stałość cen netto przez okres trwania umowy ok. 12 m-cy z wyjątkiem zmiany stawki podatku Vat ulega zmianie cena brutto oraz cen urzędowych. Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą je dokumenty, o których mowa w rozdziale III. Ocena powyższych warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą zgodnie z poniższym wykazem wypełnione oświadczenia i dokumenty, które należy zaparafować i przedstawić w formie załączników do oferty, stanowiących integralną jej część: 1 formularze: 1.1 formularz ofertowy zał nr a 1.2 oświadczenie oferenta zał nr b 1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c 1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d** 1.5 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nr j 1.6 oferta zał nr e 1.7 projekt umowy zał nr f 1.8 formularz cenowy zał nr g* 1.9 podwykonawcy zał nr h 2.Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - zgodnie z § 1 ust. 1 ww RRM Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - zał nr 1; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał nr 2; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał nr 3; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał nr 4; koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem- zał nr 5 W przypadku gdy ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia ani licencji Zamawiający uzna przedstawienie stosownego oświadczenia za wyczerpujące spełnienie zapisów tej kwestii; W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Zamawiający wymaga złożenia dokumentów o których mowa w § 2 ust. 1, 2, 3 RPRM z dn. 19 maja 2006r. na zasadach określonych danymi przepisami - zał nr 6. 2.1Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z § 1 ust. 2 w/w RRM, Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: - wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zał nr A - wykazu dostaw Dla Zamawiającego wystarczającym jest udokumentowanie co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych z ostatnich trzech lat wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Załączenie w ofercie więcej niż 2 udokumentowanych dostaw nie wpłynie na ocenę oferty; 2.2Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - zgodnie z § 3 ust. 1 pkt. 1 ww RRM, Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: opis W celu potwierdzenia parametrów towaru określonych umownie przez Zamawiającego w siwz i formularzu cenowym, wymaga się załączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę sporządzonych w języku polskim oryginalnych ulotek producenta bądź innych dokumentów potwierdzających parametry i dane techniczne przedstawione w ofercie przetargowej, tj.: instrukcje użycia w języku polskim, aktualne katalogi, karty katalogowe, karty danych technicznych, ulotki informacyjne drukowane przez dystrybutora sporządzane na podstawie oryginalnych ulotek producenta czy opis produktu bądź deklaracje producenta na poszczególne pozycje lub pakiety - w przypadku gdy pozycje w pakiecie różnią się między sobą tylko rozmiarem. Dane w ulotce winny być zgodne z danymi umieszczonymi w formularzu cenowym oraz na towarze ! - zał nr B 3. Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg. W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar w danym przetargu jest wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.: deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych); certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III); wpis, zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych) lub złożyć oświadczenie, iż oferowany towar posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego - jako zał C. 4.W przypadku, gdy oferowany towar zawiera substancję niebezpieczną i podlega przepisom ustawy z dnia 11.01.01 o substancjach chemicznych (Dz. U. 01.11.84 z późn. zmn.) oraz w Rozporządzeniu z dnia 03.07.02 w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. 02.140.1171 z późn. zmn.) Wykonawca winien dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kartę charakterystyki na oferowane towary w rozumieniu wyżej przytoczonych przepisów. Z uwagi na zbyteczne zwiększenie rozmiarów oferty Zamawiający dopuszcza złożenie ww dokumentów w formie elektronicznej (płyta CD lub dyskietka) wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż treść zawarta na nośniku elektronicznym odpowiada w każdym szczególe oryginalnej papierowej wersji - zał nr D. Na załączonym opisie w formie zał nr B - o którym mowa wyżej winny być zamieszczone nr katalogowe producenta - kody, które podano w formularzu cenowym zał nr g; w przypadku zał nr C i D Wykonawca winien umieścić nr pakietu i pozycji którego asortyment dotyczy ! Załączniki B, C i D sporządza Wykonawca ! * Formularz cenowy należy dołączyć w wersji papierowej oraz elektronicznej wraz z oświadczeniem, iż wersja ta odpowiada wersji przedstawionej w ofercie oraz jest zgodna w każdym szczególe z formularzem cenowym Zamawiającego. ** W przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy wyszczególnionego w aktualnym KRS lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dany załącznik nie jest konieczny do wypełnienia i załączenia do oferty. W przypadku gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik (nie wyszczególniony w aktualnym KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), należy dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu składającego ofertę lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje jeden z konsorcjantów podmiotu składającego ofertę należy dołączyć oryginał umowy konsorcjalnej (której celem jest złożenie wspólnej oferty) lub notarialnie potwierdzony odpis takiej umowy udzielającej pełnomocnictwa spółce (konsorcjantowi) do reprezentowania wobec Zamawiającego i ustanawiającej jego Pełnomocnika do podpisania umowy w imieniu konsorcjum. UWAGA: Wyżej wymienione dokumenty należy wypełnić w takiej formie, jak to zostało podane we wzorach. Pod rygorem odrzucenia oferty, nie dopuszcza się jakiejkolwiek zmiany ich formy. Zamawiający informuje, ze brak jakiegokolwiek ww. dokumentu będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru oferty będzie kierował się kryteriami jak podano poniżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE sp zoo NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 58-400 KAMIENNA GÓRA ul. BOHATERÓW GETTA 10 dział zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:15, miejsce: SEKRETARIAT POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE sp zoo NIEPUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITALA POWIATOWEGO 58-400 KAMIENNA GÓRA ul. BOHATERÓW GETTA 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: naboje do sterylizacji na mieszaninę tlenku etylenu i freonów GS1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rękawy papierowo-foliowe z fałdą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: testy, taśmy, wskaźniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 9 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: etykiety dwukrotnie przylepne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 4 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: włóknina do pakowania zestawów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 3 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sterylna jednorazowa osłona na kable.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 1 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: torebki płaskie papierowo-foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: torebki płaskie z samoprzylepnym zamknięciem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: papier krepowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rękawy papierowo-foliowe bez fałdy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: opakowania włókninowo-foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet składa się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.