eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oprogramowania SAP R/3 Enterprise (wersja 4.70) w module administracji kadrami (PA), wykonanie rozszerzeń poza standardowych w module PA oraz zmiana w konfiguracji modułu PA



Ogłoszenie z dnia 2005-06-09

POZYCJA 26943

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oprogramowania SAP R/3 Enterprise (wersja 4.70) w module administracji kadrami (PA), wykonanie rozszerzeń poza standardowych w module PA oraz zmiana w konfiguracji modułu PA

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, do kontaktów: Tomasz Pasieczny, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272275, fax 071 3272216, e-mail: wzp@um.wroc.pl, www.um.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski Wrocławia, Tomasz Pasieczny, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272275, fax 071 3272216, e-mail: wzp@um.wroc.pl, www.um.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski Wrocławia, Tomasz Pasieczny, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272275, fax 071 3272216, e-mail: wzp@um.wroc.pl, www.um.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski Wrocławia, Tomasz Pasieczny, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3272275, fax 071 3272216, e-mail: wzp@um.wroc.pl, www.um.wroc.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego oprogramowania SAP R/3 Enterprise (wersja 4.70) w module administracji kadrami (PA), wykonanie rozszerzeń poza standardowych w module PA oraz zmiana w konfiguracji modułu PA. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: a) świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego poprzez: - udostępnianie comiesięczne uaktualnień oprogramowania SAP z zakresu PA w związku ze zmianą przepisów związanych z obsługą kadrową, - codzienną, telefoniczną obsługę zgłoszeń serwisowych w godzinach minimum od 8:00 do 19:00 i zagwarantowanie czasu reakcji na zgłoszoną usterkę systemu max. 2 godziny oraz czasu usunięcia zgłoszonej usterki max. 48 godzin od jej zgłoszenia, - obsługę zgłoszeń serwisowych z wykorzystaniem faksu i poczty elektronicznej dla sytuacji awaryjnych i usterek nie wymagających czasu reakcji i ich usunięcia w terminach wskazanych powyżej - prewencyjne usuwanie wykrytych usterek w oprogramowaniu przed ich wystąpieniem, - udostępnianie najnowszych udoskonaleń oprogramowania, - udostępnianie aktualizacji oprogramowania do nowych wersji bazy danych Oracle oraz systemu Linux Red Hat, - udostępnienie baz danych wiedzy i rozwiązań poprzez Internet: udzielanie pomocy i doradztwa w sprawie użytkowania oprogramowania i jego konfiguracji realizowanych w formie telefonicznej (helpdesk) oraz korespondencji za pomocą poczty elektronicznej, - przybycie do siedziby Zamawiającego w celu wyjaśnienia usterek przy obsłudze oprogramowania, jeżeli porady telefoniczne okażą się niewystarczające. b) wykonywanie rozszerzeń poza standardowych w module PA na życzenie zamawiającego z wykorzystaniem możliwości języka ABAP, a także innych narzędzi niezbędnych do zrealizowania wymagań zamawiającego oraz zmian w konfiguracji zgodnych z wymaganiami zamawiającego. Zamawiający wymaga zapewnienia przeznaczenia min. 24 roboczogodzin miesięcznie na prace związane z realizacją rozszerzeń nie objętych standardem oprogramowania, z trzymiesięcznym okresem rozliczeniowym w zakresie wykonanych na jego rzecz prac. Wykonawca uzyska prawo do wynagrodzenia wyłącznie za prace zlecone i odebrane przez Zamawiającego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10000 wpłata do dnia 25.07.2005 r. do godziny 10:00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy. 2. Posiadają status partnerski SAP o charakterze Channel Partner; 3. Wykażą się świadczeniem w ciągu ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług o charakterze i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia z niniejszego postępowania, to znaczy: a) zrealizowali co najmniej dwa zamówienia polegające na świadczeniu usług serwisowych z obszaru zawierającego PA i każde z nich trwało nie mniej niż 1 rok kalendarzowy, b) zrealizowali co najmniej dwa zamówienia polegające na świadczeniu usług polegających na oprogramowaniu rozszerzeń niestandardowych systemu SAP z obszaru zawierającego PA 4. Dysponują minimum dwiema osobami, które są programistami języka ABAP i posiadają minimum 3 letnie doświadczenie w jego stosowaniu w środowisku SAP. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach potwierdzających spełnianie w/w warunków, tj. w: 1. oświadczeniu, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ); 2. aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodne z przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnym zaświadczeniu właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [dotyczy podmiotów zbiorowych określonych w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.)]; 5. aktualnym zaświadczeniu właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeniu, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualnym zaświadczeniu właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeniu, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. dokumencie poświadczającym status partnerski SAP w postaci kopii umowy partnerskiej lub odpowiedniego oświadczenia firmy SAP. 8. wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg zał. nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Informacja musi być sformułowana w taki sposób, aby weryfikacja wymagań określonych przez zamawiającego mogła być dokonana w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. 9. wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z certyfikatem potwierdzającym umiejętności w zakresie programowania w języku ABAP oraz wykazem zrealizowanych prac związanych z programowaniem w tym języku w systemie SAP z obszaru zawierającego PA.Wykonawcy, którzy nie spełnią powyższych warunków zostaną wykluczeni.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.07.2005, godzina 10:15, Urząd Miejski Wrocławia, al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pokój 117.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.