eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie usług konserwacji i przeglądów okresowych oraz serwisowania 16 węzłów cieplnych w m. Rzeszów - usługi instalacyjno-montażowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Lublin: Wykonanie usług konserwacji i przeglądów okresowych oraz serwisowania 16 węzłów cieplnych w m. Rzeszów - usługi instalacyjno-montażowe
Numer ogłoszenia: 269430 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług konserwacji i przeglądów okresowych oraz serwisowania 16 węzłów cieplnych w m. Rzeszów - usługi instalacyjno-montażowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i przeglądy okresowe oraz serwisowanie- usługi instalacyjno-montażowe 16 węzłów cieplnych znajdujących na terenie kompleksów wojskowych w m. Rzeszów. Poniższy opis określa zakres usług związanych z konserwacją i przeglądami okresowymi oraz serwisowaniem 16 węzłów cieplnych znajdujących na terenie kompleksów wojskowych w m. Rzeszów: ul. Langiewicza 4 - 6 węzłów, ul. Reformackiej 7 - 1 węzeł, ul. Konopnickiej 5 - 1 węzeł, ul. Hoffmanowej 10 - 1 węzeł, ul. Krakowskiej 11 - 1 węzeł, ul. Dąbrowskiego 22 - 3 węzły, ul. Lwowskiej 5 - 2 węzły ul. Lwowskiej 4 -1 węzeł Zakres usług objętych opisem przedmiotu zamówienia Wymagania zawarte w niniejszym opisie dotyczą prac w zakresie konserwacji, przeglądów okresowych oraz serwisowania 16 węzłów cieplnych znajdujących na terenie kompleksów wojskowych w m. Rzeszów: -Wykonanie usług konserwacyjnych w zakresie konserwacji i przeglądów okresowych obejmuje : 1. Prowadzenie na bieżąco dozoru nad prawidłowym działaniem węzłów cieplnych. 2. Wykonywanie konserwacji urządzeń węzłów, w szczególności dotyczy to: usuwania nieszczelności armatury, uzupełnianiu szczeliwa w armaturze, wymiany uszczelek przy armaturze, konserwacji elektronicznych regulatorów i czujników, konserwacji siłowników elektrycznych, doboru nastaw regulatorów i kontroli prawidłowości działania układów regulacyjnych, konserwacji silników elektrycznych, konserwacji instalacji siłowej, oświetleniowej i gniazd 230V i 24 V, wykonywanie badań i legalizacja armatury (w terminach przewidzianych przepisami), wykonywanie pomiarów stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej jeden raz w roku, uzupełnianie ubytków malowania rurociągów, armatury, urządzeń itp. wykonywanie drobnych prac w pomieszczeniach wymiennikowni w zakresie: uzupełniania ubytków w malaturze, wymiany gniazdek elektrycznych, likwidacji śladów korozji, wymiany żarówek, utrzymania obiektu w należytym porządku itp., utrzymywanie na bieżąco kontaktu z dostawcą czynnika grzewczego w celu zapewnienia odpowiednich parametrów dostawy i odbioru mediów, prowadzenie na bieżąco monitoringu i odczytów wskazań przyrządów pomiarowych, 3. Utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia i innych parametrów dostarczonego czynnika grzewczego w instalacji odbiorczej, 4. Załatwianie reklamacji dotyczących pracy węzłów, 5. Koszty materiałów zużytych do w/w czynności ponosi Wykonawca. -W ramach serwisowania węzłów cieplnych wymagana jest stała dyspozycyjność i gotowość do niezwłocznego usuwania ewentualnych awarii zgłoszonych przez Zamawiającego lub Użytkownika. Częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji - Konserwacja i przeglądy okresowe węzłów cieplnych będą się odbywały 1 raz w miesiącu przez cały okres trwania umowy. Termin wykonania Pierwszy przegląd konserwacyjny należy wykonać nie później niż do 30 października 2009r. Serwisowanie (gotowość do usuwania awarii) przez 48 miesięcy od daty zawarcia umowy. Stosowane materiały Wszystkie materiały niezbędne do wykonania usługi nabywane są przez Wykonawcę. Wszystkie materiały użyte do wykonania prac konserwacyjnych powinny spełniać warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych i posiadać odpowiedni certyfikat lub aprobatę techniczną zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13:00 dnia 14.08.2009 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 13:00 dnia 14.08.2009 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury Lublin, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz w art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.; -prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania wykonali co najmniej jedną (1) usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego tj.: usługę instalacyjno - montażową dotyczącą urządzeń i instalacji technologicznych oraz AKPiA węzłów cieplnych, o wartości miesięcznej co najmniej min. 4 000,00 zł brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. XV SIWZ. Zamawiający wzywa (pod rygorem utraty wadium - zgodnie z art. 46 ust 4a) Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1)- Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust.1 pkt. 2) i 3) - Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - co najmniej jednej (1) usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: usług instalacyjno - montażowych dotyczących urządzeń i instalacji technologicznych oraz AKPiA węzłów cieplnych., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Dokumenty (protokoły odbioru, referencje,itp potwierdzające, że usługi wskazane w załączniku nr 8 do oferty, zostały wykonane należycie - jako załączniki. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrasrtuktury Lublin, ul. Lipowa 1 a, 20-020 Lublin, pokój nr 117. Opłata za SIWZ wynosi 10,02 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1 a, 20-020 Lublin, pokój nr 103 (kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje ww termin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.