eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Urządzenie placu zabaw w Śmiłowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-30

Więcbork: Urządzenie placu zabaw w Śmiłowie
Numer ogłoszenia: 269409 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Więcbork , ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897 207, faks 052 3897 212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie placu zabaw w Śmiłowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest urządzenie placu zabaw w Śmiłowie. Zadanie obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych na przedmiotowy plac zabaw. Elementy składowe placu zabaw w Śmiłowie: 1) wielofunkcyjny zestaw ze zjeżdżalniami - materiał drewno impregnowane, elementy metalowe ze stali nierdzewnej i ocynk; montaż nw. elementów do podłoża za pomocą metalowych łączników-podstaw. W skład zestawu wchodzą: - tramp wejściowy z poręczami, - trzy wieże z czego: dwie wieże z dachem dwuspadowym o wys. min. 380 cm, jedna wieża dwupoziomowa z dachem min. czterospadowym o wys. min. 490 cm, - dwie zjeżdżalnie z czego jedna o wys. min. 150 cm, natomiast druga o wys. min. 200 cm; - jeden pomost wiszący (ruchomy), - jeden pomost stały, - 2 przeplotnie w tym jedna przeplotnia z opon, druga przeplotnia z drabinkami, - dwie różne drabinki skośne, - komin z opon, - drabinka skośna wejściowa; 2) huśtawka wahadłowa podwójna: drewniana, impregnowana, zawieszenie łańcuchowe ze stali ocynk, siedziska proste wykonane z tworzywa lub gumy (wyklucza się oponę); montaż elementów do podłoża za pomocą metalowych łączników-podstaw - szt. 1; 3)huśtawka wahadłowa podwójna - siedziska dla małych dzieci, zawieszenie łańcuchowe ze stali ocynk, siedziska wykonane z tworzywa lub gumy (wyklucza się oponę); montaż elementów do podłoża za pomocą metalowych łączników podstaw szt. 1; 4) huśtawka wagowa - drewniana, impregnowana z elementami hamującymi ruch; montaż elementów do podłoża za pomocą metalowych łączników-podstaw - szt. 1; 5) zabawki na sprężynie: korpus drewniany malowany impregnatami koloryzującymi obrazujący jedno ze zwierząt (np. kogut, konik itp.) i pojazd (np. motor, skuter itp.), sprężyna o zwojach zgodnych z normą PE- EN 1176 -1; montaż elementów do podłoża za pomocą metalowych łączników-podstaw - szt. 2; 6) obudowa kosza na śmieci: drewniana, impregnowana - szt. 1; 7) metalowy kosz na śmieci: stal nierdzewna lub ocynk - szt. 1 8) ławki wolnostojące z oparciem - drewniane, impregnowane; montaż elementów do podłoża za pomocą metalowych łączników-podstaw - szt. 4; 9) piaskownica sześcioboczna z palisady o wymiarach o boku min. 250 cm - szt. 1; 10) siedzisko do piaskownicy sześciokątnej - 6 szt.; 11) regulamin placu zabaw: drewniany, impregnowany, tablica z regulaminem placu zabaw umieszona na słupie drewnianym o wys. min. 200 cm; montaż elementów do podłoża za pomocą metalowych łączników-podstaw - szt. 1; 12) ogrodzenie placu zabaw o wys. min. 100 cm i szerokości min. 10 cm - drewniane, impregnowane - 100 mb . Opis techniczny elementów składowych placu zabaw. Wymagania techniczne elementów konstrukcyjnych: 1) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, tj. 36 m-cy, licząc od daty protokólarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Ponadto powinny posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci. 2) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym posadowiony ma być plac zabaw i zebranie na swój koszt wszelkich informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. 3) Drewno winno być o gładkiej powierzchni, lite lub klejone warstwowo, impregnowane ciśnieniowo-próżniowo, malowane środkami ochronnymi, tj. farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi, okrąglaki, półokrąglaki, krawędziaki z zaoblonymi krawędziami. Płyty nie ulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia. 4) Elementy metalowe: a) ślizgi zjeżdżalni, kosze należy wykonać z blachy ze stali nierdzewnej, b) łańcuchy, metalowe śruby, pozostałe elementy metalowe mają być ze stali ocynk malowane proszkowo, farbami lub lakierem akrylowym (strukturalnym) zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, c) łączenia, spawy, mocowania gładkie, odpowiednio wyprofilowane i bezpieczne dla użytkownika, d) miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, e) łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem. 5) Urządzenia muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176. 6) Posadowienie urządzeń zabawowych bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami, zgodnie z wymogami normy PN - EN 1177. 7) Podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu. 8) Urządzenie placu zabaw w Śmiłowie będzie prowadzone na podstawie dokonanego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Kraj. Warunki równoważności dla elementów składowych placów zabaw. Jeżeli w opisie przedmiotu zadania znajduje się przywołany jakikolwiek znak towaru, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem przykładowym na typ (model). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jednak do wykonania zadania mogą być stosowane wyroby budowlane spełniające warunki określone w: - Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), - Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), - Ustawie z dnia 30. 08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.). Ponadto urządzenia zabawowe mogące zastąpić zaprojektowane winny spełniać następujące warunki równoważności: 1) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, tj. 36 m - cy, licząc od daty protokólarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Ponadto posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieci. 2) Winna być zachowana ta sama funkcjonalność, tj. dopuszczona do stosowania na placach zabaw, 3) Urządzenia muszą być zgodne z normami PN - EN 1177 i PN - EN 1176. 4) Posadowienie urządzeń zabawowych bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami, zgodnie z wymogami normy PN - EN 1177. 5) Drewno winno być o gładkiej powierzchni, lite lub klejone warstwowo, impregnowane ciśnieniowo - próżniowo, malowane środkami ochronnymi, tj. farbami impregnacyjno - dekoracyjnymi, okrąglaki, półokrąglaki, krawędziaki z zaoblonymi krawędziami. Płyty nie ulegające gięciu, puchnięciu, odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, zadrapania, uderzenia. Na dzień odbioru wykonawca przedstawi dokument potwierdzający impregnację ciśnieniowo -próżniową elementów drewnianych. 6) Elementy metalowe: a) ślizgi zjeżdżalni, kosze należy wykonać z blachy ze stali nierdzewnej, b) łańcuchy, metalowe śruby, pozostałe elementy metalowe mają być ze stali ocynk malowane proszkowo, farbami lub lakierem akrylowym (strukturalnym) zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne, c) łączenia, spawy, mocowania gładkie, odpowiednio wyprofilowane i bezpieczne dla użytkownika, d) miejsca łączenia zabezpieczone zaślepkami, e) łożyska huśtawek samosmarujące, zabezpieczone smarem. 7) Winny być zachowanie min. parametry techniczno - eksploatacyjno - użytkowe elementów zabawowych określonych w opisie przedmiotu zdania. 8) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek posiadania kserokopii certyfikatów lub deklaracji zgodności potwierdzających, że urządzenia oferowane przez Wykonawcę spełniają wymogi norm PN - EN1176 i PN - EN 1177..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę (potwierdzoną dokumentem, że dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie) polegającą na dostawie i montażu urządzeń zabawowych na plac zabaw o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 złotych brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5 do SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, 3) kosztorys ofertowy na plac zabaw w Śmiłowie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: a) wynikające z przyjętego wynagrodzenia kosztorysowego, b) zmiana podatku od towarów i usług VAT, c) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek: - wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, - działania siły wyższej. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro, pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina Więcbork złożyła wniosek do Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenia NASZA KRAJNA o przyznanie pomocy w ramach działania: Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach osi 3 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.