eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Remont i termomodernizacja hali sportowej Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-16

Ogłoszenie nr 26930 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.

Kępno: Remont i termomodernizacja hali sportowej Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8639 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 16579-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Ratuszowa  1, 63600   Kępno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801, e-mail iwona.hendrys@um.kepno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i termomodernizacja hali sportowej Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WR.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. "Remont i termomodernizacja hali sportowej Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji - etap I", w zakresie określonym przedmiarach, STWiOR, w tym m.in.: 1) demontaż i montaż instalacji kanalizacyjnej; 2) demontaż i montaż instalacji wodociągowej; 3) montaż nowej armatury sanitarnej (pisuary, sedesy, umywali, baterie umywalkowe itp.) 4) wykonanie izolacji rur wodociągowych; 5) demontaż oraz montaż nowej instalacji grzewczej w pomieszczeniach WC; 6) wykonanie izolacji rurociągów grzewczych; 7) wykonanie wentylacji pomieszczeń WC wraz z izolacja kanałów wentylacyjnych 8) demontaż oraz montaż nowej centrali wentylacyjnej o wydajności 36000m3/h, centrala z odzyskiem ciepła o sprawności minimum 80%, z nagrzewnia wodną (nagrzewnica należy podłączyć do instalacji CO zasilanej z węzła cieplnego), centrala wyposażona w czujnik dwutlenku węgla, obudowa o klasie szczelności A oraz T3 pod względem przenikania ciepła, filtry powietrza na nawiewie klasy minimum F5 i wywiewie klasy minimum G4. Nową centrale wentylacyjną należy zamontować w pomieszczeniu 1.58 - Wentylatornia. Centralę wentylacyjną należy przetransportować przez drzwi wejściowe - DA4, następnie korytarzem - 1.10. Drzwi wejściowe do pomieszczenia wentylatorni Ds3. W przypadku braku możliwości zamontowania centrali wentylacyjnej poprzez wskazana drogę (centrala będzie większych gabarytów niż światło drzwi i korytarza), Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie Wykucie otworu technologicznego umożliwiającego zamontowanie centrali. Otwór technologiczny należy od góry zabezpieczyć nadprożem żelbetowym a później wypełnić bloczkami na zaprawie oraz otynkować i przemalować. Wykonanie otworu technologicznego wymaga przygotowanie projektu wykonawczego przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane. Projektant zobowiązany jest do dobrania odpowiedniej metody wykonania otworu technologicznego. W ofercie należy uwzględnić również wszelkie czynności związane z przystosowaniem centrali wentylacyjnej do istniejących otworów (połączenie kanałów wentylacyjnych z centralą). Należy również wykonać czyszczenie istniejących kanałów wentylacyjnych. 9) montaż dysz dalekiego zasięgu na kanałach wentylacyjnych, 10) wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych (kanały wentylacyjne o przekroju prostokątnym należy zabezpieczyć matą lamelową. W przypadku braku dostępu do kanałów wentylacyjnych należy zdemontować ecofon oraz ruszt podtrzymujący panele ecofonu. W ofercie należy uwzględnić 40%paneli do wymiany. 11) rozbiórka oraz wykonanie nowego sufitu podwieszanego - 640,90m2 12) wymiana drzwi wodoodpornych - 12 szt. 13) licowanie ścian płytkami - 129,24m2 14) boazerie - lakierowanie - 303,66m2 15) wymiana drzwi w pomieszczeniu kotłowni na drzwi o klasie odporności ogniowej minimum EI30 o wymiarach 210x212 (dzielone na pół) wraz z robotami towarzyszącymi (min. wyprawki murarskie, malowanie itp.) Zamówieniem objęte są również: - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót, - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osoby zdolnej do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń Materiały nieprzydatne do wbudowania należy odwieźć na składowisko odpadów. Koszty związane z gospodarowaniem odpadami, tj. transport,odzysk, unieszkodliwienie, deponowanie na składowisku odpadów poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. Wykonawca zamówienia przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Podczas wykonywania robót budowlanych wykonawca napotka na utrudnienia wynikające z funkcjonowania budynku. należy tak prowadzić front robót budowlanych oraz odpowiednio zabezpieczyć teren budowy aby można korzystać z budynku hali. Roboty budowlane w pomieszczeniach toalet należy prowadzić naprzemiennie, czyli po zakończeniu robót budowlanych w jednej toalecie można dopiero rozpocząć roboty w następnej toalecie. Wykonawca zobowiązany jest do 3 dni przed wystąpieniem imprezy, uporządkowania planu budowy przed imprezami planowanymi - wg załącznika imprezy masowe. Uporządkowanie polega na posprzątani ciągów komunikacyjnych z materiałów budowlanych oraz gruzu. Zamawiający zastrzega sobie wskazanie dodatkowych terminów imprez masowych innych niż wymienionych w załączniku imprezy masowe. Taka informacja zostanie przekazana Wykonawcy w terminie 7 dni przed wystąpieniem imprezy. UWAGA: Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: - Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego, - Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, - Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji, - Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do 7 dni po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia realizacji robót w ciągu 7 dni od daty przekazania terenu budowy. Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne "równoważne" odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta i inwestora. A. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332200-5 Izolacja cieplna 5321000-3 Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45332300-6 Instalowanie wentylacji 45331210-1 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331100-7 Roboty budowlane 45000000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45453000-7 Hale sportowe 45212225-9 2. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a wymaga aby osoby, które będą wykonywały roboty były zatrudnione na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonywanie tych czynności (robót) polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502 z późn. zm.), tj. pod kierownictwem Wykonawcy. Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego okaże dokumenty wskazujące w sposób jednoznaczny na zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę takich jak: kopie umowy o pracę, dowody uiszczenia składek ZUS przez Wykonawcę, względnie inne dowody lub dokumenty wskazujące na zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. W zakresie jakim osoby biorące udział w realizacji zamówienia będą zatrudniane przez Podwykonawcę w oparciu o przepisy ustawy - Kodeks pracy Podwykonawca zobowiązany jest także odpowiednio wykaz osób oraz dokumenty świadczące o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45332200-5
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45332300-6, 45331210-1, 45000000-7, 45453000-7, 45212225-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT488577.52
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ALLES COOL Chłodnictwo Klimatyzacja Wentylacja Jacek Stempin,  biuro@allescool.com.pl,  ul. Wrocławska 13B,  63-600,  Kępno,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 416970.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 416970.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 768736.00 zł
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.