eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/39/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-25

Poznań: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/39/2012
Numer ogłoszenia: 269288 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy , ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne - numer postępowania 016/POZ/39/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Badanie stanu prawnego dla nieruchomości w obrębie Cykowo, gm. Kamieniec, zapisanych w KW PO1S/00012564/4 w SR Grodzisk Wlkp. Część II: Badanie stanu prawnego dla nieruchomości w obrębie Binino, gm. Ostroróg, zapisanych w Księdze Dawnej: T.IV. Dobrojewo Dobra Rycerskie. Część III: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Śródka - Strzyźmin, gmina Chrzypsko Wielkie. Ustalenie numeru Ksiąg wieczystych dla działek położonych w obrębie Śródka - Strzyźmin, gmina Chrzypsko Wielkie. Sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych. Część IV: Sporządzenie protokołu (w formie tabelarycznej) z przeprowadzenia badania stanu prawnego dot. działek położonych w gminie Stęszew w obrębie Drożdżyce. Część V: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości w miejscowości Pruchnowo, gmina Kłecko, budynek nr 5, miejscowości Działyń, gmina Kłecko budynek nr 4, miejscowość Kamieniec, gmina Kłecko budynek nr 35..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje geodetą, geodetami posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2010 roku, Nr 193 poz. 1287. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie do ich uzupełnienia wyznaczając termin, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania organów administracji a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 1.6 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na podział nieruchomości. 1.7 W przypadku konieczności przeprowadzenia rozgraniczenia niemożliwego do przewidzenia w trakcie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego na wznowienie granic nieruchomości 2. Pozostałe zmiany a) zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Fredry 12, 61-701 Poznań parter recepcja zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Badanie stanu prawnego dla nieruchomości w obrębie Cykowo, gm. Kamieniec, zapisanych w KW PO1S/00012564/4 w SR Grodzisk Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Badanie stanu prawnego dla nieruchomości w obrębie Cykowo, gm. Kamieniec, zapisanych w KW PO1S/00012564/4 w SR Grodzisk Wlkp. (pierwotnie: KW Cykowo Dobra Wykaz 1), o łącznej powierzchni 464,5257 ha - oznaczonych jako działki nr: - 13/2,19,21/7,36,37,65,67,70,76,78/1,78/2,80,83,85,87,93,95,99,101,103,107(ark. m.1), - 6,10,40/1,52,53,55,59,61 (ark.m.2). Zakres badania dla powyższych działek obejmuje: - ustalenie numerów ksiąg wieczystych - sporządzenie protokołu badania ksiąg wieczystych prowadzonych dla w/w działek - podanie właściciela przedwojennego - podanie ostatniego właściciela przed Skarbem Państwa - podanie podstawy prawnej i daty przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa - sporządzenie map stanu prawnego z wkreśleniem zmian własności - sporządzenie i dostarczenie pełnego wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla księgi wieczystej, w której zapisane są w/w działki, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wlkp. Celem ujawnienia działek w księgach wieczystych. W przypadku ustalenia, że któraś z wymienionych działek zapisana jest w innej niż podano księdze wieczystej, należy również sporządzić dla tej księgi wykaz synchronizacyjny. - uzyskanie aktualnych wypisów i wyrysów dla działek - uzyskanie dokumentów niezbędnych do założenia KW, w przypadku stwierdzenia, że nieruchomości nie posiadają założonej KW. Wszelkie prace należy prowadzić w porozumieniu z Powiatowym Ośrodkiem Geodezyjnym w Grodzisku Wlkp., ponieważ sporządzone materiały mają służyć do sprostowania zapisów i ujawnienia działek w księdze wieczystej oraz wydania dokumentów do przeniesienia własności. Przedłożenie wyciągów potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Grodzisku Wlkp., będzie podstawą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Badanie stanu prawnego dla nieruchomości w obrębie Binino, gm. Ostroróg, zapisanych w Księdze Dawnej: T.IV. Dobrojewo Dobra Rycerskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Księdze Dawnej: T.IV. Dobrojewo Dobra Rycerskie, o łącznej powierzchni 312,6899 ha - oznaczonych jako działki nr: - 79/2,89,92,99/1,99/2,207/3,207/14,207,16,207/17,225/1,225/2,163,192/2,194, 197,201 (ark.m.1), - 165/2,199/2,155/4,157,159,165/1,191/1,199/5,209/1,209/2,211 (ark.m.2). Zakres badania dla powyższych działek obejmuje: - ustalenie numerów ksiąg wieczystych - sporządzenie protokołu badania ksiąg wieczystych prowadzonych dla w/w działek - podanie właściciela przedwojennego - podanie ostatniego właściciela przed Skarbem Państwa - podanie podstawy prawnej i daty przejęcia nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa - sporządzenie map stanu prawnego z wkreśleniem zmian własności - sporządzenie i dostarczenie pełnego wyciągu z wykazu zmian gruntowych dla księgi wieczystej, w której zapisane są w/w działki, potwierdzonego przez Starostwo Powiatowe w Szamotułach. Celem ujawnienia działek w księgach wieczystych. W przypadku ustalenia, że któraś z wymienionych działek zapisana jest w innej niż podano księdze wieczystej, należy również sporządzić dla tej księgi wykaz synchronizacyjny. - uzyskanie aktualnych wypisów i wyrysów dla w/w działek - uzyskanie dokumentów niezbędnych do założenia KW, w przypadku stwierdzenia, że nieruchomości nie posiadają założonej KW. Wszelkie prace należy prowadzić w porozumieniu z Powiatowym Ośrodkiem Geodezyjnym w Szamotułach, ponieważ sporządzone materiały mają służyć do sprostowania zapisów i ujawnienia działek w księdze wieczystej oraz wydania dokumentów do przeniesienia własności. Przedłożenie wyciągów potwierdzonych przez Starostwo Powiatowe w Szamotułach, będzie podstawą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Śródka - Strzyźmin, gmina Chrzypsko Wielkie. Ustalenie numeru Ksiąg wieczystych dla działek położonych w obrębie Śródka - Strzyźmin, gmina Chrzypsko Wielkie. Sporządzenie wyciągów z wykazu zmian gruntowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Badanie stanu prawnego: 1) przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Śródka - Strzyźmin, gmina Chrzypsko Wielkie, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 2/4 o pow. 0,4000 ha, nr 2/5 o pow. 2,0841 ha, nr 20/8 o pow. 3,3903 ha, zapisanych w KW nr T I K 11 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Międzychodzie pod kątem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli od 1939 r. do 1992 r., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. z podaniem litery /gdy jest ona ujawniona/ w przypadku dekretu o reformie rolnej oraz sporządzenie mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek, na której naniesiony zostanie ewentualny majątek ziemski oraz wkreślona zostanie ewentualna przeprowadzona parcelacja na tych gruntach /podanie podstawy prawnej przejęcia gruntów na S.P. od parcelantów/. 2) przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Śródka - Strzyźmin, gmina Chrzypsko Wielkie, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 2/8 o pow. 0,6854 ha, nr 2/9 o pow. 0,7864 ha, nr 20/7 o pow. 0,5600 ha, zapisanych w KW nr 29211 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Międzychodzie pod kątem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli od 1939 r. do 1992 r., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. z podaniem litery /gdy jest ona ujawniona/ w przypadku dekretu o reformie rolnej oraz sporządzenie mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek, na której naniesiony zostanie ewentualny majątek ziemski oraz wkreślona zostanie ewentualna przeprowadzona parcelacja na tych gruntach /podanie podstawy prawnej przejęcia gruntów na S.P. od parcelantów/. 3) przeprowadzenie badania stanu prawnego KW i sporządzenie protokołu z tego badania dotyczącego działek położonych w obrębie Śródka - Strzyźmin, gmina Chrzypsko Wielkie, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 24/4 o pow. 29,2001 ha, nr 25/20 o pow. 5,1896 ha, nr 25/22 o pow. 0,7847 ha, zapisanych w KW nr T I K 1 Śródka Dobra Rycerskie prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Szamotułach Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Międzychodzie pod kątem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli od 1939 r. do 1992 r., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. z podaniem litery /gdy jest ona ujawniona/ w przypadku dekretu o reformie rolnej oraz sporządzenie mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek, na której naniesiony zostanie ewentualny majątek ziemski oraz wkreślona zostanie ewentualna przeprowadzona parcelacja na tych gruntach /podanie podstawy prawnej przejęcia gruntów na S.P. od parcelantów/. II. Ustalenie numeru Ksiąg wieczystych dla działek położonych w obrębie Śródka - Strzyźmin, gmina Chrzypsko Wielkie, oznaczonych w ewidencji gruntów nr 2/3 o pow. 32,9452 ha, nr 2/7 o pow. 49,5590 ha, nr 20/9 o pow. 2,1836 ha i przeprowadzenie badania stanu prawnego ustalonej KW i sporządzenie protokołu z tego badania pod kątem ustalenia nazwisk wszystkich właścicieli od 1939 r. do 1992 r., ustalenie nazwiska właściciela majątku, z którego nastąpiła ewentualna parcelacja po II wojnie światowej /w przypadku gdy miała ona miejsce/, podanie podstawy prawnej przejęcia w/w nieruchomości na S.P. z podaniem litery /gdy jest ona ujawniona/ w przypadku dekretu o reformie rolnej oraz sporządzenie mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek, na której naniesiony zostanie ewentualny majątek ziemski oraz wkreślona zostanie ewentualna przeprowadzona parcelacja na tych gruntach /podanie podstawy prawnej przejęcia gruntów na S.P. od parcelantów/. III. Sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych rozliczający całe księgi wieczyste w celu uregulowania działu I KW nr: T I K 11, T I K 1 Śródka Dobra Rycerskie, 29211, Ustalonych KW dla działek nr 2/3, 2/7, 20/9 potwierdzone przez Starostwo Powiatowe w Międzychodzie, który będzie służył do przeniesienia własności działek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzenie protokołu (w formie tabelarycznej) z przeprowadzenia badania stanu prawnego dot. działek położonych w gminie Stęszew w obrębie Drożdżyce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie protokołu (w formie tabelarycznej) z przeprowadzenia badania stanu prawnego dot. działek położonych w gminie Stęszew w obrębie Drożdżyce oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 114/14 o pow. 16,8357 ha i nr 114/16 o pow. 0,4956 ha (zapisanej i ujawnionej w KW nr PO1S/00045727/5 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp.) pod kątem ustalenia nazwiska byłych właścicieli od 1939 roku do roku 1992 oraz podania podstawy prawnej przejęcia w.w nieruchomości na Skarb Państwa z podaniem litery w przypadku dekretu o reformie rolnej. A także sporządzenia mapy ewidencyjnej z aktualnym oznaczeniem działek, na której naniesiony zostanie ewentualny przedwojenny majątek ziemski oraz wkreślona zostanie ewentualnie przeprowadzona parcelacja podanie parcelantów oraz podstawy prawnej przejęcia gruntów na S.P. od parcelantów na tych gruntach a także granice umowy dzierżawy. Geodeta uprawniony winien doprowadzić do stanu zgodności KW polegającym na ewentualnym podziale hipotecznym w.w działek oraz uregulowaniu zapisów KW. Wtedy Geodeta uprawniony winien dostarczyć do tut. Oddziału wypisy i wyrysy dla każdej działki oddzielnie z ujawnionymi nr KW (z klauzulą Niniejszy dokument jest przeznaczony do dokonywania zmian w KW) oraz wyciągi z wykazu zmian gruntowych z ujawnionymi działkami i powierzchnią potwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu, niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży, również z w.w klauzulą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości w miejscowości Pruchnowo, gmina Kłecko, budynek nr 5, miejscowości Działyń, gmina Kłecko budynek nr 4, miejscowość Kamieniec, gmina Kłecko budynek nr 35..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości - budynek mieszkalny położony w m. Pruchnowo, gm. Kłecko, dz. nr 15/2 o pow. 0,1176 ha zapisana w KW PO1G/00035070/0 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie II. Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości - budynek mieszkalny położony w m. Działyń, gm. Kłecko, na dz. nr 3/10, o pow. 0,0345 ha, zapisana w KW PO1G/00031576/9. III. Wykonanie weryfikacji danych ewidencyjnych w celu sporządzenia kartoteki budynku (§ 26 ust. 1 Rozp. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.03.2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków) nieruchomości - budynek mieszkalny położony w m. Kamieniec, gm. Kłecko, na dz. nr 100/4, o pow. 0,1323 ha, zapisana w KW PO1G/00048152/3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.