Ogłoszenie nr 26926 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.
Kraków: Przebudowa trafostacji z wymianą transformatora na nowy o mocy 1250KVA w Pawilonie B na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319949-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 349346-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny, krajowy numer identyfikacyjny
151900000, ul.
ul. Rakowicka
27,
31510
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 293-53-85, faks
12 293-58-98, e-mail
kurowska@uek.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uek.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa trafostacji z wymianą transformatora na nowy o mocy 1250KVA w Pawilonie B na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):K-DZP-272-36/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Przebudowa trafostacji z wymianą transformatora na nowy o mocy 1250KVA w Pawilonie B na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, załącznikiem nr 11 do SIWZ - Dokumentacja projektowa oraz załącznikiem nr 7 do SIWZ - Przedmiar robót.
II.4) Główny kod CPV:
45.23.22.20 - Roboty budowlane w zakresie podstacji
Dodatkowe kody CPV:45315700-5,
45317200-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
8 tygodni od daty podpisania umowy (jednakże termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do 30 stycznia 2017 r.)/zmieniony Aneksem nr 1 do umowy: 11 tygodni od daty podpisania umowy, jednakże termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż do 13 lutego 2017 r./zmieniony Aneksem nr 2 do umowy: 19 dni od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego zmienionej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Stanisław Koźlak Zakład Produkcyjno-Usługowy,
mateusz88@gmail.com,
ul. Na Węgry 3,
32-440,
Sułkowice, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/02/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zaistnienie przerw w wykonywaniu umowy leżących po stronie Zamawiającego.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania robót dodatkowych/zmiana wynagrodzenia należnego dla Wykonawcy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
- Nastąpiła potrzeba nakazania wstrzymania wykonywania realizacji robót od dnia 13 stycznia 2017r.,
- Nastąpiła konieczność dokonania przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej oraz jej uzgodnienia z Tauron Dystrybucja S.A. w wyniku czego niezbędne jest wykonanie robót dodatkowych, bez wykonania których nie możliwe byłoby wykonanie zamówienia podstawowego,
- W związku z dokonanymi przez Zamawiającego zmianami dokumentacji, nastąpiła konieczność pozyskania pozwolenia konserwatorskiego i dokonania zgłoszenia wykonywanych robót.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Za wykonanie przedmiotu umowy wynagrodzenie określone w oparciu o kosztorys ofertowy oraz kosztorys z dnia 3.02.2017r. wynosić będzie:
netto: 299.748,39 zł
brutto: 368.690,52 zł
(słownie brutto: trzysta sześćdziesiąt osiem tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt złotych 52/100)".
Ceny jednostkowe netto przedmiotu umowy określone są w kosztorysie ofertowym robót (zał. nr 1 do umowy) oraz kosztorysie z dnia 3.02.2017r. (zał. nr. 1 do aneksu z dnia 10.02.2017).
Ustalenie ostatecznej wysokości wynagrodzenia oraz rozliczenie wykonanych prac nastąpi kosztorysem powykonawczym przy zastosowaniu cen jednostkowych (zgodnie z cenami zawartymi w zał. nr 1 do umowy oraz zał. nr. 1 do aneksu z dnia 10.02.2017r.), w takim przypadku wynagrodzenie określone powyżej zostanie proporcjonalnie zwiększone lub zmniejszone, z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona kwota brutto, którą Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.