eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru sołectwa Połomia (Gmina Mszana), oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem, uchwaleniem i publikacją tego planu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-30

Mszana: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru sołectwa Połomia (Gmina Mszana), oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem, uchwaleniem i publikacją tego planu.
Numer ogłoszenia: 269203 - 2010; data zamieszczenia: 30.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 032 4759740, 4759755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru sołectwa Połomia (Gmina Mszana), oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem, uchwaleniem i publikacją tego planu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Planu zagospodarowania przestrzennego dla sołectwa Połomia w Gminie Mszana, oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu: 1. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 2. prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). 3. strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenie oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227). 4. części graficznej miejscowego planu w technice barwnej, na podkładach mapowych w skali 1:1.000. 5. przedmiotu zamówienia w czterech egzemplarzach oraz w zapisie cyfrowym w programie MapInfo wer. 9,0 przy czym w wersji cyfrowej elementy występujące na rysunku określające obiekty powinny być przygotowane w formie bazy danych o strukturze zatwierdzonej przez Zamawiającego. Ponadto dodatkowo jeden egzemplarz należy wykonać na trwałym podkładzie umożliwiającym zawieszenie na ścianie w skali 1:5000. 6. ponadto prowadzenie postępowań formalno-prawnych w imieniu Wójta Gminy Mszana, w tym w szczególności: a. zapewnienie obsługi wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu w pełnym ich okresie wyłożenia, b. uczestniczenie w publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, organizowanej przez Wójta Gminy Mszana, c. zapewnienie bieżącej prezentacji i konsultacji koncepcji projektu planu, jak również uczestniczenia w innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z przedmiotem zamówienia, d. w przypadku przewidzianym w art. 19 Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.), również ponowienie czynności o których mowa w art. 17, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian. Pod pojęciem prowadzenia procedury formalno-prawnej należy rozumieć również m.in.: opracowanie i redagowanie, wysyłanie wszelkich pism zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających itp., w tym prowadzenie wszelkiej korespondencji na własny koszt. Ponadto redagowanie ogłoszeń (oraz ich publikacja w prasie) o przystąpieniu do sporządzenia planów, zawiadamianie stron postępowania o wyłożeniu planu do publicznego wglądu, ogłoszenia o terminie sesji zatwierdzającej plan itp., sporządzanie niezbędnych dokumentów, uzyskanie niezbędnych decyzji i opinii itp. 7. Przygotowanie materiałów geodezyjnych niezbędnych do opracowania planu zostaje powierzone Wykonawcy. 8. Tekst projektu uchwały z załącznikami - 1 egz. na nośniku cyfrowym zgodnie z Rozporządzeniem Przezesa Rady Ministrów z 20.06.2002 r. w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. Nr 100 poz. 908) w edytorze xml aktów prawnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 (słownie: dwatysiące00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego według procedur i problematyki określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Z 2003 r., Nr 80, poz. 717 z poźn. zm.) obejmujący obszar wiejski lub miejsko-wiejski w ramach których znajduje się teren górniczy wyznaczony dla eksploatacji węgla kamiennego, o wartości nie mniejszej niż 50% wartości zamówienia wynikającej z oferty Wykonawcy i posiada dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: - Wykonawca dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty i posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, bądź dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą równoważne kwalifikacje w rozumieniu przepisów europejskich (dotyczy Wykonawców z obszaru Unii Europejskiej), - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego celem określenia skutków finansowych uchwalenia planu, zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączyć, do oferty: 1. podpisany Formularz ofertowy 2. ewentualne pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy(ów) w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy(ów) w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę(ów) w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności, 2. w przypadku przewidzianym w art. 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.) - termin wykonania przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do ponowienia czynności o których mowa w art. 17, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian, 3. w razie przedłużającego się postępowania administracyjnego o udzielenie uzgodnienia, zgody, opinii, porozumienia bądź przedłużającego się postępowania, które kończy się wydaniem decyzji administracyjnej - termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas odpowiadający długości przedłużającego się postępowania, w stosunku do przewidzianego przepisami prawa, 4. w przypadku niepodjęcia uchwały przez Radę Gminy w terminie 60 dni od dnia przekazania projektu uchwały - termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas odpowiadający długości przedłużającej się procedury legislacyjnej uchwalenia planu przez Radę Gminy, 5. w razie zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy przedłuża się o czas niezbędny na wprowadzenie tych zmian, - przy czym zmiany te nie mogą spowodować podwyższenia wynagrodzenia, o którym mowa § 6 ust. 1 umowy. 6. O ile wystąpią usługi objęte zamówieniami dodatkowymi, które będą miały wpływ na termin zachowania zamówienia podstawowego - termin wykonania zamówienia podstawowego zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie zamówienia dodatkowego 7. Zmianę terminu wykonania zamówienia dopuszcza się w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 8. Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT),

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszana.finn.pl/index.jsp?bipkod=/013/001
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana sekretariat pok. 16 - I pietro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy: 1. przedstawić Zamawiającemu aktualne zaświadczenia z określonymi w nich terminami ważności potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wskazanych w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia lub równoważne uprawnienia w rozumieniu przepisów europejskich (dotyczy Wykonawców z obszaru Unii Europejskiej) 2. przedstawić harmonogram rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.