eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszyce › centrum aktywności mieszkańców Muszkowa - biblioteka, świetlica wiejska, park botaniczny



Ogłoszenie z dnia 2006-05-23

POZYCJA 26918

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krzeszyce: centrum aktywności mieszkańców Muszkowa - biblioteka, świetlica wiejska, park botaniczny

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Krzeszyce, do kontaktów: Stanisław Nazwalski, ul. Skwierzyńska 16, 66-435 Krzeszyce, woj. lubuskie, tel. 095 7573164, fax 095 7573086, e-mail: krzeszyce@krzeszyce.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komplet Inwest s.c., Irena Rakowska-Smaruj, Nadbrzeżna 17, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 735 62 51, fax 095 735 62 52, e-mail: biuro@kompletinwest.com, www.kompletinwest.com. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Komplet Inwest s.c., Irena Rakowska-Smaruj, Nadbrzeżna 17, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 735 62 51, fax 095 735 62 52, e-mail: biuro@kompletinwest.com, www.kompletinwest.com. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: centrum aktywności mieszkańców Muszkowa - biblioteka, świetlica wiejska, park botaniczny. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot inwestycji obejmyuje: - roboty budowlane - roboty instalacyjne (instalacja wod.-kan, elektryczna, wentylacyjna) - roboty drogowe (nawierzchnie z kostki betonowej, nawierzchnie żwirowe). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Krzeszyce, Powiat Sulęciński, Woj. Lubuskie, Polska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.10 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość robót ok. 293 698 PLN, w tym Etapu I-135 608 PLN, Etapu II-158090 PLN; Przedmiot inwestycji obejmuje: - roboty budowlane, instalacyjne w tym: wod.-kan., co, wentylacji, elektryczne, drogowe. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.09.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: -O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. -W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. zyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 160 tys. PLN. -Posiadają odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający realizację zamówienia; -Posiadają lub zapewnią dostęp do sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia; -Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 projektów, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.07.2006, cena - 250 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy Krzeszyce, ul. Skwierzyńska 16, 66-435 Krzeszyce.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.