Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-10-16
Rybnik: Dostawa kurtek ca³osezonowych dla cz³onków zespo³u ratownictwa medycznego
Numer og³oszenia: 269189 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku , ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. ¶l±skie, tel. 0324291000, 4291288, fax. 032 4291225.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa kurtek ca³osezonowych dla cz³onków zespo³u ratownictwa medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek ca³osezonowych (wraz z podpink± typu polar) dla cz³onków zespo³u ratownictwa medycznego. Wszelkie szczegó³owe informacje okre¶laj±ce przedmiot zamówienia zawarte s± w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Umowa zostanie zawarta bezpo¶rednio po zakoñczeniu niniejszego postêpowania, w terminie do 14 dni od daty przekazania wykonawcy kompletnego zestawu wymaganych rozmiarów, funkcji cz³onków zespo³u ratownictwa medycznego oraz logo szpitala.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.22.32.00 - Kurtki .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykazanie, i¿ wykonawca nie jest wykluczony z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655) oraz spe³nia wymagania okre¶lone w art. 22 ust.1 ww. ustawy. Wymagane o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie ww. warunków wymieniono poni¿ej. Przedmiotowe o¶wiadczenia oraz dokumenty, bêd± stanowiæ podstawê do oceny wykonawcy, pod k±tem spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodnie z formu³±: spe³nia - nie spe³nia), dlatego z ich tre¶ci musi jednoznacznie wynikaæ spe³nianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e warunki okre¶lone w art. 22 ust.1 ww. ustawy spe³niaj± ³±cznie. W takim przypadku w odniesieniu do ka¿dego z elementów objêtych zakresem zamówienia nale¿y wykazaæ, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu s± spe³nione odpowiednio przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie tj. ni¿ej wymienione dokumenty nale¿y z³o¿yæ odpowiednio dla ka¿dego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udzia³ w realizacji zamówienia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Stosowne o¶wiadczenie zawarte we wzorze formularza oferty. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku dokumentu nr 2 nale¿y zastosowaæ zasady zawarte w § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.6.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; oferty nale¿y sk³adaæ w sekretariacie, w budynku Administracji - pok. 23.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na pobraæ w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiaj±cego lub w formie pisemnej: u zamawiaj±cego - w godzinach pracy zamawiaj±cego, tj. 7:00-14:35 (p³atno¶æ w kasie) albo poczt± za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przes³anie za pobraniem dostêpne s± na stronie internetowej szpitala (wnioski nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej powo³uj±c siê na nazwê nadan± zamówieniu przez zamawiaj±cego podan± w punkcie II.1.1 i numer referencyjny: EZ-860-pPN/20-2008). Koszt specyfikacji: 8,50 z³ (nie obejmuje kosztów przes³ania).Wobec braku mo¿liwo¶ci wprowadzenia kodów CPV ze s³ownika uzupe³niaj±cego zamawiaj±cy informuje w tym miejscu, iz podany w punkcie II.1.4) kod: 18223200-0 wymaga uzupe³nienia o kod: FB06-2.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podzia³em na zadania: Zad. 1 ul. ¦w. Antoniego 11/2 i 11/3, Zad. 2 ul. ¦w. Antoniego 13/5 i 13/9
- Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Rycerskiej w Rybniku w dzielnicy K³okocin
- Wykonanie przy³±cza wodoci±gowego oraz przy³±cza kanalizacji sanitarnej na potrzeby realizacji inwestycji budowlanej w Centrum Us³ug Wspólnych w Rybniku
- Bie¿±ce utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont mieszankami mineralno-asfaltowymi na gor±co - ul. Parkowa w Czerwionce-Leszczynach
- Termomodernizacja budynku ¯³obka ,,SKRZAT'' przy ul. D±brówki 9 w Rybniku
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji no¶nej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ci±gu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
wiêcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.