eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2010/2011 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - przetarg II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-24

Oleśnica: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2010/2011 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - przetarg II
Numer ogłoszenia: 26915 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2010/2011 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - przetarg II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części: 13, to jest ofert na świadczenie usług dowolną liczbą pojazdów / sprzętu wraz z obsługą, jednak pojazd / sprzęt wraz z obsługą zapisany w ofercie w jednej części nie może stanowić części składowej innej części zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy - sezon 2010/2011 - przetarg II. W ramach poszczególnych części, Wykonawca zobowiązuje się przygotować do wykonania przedmiotu zamówienia pojazd - sprzęt wraz z obsługą kierowcy - operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terenu działania poszczególnych obwodów drogowych jak i do ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia oraz sprzętu. Zamówienie składa się z 13 części, które będą realizowane na terenie działania Obwodu Drogowego w Oleśnicy i Obwodu Drogowego w Sycowie. Każda z 13 części podzielona została na niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia, tj: 1) teren działania obwodu drogowego w Oleśnicy, (część nr: 1 - 7): Część nr 1 - Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PO-97, ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy:sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 2 - Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PDP-A2700, ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 3 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64, ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 4 - Samochód ciężarowy wraz z piaskarką o pojemności : od 4,5 do 7 m3 oraz z pługiem, o szerokości odśnieżania od 2,7 do 3,2 m. które są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 5 - Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz. Część nr 6 - Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 4,5 m3, szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz. Część nr 7 - Spychacz wraz z zestawem niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 18-20 t, szt. 1, który jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz. 2) teren działania obwodu drogowego w Sycowie, (część nr: 8 - 13): Część nr 8 - Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PO-97SL, ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 9 - Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PDP, ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 10 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64, ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 11 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64, ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz. Część nr 12 - Samochód ciężarowy do pługa PJ10, ładowność: pow. 14 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 100 godz. Część nr 13 - Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz. Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna - załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować sprawnymi pojazdami - sprzętem w ilości zgodnej z ofertą: część nr. 1: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 15 t, szt. 1, część nr. 2: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 15 t, szt. 1, część nr. 3: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 8 t, szt. 1, część nr. 4: Samochód ciężarowy z piaskarką, pojemność od 4,5 do 7 m3 z pługiem, szer. odśnieżania : 2,7 do 3,2 m. część nr. 5: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1, część nr. 6: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 4,5 m3, szt. 1, część nr. 7: Spychacz z zestawem niskopodwoziowym, całkowity ciężar spychacza 18-20 ton, szt. 1, część nr. 8: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 13 t, szt. 1, część nr. 9: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 13 t, szt. 1, część nr. 10: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 8 t, szt. 1, część nr. 11: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 8 t, szt. 1, część nr. 12: Samochód ciężarowy, ładowność: pow. 14 t, szt. 1, część nr. 13: Ładowarka czołowa, pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1. Wykonawca może polegać na zasobach niezbędnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia -nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: Wykonawca winien dysponować min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami lub - oraz uprawnienia operatora. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował takimi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty - zał. do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. do SIWZ, 3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. do SIWZ, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania - zał. do SIWZ, 5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. do SIWZ, 6) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. do SIWZ, 7) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zał. do SIWZ, 8) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę, 9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). Oferty wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ. 10) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11) Zgodnie z art. 23 ust 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 12) W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie pełnomocnictwa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 13).W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6), 7) musi dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt 2 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie, lub każdy z nich na odrębnym dokumencie, w zakresie spełnianych przez nich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 14) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7) składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski. 15) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub wykluczona z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi; 2.2. Zmiany osobowe. 1) Zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; 2) Zamiana osób do nadzorowania zadania. 2.3. Pozostałe zmiany. 1) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) Zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów; 3) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-olesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PO-97,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy:sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Samochód ciężarowy do piaskarki ŚNIEŻKA z pługiem PDP-A2700,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 15 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - Samochód ciężarowy wraz z piaskarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o pojemności : od 4,5 do 7 m3 oraz z pługiem, o szerokości odśnieżania od 2,7 do 3,2 m. które są w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - Ładowarka czołowa,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - Ładowarka czołowa,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemność łyżki: min. 4,5 m3, szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - Spychacz wraz z zestawem niskopodwoziowym,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: całkowity ciężar spychacza 18-20 t, szt. 1, który jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Oleśnicy. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 50 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 - Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PO-97SL,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 - Samochód ciężarowy do piaskarki PP-1 z pługiem PDP,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 13 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11 - Samochód ciężarowy do piaskarki P-1 z pługiem PO-64,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 8 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12 - Samochód ciężarowy do pługa PJ10,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładowność: pow. 14 t, szt. 1, jako nośnik pod ww. sprzęt stanowiący własność Zamawiającego, wraz z pracą kierowcy. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 100 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13 - Ładowarka czołowa,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemność łyżki: min. 2 m3, szt. 1, która jest w dyspozycji Wykonawcy, wraz z pracą operatora. Dotyczy: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Sycowie. Maksymalna ilość usług (godz.): praca 210 godz., dyżur 150 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.