eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową boisk sportowych i terenów rekreacyjnych we wsi Łazisko, gm. Tomaszów Maz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Tomaszów Mazowiecki: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową boisk sportowych i terenów rekreacyjnych we wsi Łazisko, gm. Tomaszów Maz.
Numer ogłoszenia: 269108 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki , ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, faks (044) 723 50 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową boisk sportowych i terenów rekreacyjnych we wsi Łazisko, gm. Tomaszów Maz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Adaptacja budynku remizy OSP Łazisko ( pow. użytkowa 229,7 m2) na potrzeby świetlicy wiejskiej. 2. Budowa dwóch boisk: 1). do piłki nożnej - trawiaste o wym. 30x62 m, pow. 1860 m2, 2). do tenisa ziemnego i koszykówki - nawierzchnia sztuczna poliuretanowa o wym. 15,47x32,27 m, pow. 499,2 m2. 3. Urządzenie placu zabaw plus ławki. 4. Ogrodzenie terenu 522 mb + brama i furtka. 5. Ogrodzenie placu zabaw 90 mb. 6. Nasadzenia drzew i krzewów w ilości 160 szt. 7. Infrastruktura pozostała (scena drewniana 40 m2, utwardzenie miejsc z kostki betonowej o pow. 1080 m2). W zakres wejdą inne roboty towarzyszące ujęte w kosztorysie nakładczym, dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, b) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy, zrealizowali minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. Poprzez wykonanie prac odpowiadającym swoim zakresem przedmiotowi zamówienia zamawiający będzie rozumiał wykonanie: boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimalnej 470 m2, boiska o nawierzchni trawiastej o powierzchni minimalnej 1800 m2, wykonanie robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów o kubaturze min. 600 m3. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy do oferty załączyć należy: 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 2.1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 robotę budowlaną o podobnym charakterze. Poprzez wykonanie prac odpowiadającym swoim zakresem przedmiotowi zamówienia zamawiający będzie rozumiał wykonanie: boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni minimalnej 470 m2, boiska o nawierzchni trawiastej o powierzchni minimalnej 1800 m2, wykonanie robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów o kubaturze min. 600 m3. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi dla min. 1 osoby z 5 -letnim stażem, która będzie bezpośrednio uczestniczyć przy realizacji zadania wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, oraz aktualne zaświadczenie na czas składania ofert, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego. Okres stażu liczony będzie od dnia wydania uprawnień budowlanych do dnia składania ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 3.1 Kopię aktualnej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego zgodnie, z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, Zamawiający żąda: 4.1 Dokument potwierdzający wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. LABOSPORT, lub aprobatę techniczną ITB, lub rekomendacje techniczną ITB , lub wynik badania za zgodność z normą PN-EN 14877:2008 4.2 Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, 4.3 Atest PZH dla oferowanych nawierzchni, 4.4 Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję z potwierdzeniem gwarancji udzielonej producenta na tą nawierzchnię, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V siwz pkt. 1 ppk. 1.2, 1.3, 1.4 , składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 są one zastępowane dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty niezbędne do złożenia z ofertą: 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - Wykonawca składa oświadczenie, wg. wzoru, który stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 6. Ofertę sporządzoną na formularzu wg załączonego wzoru (zał. Nr 1 do siwz) 7. Dowód wniesienia wadium 10.000 PLN Pozostałe dokumenty niezbędne do złożenia, ale nie podlegające ocenie: 8. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej do rozliczenia dofinansowania. Kosztorys sporządzony w następujący sposób : narzuty doliczone do pozycji kosztorysowych. W podsumowaniu kosztorysu uproszczonego winna znaleźć się wartość netto, podatek Vat i wartość brutto. Jednostki obmiarowe i układ działów muszą pozostać bez zmian..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.10.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313, 322,323 Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.