eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jankowice › Zadanie nr 1 - Skanalizowanie części terenu Gminy w zakresie Zlewni P1 w Jankowicach z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach - etap III. Zadanie nr 2 - Budowa dróg bocznych w rejonie ul. Stokrotkowej w Świerklanach wraz z budową odwodnienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Jankowice: Zadanie nr 1 - Skanalizowanie części terenu Gminy w zakresie Zlewni P1 w Jankowicach z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach - etap III. Zadanie nr 2 - Budowa dróg bocznych w rejonie ul. Stokrotkowej w Świerklanach wraz z budową odwodnienia
Numer ogłoszenia: 269100 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklany , ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, faks 032 4327509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Skanalizowanie części terenu Gminy w zakresie Zlewni P1 w Jankowicach z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach - etap III. Zadanie nr 2 - Budowa dróg bocznych w rejonie ul. Stokrotkowej w Świerklanach wraz z budową odwodnienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 2 zadań inwestycyjnych: Zadanie nr 1 - budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Rybnickiej, Leśnej, Stokrotkowej, Makowej, Fiołkowej i Plebiscytowej w Świerklanach oraz w rejonie ul. Krótkiej i Prostej w Jankowicach. Zadanie obejmuje wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości 3.325 mb. Kanalizacja będzie wykonana głównie z rur PVC (SN8) z wydłużonym kielichem łączonych na wcisk o średnicach 200 mm (kolektory główne) i 160 mm (kanały boczne). Przewiduje się, że kanały boczne będą zakończone za granicą nieruchomości złączką przegubową fi 160 mm zaślepioną szczelnym korkiem. Miejsce zakończenia należy zaznaczyć palem drewnianym w kol. czerwonym z oznaczeniem nr przyłącza. Na wykonywanych kanałach grawitacyjnych Dn 200 przewidziano wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1200 mm z betonu klasy C35/45 (B-45), z kinetą monolityczną wykonaną z betonu samozagęszczalnego. Kinety studni mają mieć wykształcone kanały przepływowe i otwory na uszczelki DS.LKS 3 wargowe, do połączenia z rurami przewodowymi PVC-U. Przedmiot zamówienia obejmuje również odtworzenie nawierzchni dróg, ulic, chodników oraz terenów działek prywatnych. Zadanie nr 2 - budowa dróg bocznych w rejonie ul. Stokrotkowej w Świerklanach wraz z budową odwodnienia. Zadanie obejmuje nw. zakres robót: 1) ul. Stokrotkowa odcinek A-J droga o natężeniu ruchem KR2 na odcinku: od km 0+004,48 do km 0+373,32 - nawierzchnia kostka betonowa brukowa grubości 10 cm szara Behaton szerokość: 2,50 m - od km 0+004,48 do km 0+157,38 2,50 ÷ 3,50 m - od km 0+157,38 do km 0+177,52 3,50 ÷ 4,50 m - od km 0+177,52 do km 0+214,60 4,50 m - od km 0+214,60 do km 0+373,32 2) ul. Stokrotkowa odcinek G-M droga o natężeniu ruchem KR2 na odcinku: od km 0+003,00 do km 0+192,56 - nawierzchnia kostka betonowa brukowa grubości 10 cm szara Behaton szerokość: 5,50 m - od km 0+003,00 do km 0+192,56 3) ul. Stokrotkowa odcinek N-Q droga o natężeniu ruchem KR2 na odcinku: od km 0+000,00 do km 0+111,07 - nawierzchnia kostka betonowa brukowa grubości 10 cm szara Behaton szerokość: 5,50 m - od km 0+000,00 do km 0+111,07 4) odwodnienie ulicy Stokrotkowej - odcinki boczne za pomocą kratek ściekowych i projektowanej kanalizacji deszczowej - odrębne opracowanie, 5) wjazdy do posesji z kostki betonowej brukowej grubości 10 cm bordo Behaton - w ramach działki drogowej, 6) obustronne pobocze z tłucznia kamiennego szerokość: 0,75 m - odcinek od km 0+000,00 do km 0+338,09, o szerokości zmiennej w ramach działki drogowej od km 0+338,09 do km 0+928,28 7) ograniczenie nawierzchni krawężnikiem betonowym: wystający 15 x 30 cm oraz najazdowy wtopiony i wystający 15 x 22cm osadzone na ławie z oporem z betonu C12/15 (B-15) Konstrukcja nawierzchni ulicy stokrotkowej - odcinki boczne: 1) ul. Stokrotkowa - odcinek A-J, droga gminna o natężeniu ruchu KR2 zbudowana z: 10 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej Behaton 3 cm podsypka cementowo -piaskowa 8 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 0 - 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie 20 cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 31,5 - 63mm stabilizowanego mechanicznie 20 cm warstwa mrozochronna z łupka przepalonego 0-63mm 2) ul. Stokrotkowa - odcinek G-M i N-Q, droga gminna o natężeniu ruchu KR2 zbudowana z: 10 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej szarej Behaton 3 cm podsypka cementowo -piaskowa 8 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 0 - 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie 20 cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 31,5 - 63mm stabilizowanego mechanicznie 30 cm warstwa mrozochronna z łupka przepalonego 0-63mm Kanalizacja deszczowa i zbiornik chłonny: 1) Wody opadowe z w/w terenu odprowadzane będą za pomocą projektowanych wpustów ulicznych. Projektuje się wpusty z osadnikami zbudowane z betonowych studni wykonanych z rur fi 500 mm, pierścienia odciążającego, podtrzymującego oraz Żeliwnego wpustu. Wpusty połączone będą z kanałem deszczowym za pomocą rury PVC-U fi 160 mm. Miejscem włączenia rury będą projektowane studnie rewizyjne. Do wykonania kanalizacji deszczowej stosować rury PVC-U o sztywności obwodowej SN8, SDR 34, ze standartowym kielichem, jednorodne z pierwotnego granulatu np. firmy Wavin fi 400, 315 mm, łączonych na uszczelki. Rury należy układać na podsypce piaskowej gr. 20 cm. Rury układać kielichami w kierunku przeciwnym do spadku dna wykopu. Głębokość ułożenia oraz spadki pokazano na profilach kanalizacji deszczowej. Projektuje się studnie rewizyjne fi 1200 monolityczne z kręgów Żelbetowych prefabrykowanych z betonu min. B45 z uszczelkami typu STEINHOFF SD z przykryciem płytą nastudzienną np. firmy PREFABET Kluczbork. Studnie zaopatrzyć we włazy Żeliwne typu ciężkiego klasy C fi 600 zgodnie z PN-87/H-7405/02 osadzone na Żelbetowych pierścieniach odciążających. Przejścia przez ściany betonowe studzienek wykonać za pomocą typowych przejść szczelnych. 2) Wody opadowe i roztopowe z projektowanych dróg bocznych w rejonie ul. Stokrotkowej na odcinkach objętych opracowaniem będą odprowadzane do projektowanego zbiornika chłonnego o wymiarach dna 6 x 12 x 0,50 m o pojemności 36m3. Projektowany zbiornik jest otwarty, przeznaczony do zbierania wody powierzchniowej w celu jej odparowania oraz infiltracji w grunt. Skarpy zbiornika projektuje się o nachyleniu 1:1,5. Stabilizację biologiczną skarp należy wykonać poprzez obłożenie ich geokratą grubości 15 cm z bocznymi otworami na podsypce piaskowej grubości 10 cm. Na dnie zbiornika należy ułożyć geokratę grubości 20 cm z bocznymi otworami na podsypce piaskowej grubości 10 cm. Otwory w geokratach na skarpach i na dnie zbiornika wypełnić kamieniem łamanym do robót hydrotechnicznych fi 8-12 cm. Projektuje się ogrodzenie zbiornika siatką rozciągniętą na słupkach stalowych o wys. 2,0 m zabezpieczonych antykorozyjnie farbą. Słupki od góry zamknąć nakładkami zabezpieczającymi przed dostępem wody do środka słupka. Siatkę projektuje się ocynkowaną bądź powlekaną o wysokości 1,5 m. Pozostałą wysokość ogrodzenia zabezpieczyć drutem kolczastym. W ogrodzeniu od strony dojazdu wykonać furtkę zamykaną Ogrodzenie ma za zadanie wyeliminowanie dostępu osób postronnych. Projektuje się drogę dojazdową o szerokości 4,5 m i nachyleniu w kierunku zbiornika min. 0,5% Wody opadowe doprowadzone będą do zbiornika wylotem W o wymiarach 1,2 x 1,3 x 1,6 m Wylot projektuje się z betonu B 25 zbrojonego . Wylot posadowić na podsypce z pospółki o grubości 30 cm..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.44.11 - 45.23.44.11 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. zrealizować co najmniej: a) 1 zamówienie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej, z rur PVC, o długości nie mniejszej niż 3.000 mb każde zamówienie, oraz: b) 1 zamówienie polegające na budowie jezdni dróg i/lub miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową, o powierzchni nie mniejszej niż 3.000 m2 każde zamówienie. Wartości robót wykonanych w walutach innych niż w PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Przeliczenie powyższego nastąpi w Załączniku nr 4 - Wykaz robót budowlanych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym kadrę kierowniczą składającą się z: a) kierownika budowy zadania nr 1 - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394); b) kierownika budowy zadania nr 2 - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394). c) kierownika robót instalacyjnych, d) kierownika robót drogowych. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia funkcji: a) kierownika budowy dla zadania nr 1 oraz kierownika robót instalacyjnych przez jedną osobę, b) kierownika budowy dla zadania nr 2 oraz kierownika robót drogowych przez jedną osobę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości 800.000,00 zł. Z treści informacji banku musi wynikać jednoznacznie wysokość (kwota) posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2. Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu [jeśli dotyczy] 3. Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo [jeśli dotyczy]. Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 4. Umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników, z której wynikać będzie sposób reprezentacji spółki [jeśli dotyczy]

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zamawiający sporządzi ranking Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wg zasady: a) za każdy 1 mb wykonanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej, z rur PVC Zamawiający przyzna 1 pkt. b) za każdy 1 m2 wykonanej nawierzchni jezdni dróg i/lub miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową Zamawiający przyzna 1 pkt. W przypadku gdy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. III.3.2) ponad minimalny zakres, tj. ponad 3.000 mb kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub deszczowej, z rur PVC oraz ponad 3.000 m2 nawierzchni jezdni dróg i/lub miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową, Zamawiający nie będzie uwzględniał potencjału tych podmiotów w punktacji podczas ramach sporządzania rankingu Wykonawców, tzn. nie będzie przyznawał dodatkowych punktów. Zamawiający zaprosi do składania ofert pierwszych 5 Wykonawców, którzy uzyskają największą liczbę punktów. Jeżeli w wyniku zastosowania oceny jak wyżej kilku Wykonawców uzyska identyczną liczbę punktów i będzie klasyfikowało się na pozycji 5., Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców sklasyfikowanych na 5. pozycji. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza lub równa 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie terminu wykonania, jeżeli: a) zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności: - przedłużenie procedury udzielenia zamówienia publicznego; - warunki uniemożliwiające realizację robót budowlanych z przyczyn technologicznych; - protesty osób prawnych i fizycznych dotyczące realizacji robót na ich posesjach; b) zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych; c) zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka, głazy itp.) skutkujące niemożnością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; d) zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; e) Zamawiający wstrzyma roboty z przyczyn leżących po jego stronie; f) zaistnieje brak frontu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót budowlanych na okres powyżej 2 tygodni; g) wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego dla robót budowlanych; h) nastąpiła siła wyższa obejmująca: klęski żywiołowe, niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne; i) zajdą przesłanki określone w § 7 ust. 1 i 2 umowy. 2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie wartości umowy, jeśli: a) zajdą przesłanki określone w § 5 ust. 3 umowy. 3. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie kierownictwa budowy, po spełnieniu warunków określonych w § 10 ust. 4 umowy. 4. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie osób pełniących nadzór inwestorski, zgodnie z zapisem § 11 umowy. 5. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie podwykonawców po spełnieniu warunków określonych w § 13 ust. 7 umowy. 6. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy w zakresie zlecenia podwykonawcom wykonania części zakresu umowy, których konieczność zatrudnienia nastąpi z przyczyn od Wykonawcy niezależnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierkalny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świerklany ul. Świerklańska 54 44-264 Jankowice Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych - biuro nr 15, parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 17:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklany ul. Świerklańska 54 44-264 Jankowice Sekretariat - biuro nr 21, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 321: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.