eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Zagospodarowanie przestrzeni publicznych osiedla Targowa w obszarze między ul. 3 - Maja, Kościuszki, Daszyńskiego i Wyki - etap I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Krzeszowice: Zagospodarowanie przestrzeni publicznych osiedla Targowa w obszarze między ul. 3 - Maja, Kościuszki, Daszyńskiego i Wyki - etap I.
Numer ogłoszenia: 269065 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245565 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Krzeszowicach, ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2520855, faks 012 2520802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznych osiedla Targowa w obszarze między ul. 3 - Maja, Kościuszki, Daszyńskiego i Wyki - etap I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego zagospodarowania terenu osiedla Targowa w Krzeszowicach w zakresie: a) koordynacji i realizacji wszelkich działań związanych z uzyskaniem przez Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę - współpraca z instytucjami, Zamawiającym i projektantem w zakresie przedmiotowej decyzji. b) przebudowy ulicy Targowej do szerokości 5,00 m (jezdnia) wraz z infrastrukturą na odcinku od skrzyżowania z ul. Daszyńskiego do skrzyżowania z drogą nr 1 (zgodnie z załącznikami graficznymi do niniejszej SIWZ), c) prac zieleniarskich na terenie osiedla zgodnie z decyzją nr OS.III.613.78.2012.ZK z 10 sierpnia 2012 r. tj.: -usunięcie 23 szt. drzew oraz 283,20 m2 krzewów, -wykonanie nasadzeń zastępczych - 42 szt. drzew i 294 m2 krzewów. 2. Ilości robót objętych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidzianymi) i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące robót przewidzianych do wykonania, przedstawia rozdział III niniejszej specyfikacji zawierający: - opis zadania inwestycyjnego, - dokumentację projektową, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ST). 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że ich parametry jakościowe i cechy użytkowe nie będą gorsze od opisanych przez Zamawiającego. 5. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz w odpowiedzi na potrzeby Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zapewnia: a) wykonanie każdego rodzaju robót zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ST) dotyczącą danej roboty i zgodnie z przyjętym standardem; b) liczbę i rodzaj sprzętu gwarantującego wykonanie zadania zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ST); c) dostawę wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń, zgodnie z wymaganymi zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ST); d) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu na dzień umownego zakończenia robót: atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez pracownika Zamawiającego; e) przekazywanie Zamawiającemu, na jego żądanie, stosownych dokumentów dotyczących utylizacji materiałów z rozbiórki. 6. Miejsce odwozu materiałów z rozbiórki i odpadów z terenu robót - Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy o odpadach, ustawy o ochronie środowiska i regulaminu utrzymania porządku i czystości w Gminie. 8. Zamawiający jest zainteresowany wyłącznie kompleksowym wykonaniem robót, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, SIWZ i dokumentacją techniczną. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: a. zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b. sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie całości lub części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany w ofercie wskazać te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gardenbud Sp. z o.o., ul. Bandurskiego 66/4, 31-515 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146531,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 245385,00

  • Oferta z najniższą ceną: 245385,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2246091,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.