eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego, skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Tomaszów Mazowiecki: Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego, skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk
Numer ogłoszenia: 269037 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257134, 7257235, fax. 044 7257251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego, skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załącznikach nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII, 2/VIII, 2/IX, 2/X, 2/XI, 2/XII, 2/XIII, 2/XIV, do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 24.45.70.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 22.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły (spełnia - nie spełnia) 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w przypadku środków podlegających rejestracji w Rejestrze Produktów Leczniczych. 5)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 2. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1-3, składa: 1)Dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 2 pkt. 1-3 niniejszego rozdziału, wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w przypadku środków podlegających rejestracji w Rejestrze Produktów Leczniczych. 5)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oddzielnie dokumenty, o których mowa w ust. 2. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1-3, składa: 1)Dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki. Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Rejonowy w Tomaszowie Mazowieckim ul. Jana Pawła II 35, Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - MYCIE I DEZYNFEKCJA NARZĘDZI I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 24.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II- DEZYNFEKCJA ENDOSKOPÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 24.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - MYCIE ENDOSKOPÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/III.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 24.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV:DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH SUBSTANCJAMI ORGANICZNYMI ZADANIE 1-Dezynfekcja powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPI: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załącznikach nr 2/IV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET IV:DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH SUBSTANCJAMI ORGANICZNYMI ZADANIE 2-Dezynfekcja powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi - środek chlorowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPI: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załącznikach nr 2/IV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET IV: ZADANIE 3-Dezynfekcja i pranie mopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/VI,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET V: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI TRUDNODOSTĘPNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/V.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VI:DEZYNFEKCJA RĄK ZADANIE 1 - Płyn do dezynfekcji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załącznikach nr 2/VI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET VI: DEZYNFEKCJA RĄK ZADANIE 2 - Żel do dezynfekcji rąk wraz z dozownikami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załącznikach nr 2/VI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 24.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET VII: DEZYNFEKCJA POLA OPERACYJNEGO ZADANIE 1-Dezynfekcja pola operacyjnego - środek barwiony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/VII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET VII:DEZYNFEKCJA POLA OPERACYJNEGO ZADANIE 2-Dezynfekcja pola operacyjnego - środek bezbarwny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/VII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET VIII:DEZYNFEKCJA SKÓRY PRZED WKŁUCIEM ZADANIE 1-Dezynfekcja miejsca wkłucia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/VIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET VIII:DEZYNFEKCJA SKÓRY PRZED WKŁUCIEM ZADANIE 2-Dezynfekcja miejsca wkłucia - gaziki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/VIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET IX:DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH ZADANIE 1-Preparat jodowy do dezynfekcji błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/IX.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET IX:DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH ZADANIE 2-Preparat do dezynfekcji błon śluzowych bez zawartości jodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/IX.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET X: DEZYNFEKCJA DUŻYCH POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/X.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET XI: Mycie i dezynfekcja inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/XI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET XII:ŚRODKI DO DEKONTAMINACJI SKÓRY ZADANIE 1-Środek do chirurgicznego mycia rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/XII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET XII: ŚRODKI DO DEKONTAMINACJI SKÓRY ZADANIE 2-Pianka do mycia i dekontaminacji ciała.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/XII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET XII: ŚRODKI DO DEKONTAMINACJI SKÓRY ZADANIE 3-Płyn do mycia ciała i włosów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/XII,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET XIII: DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI NIEODPORNYCH NA DZIAŁANIE ALKOHOLI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/XIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET XIV: PIELĘGNACJA RĄK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji i mycia powierzchni, narzędzi, sprzętu medycznego , skóry i błon śluzowych oraz do pielęgnacji rąk. (CPV: 24455000-8, 24457000-2) wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, zawarty jest w załączniku nr 2/XIV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.50.00-8, 22.45.70.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.