eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Świadczenie usług transportowych uczniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Grodziczno: Świadczenie usług transportowych uczniów
Numer ogłoszenia: 269034 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno , Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych uczniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych uczniów. 2. Usługi transportowe uczniów dotyczą dowozu i odwozu uczniów uczęszczających do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie Gminy Grodziczno oraz przewozu dzieci i młodzieży szkolnej nie związanego z dowozem na zajęcia szkolne. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części i obejmuje szczegółowy wykaz tras transportu, minimalną ilość miejsc siedzących, liczbę uczniów dowożonych i odwożonych na poszczególnych trasach, ilość kilometrów na trasie. 4. W częściach nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 w liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do miejsca wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy. 5. W częściach nr 5 i nr 6 Wykonawca rozliczany będzie z miejsca wyjazdu i powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego. 6. Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących. 7. W poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe. 8. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniał warunki dla danej części przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest aby kierowca posiadał uprawnienia do kierowania pojazdem, którym świadczona będzie usługa. 12. Wykonawca zobowiązany jest aby opiekun (osoba opiekująca się uczniami) posiadał kwalifikacje pedagogiczne i przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej. 13. Realizacja części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się we wszystkie dni, w których będą odbywać się zajęcia szkolne. Realizacja części nr 5 i nr 6 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego. 14. Czas dowozu i odwozu wg tras w części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 przedmiotu zamówienia będzie podany Wykonawcy, z którym podpisze Zamawiający umowę na realizację usługi, do dnia 31 sierpnia 2013 roku tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego. Czas dowozu i odwozu według tras będzie dostosowany do realizowanych zajęć edukacyjnych i może ulec zmianie. 15. Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postępowania. Do każdego rachunku/faktury za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego zgodne z zał. nr 8 do SIWZ. 16. Część nr 1 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów (Zespół Szkół w Nowym Grodzicznie, Szkoła Podstawowa w Zajączkowie). Środek transportu - minimum 50 miejsc siedzących TRASA I Dowóz Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Kuligi Zajączkowo wieś Zajączkowo pod Jakubkowo Zajączkowo wieś Wólka Mortęgi Wólka Linowiec Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 50 16,90 Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Linowiec Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 33 5,80 Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Lorki młyn Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 7 5,30 Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Linowiec Wólka Mortęgi Wólka Zajączkowo szkoła RAZEM 45 12,40 Odwóz Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek] Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Linowiec Wólka Mortęgi Wólka Zajączkowo Kuligi Zajączkowo RAZEM 16,10 Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek] Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Lorki młyn Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 5,30 Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek] Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Linowiec Wólka Mortęgi Wólka Zajączkowo wieś Zajączkowo pod Jakubkowo Zajączkowo wieś Kuligi RAZEM 16,90 Odwóz [przebieg trasy wtorek, środa, piątek] Ilość km na trasie Zajączkowo Wólka Mortęgi Wólka Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 12,40 Odwóz [przebieg trasy wtorek, środa, piątek] Ilość km na trasie Zajączkowo Wólka Mortęgi Wólka Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 12,40 Odwóz [przebieg trasy wtorek, środa] Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Lorki Rynek Ostaszewo Katlewo Białobłoty Zwiniarz Świniarc Tuszewo Montowo Grodziczno Linowiec Wólka Zajączkowo Kuligi RAZEM 42,00 TRASA II Dowóz Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Kuligi Zajączkowo wieś Zajączkowo pod Jakubkowo Zajączkowo wieś Wólka Mortęgi Wólka Linowiec Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 50 16,90 Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Linowiec Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 33 5,80 Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Lorki młyn Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 7 5,30 Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Linowiec Wólka Mortęgi Wólka Zajączkowo szkoła RAZEM 45 12,40 Odwóz Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek] Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Linowiec Wólka Mortęgi Wólka Zajączkowo Kuligi Zajączkowo RAZEM 16,10 Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek] Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Lorki młyn Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 5,30 Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek] Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Linowiec Wólka Mortęgi Wólka Zajączkowo wieś Zajączkowo pod Jakubkowo Zajączkowo wieś Kuligi RAZEM 16,90 Odwóz [przebieg trasy poniedziałek i czwartek] Ilość km na trasie Zajączkowo Wólka Mortęgi Wólka Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 12,40 17. Część nr 2 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów ( Zespół Szkół w Nowym Grodzicznie, Szkoła Podstawowa w Montowie) Środek transportu - minimum 61 miejsc siedzących TRASA I Dowóz Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Rynek przystanek PKS Rynek szkoła Rynek skrzyżowanie Rynek pod Kiełpiny Ostaszewo Centrum Turystyczne Ostaszewo Rubalewski Katlewo skrzyżowanie Grodziczno Firański Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 61 12,50 Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Lorki skrzyżowanie Lorki wieś Nowe Grodziczno Góralski Nowe Grodziczno szkoła RAZEM 30 10,50 Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Katlewo PGR Katlewo Lewandowski Katlewo skrzyżowanie Montowo dworzec PKP Montowo szkoła RAZEM 26 8,80 Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Montowo szkoła (droga żwirówka) Linowiec Karbowski Linowiec Seweryn Montowo figura Montowo szkoła RAZEM 17 10,00 Odwóz Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Nowe Grodziczno Góralski Lorki wieś Lorki skrzyżowanie I Lorki skrzyżowanie II Rynek przystanek PKS Rynek szkoła Rynek skrzyżowanie Rynek pod Kiełpiny Ostaszewo centrum turystyczne Ostaszewo Rubalewski Katlewo skrzyżowanie RAZEM 19,50 Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Ilość km na trasie Montowo szkoła (droga żwirówka) Linowiec Karbowski Linowiec Seweryn Montowo figura Montowo dworzec PKP Katlewo PGR RAZEM 11,70 Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Ilość km na trasie Nowe Grodziczno szkoła Nowe Grodziczno Góralski Lorki wieś Lorki skrzyżowanie I Lorki skrzyżowanie II Rynek przystanek PKS Rynek szkoła Rynek skrzyżowanie Ostaszewo centrum turystyczne Ostaszewo Rubalewski Katlewo skrzyżowanie RAZEM 18,00 Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, , środa, piątek] Ilość km na trasie Montowo szkoła (droga żwirówka) Linowiec Karbowski Linowiec Seweryn Montowo figura Montowo dworzec PKP Katlewo PGR RAZEM 11,70 18. Część nr 3 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów (Zespół Szkół w Mrocznie). Środek transportu - minimum 48 miejsc siedzących TRASA I Dowóz Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Mroczno szkoła Mroczno góry Mroczno szkoła RAZEM 16 18,20 Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Mroczenko PKS wieś Mroczenko koło Dudulskiego Mroczenko koło jeziora Mroczno szkoła RAZEM 48 5,00 Odwóz Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Mroczenko koło jeziora Mroczenko koło Dudulskiego Mroczenko PKS wieś Mroczno góry Mroczno szkoła RAZEM 18,20 Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Mroczenko koło jeziora Mroczenko koło Dudulskiego Mroczenko PKS wieś Mroczno góry Mroczno szkoła RAZEM 18,20 Odwóz [przebieg trasy środa] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Mroczenko koło jeziora Mroczenko koło Dudulskiego Mroczenko PKS wieś Mroczno góry Mroczno szkoła RAZEM 18,20 TRASA II Dowóz Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Sugajenko wieś Sugajenko koło Romanowskich Sugajenko koło Miąskowskich Wybudowanie pod Sugajno Mroczno Mroczno szkoła RAZEM 35 13,00 Odwóz Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Mroczno Wybudowanie pod Sugajno Sugajenko koło Miąskowskich Sugajenko koło Romanowskich Sugajenko wieś RAZEM 13,00 Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Mroczno koło krzyża Sugajenko koło Miąskowskich Sugajenko koło Romanowskich Sugajenko wieś RAZEM 10,50 Odwóz [przebieg trasy środa] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Mroczno Wybudowanie pod Sugajno Sugajenko koło Miąskowskich Sugajenko koło Romanowskich Sugajenko wieś RAZEM 13,00 19. Część nr 4 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów (Zespół Szkół w Mrocznie). Środek transportu - minimum 43 miejsc siedzących TRASA I Dowóz Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Kowaliki PKS Boleszyn Mroczno szkoła RAZEM 25 10,40 Odwóz Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Boleszyn Kowaliki PKS RAZEM 10,40 Odwóz [przebieg trasy środa] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Boleszyn Kowaliki PKS RAZEM 10,40 TRASA II Dowóz Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Liczba uczniów wsiadających na trasie Ilość km na trasie Trzcin Trzcin koło mostu Mroczno koło Sendwickiego Mroczno szkoła RAZEM 43 10,00 Odwóz Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Mroczno koło Sendwickiego Trzcin koło mostu Trzcin RAZEM 10,00 Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Mroczno koło Sendwickiego Trzcin koło mostu Trzcin RAZEM 10,00 Odwóz [przebieg trasy środa] Ilość km na trasie Mroczno szkoła Mroczno koło Sendwickiego Trzcin koło mostu Trzcin RAZEM 10,00 20. Część nr 5 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów (Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej nie związany z dowozem na zajęcia szkolne). Środek transportu - minimum 40 miejsc siedzących. Trasa transportu będzie zlecana każdorazowo według potrzeb Zamawiającego. 21. Część nr 6 przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług transportowych uczniów (Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej nie związany z dowozem na zajęcia szkolne). Środek transportu - minimum 9 miejsc siedzących. Trasa transportu będzie zlecana każdorazowo według potrzeb Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W miarę potrzeb

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 z późniejszymi zmianami) ważną na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia taboru komunikacyjnego w ilości co najmniej 1 szt. z podaniem rodzaju i marki pojazdu, numeru rejestracyjnego pojazdu, ilości miejsc siedzących w pojeździe, właściciela pojazdu oraz daty ważności przeglądu technicznego pojazdu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Przegląd techniczny pojazdu musi być ważny na dzień składania oferty. Dla oferty częściowej nr 1 pojazd musi mieć minimum 50 miejsc siedzących, dla oferty częściowej nr 2 pojazd musi mieć minimum 61 miejsc siedzących, dla oferty n częściowej nr 3 pojazd musi mieć minimum 48 miejsc siedzących, dla oferty częściowej nr 4 pojazd musi mieć minimum 43 miejsc siedzących, dla oferty częściowej nr 5 pojazd musi mieć minimum 40 miejsc siedzących, dla oferty częściowej nr 6 pojazd musi mieć minimum 9 miejsc siedzących. Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących. Wykazanym potencjałem technicznym wykonawca musi świadczyć usługi w ramach przedmiotowego zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem, którym świadczona jest usługa. Opiekun (osoba opiekująca się uczniami) musi posiadać kwalifikacje pedagogiczne i przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający nie wymaga opiekuna dla części nr 5 i nr 6 przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z załączonym wzorem do SIWZ; Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do reprezentacji podmiotu o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Inne dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących: 1) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i kilometrami, 2) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia, niezależnych od Wykonawcy, 3) zmian terminu realizacji zamówienia, 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez jedną ze stron - jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 5) zmian ilościowych dzieci skutkujących zmianami w ilości dowożonych uczniów, 6) zmian uzależnionych od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolonego, odpracowywania dni wolnych, skrócenia godzin nauki etc. 7) inne zmiany, które spowodują ingerencję w określenie przedmiotu zamówienia. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w zakresie zmiany stawki VAT według zasad określonych w formularzu ofertowym i w projekcie umowy. 3.Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodziczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy; Grodziczno 17A; 13-324 Grodziczno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 08:30, miejsce: w sekretariacie (pokój nr 12 - parter) Urzędu Gminy w Grodzicznie; Grodziczno 17a; 13-324 Grodziczno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.