eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Usługi związane z utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Płock: Usługi związane z utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie
Numer ogłoszenia: 269000 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2623705, faks 024 2627764.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie Zamówienie podzielone jest na XII zadań.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: 1. posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do Formularza oferty następujące dokumenty oraz informacje: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań określonych w SIWZ 4. Wypełniony Formularz Cenowy - załącznik do SIWZ 5. Wykaz sprzętu przewidzianego do zrealizowania zamówienia - załącznik do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, V-piętro, pokój 502A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i załadunek do piaskarek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko- ładowarki o pojemności łyżki min. 0,33 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i załadunek do piaskarek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko- ładowarki o pojemności łyżki min. 0,33 m3 - 220 godz. pracy i 300 godz. dyżuru u zamawiającego;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i załadunek do piaskarek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko- ładowarki o pojemności łyżki min. 0,33 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i załadunek do piaskarek mieszanek piaskowo solnych przy użyciu koparko- ładowarki o pojemności łyżki min. 0,33 m3 - 220 godz. pracy i 300 godz. dyżuru u zamawiającego;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki P-1 Nr. 582/006 (1) zamontowanej na samochodzie, Odśnieżanie pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki P-1 Nr. 582/006 (1) zamontowanej na samochodzie - 320 godz. pracy i 150 godz. dyżuru u zamawiającego; Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr. 2 - 140 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki P-1 Nr. 582/004 (3) zamontowanej na samochodzie, Odśnieżanie pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki P-1 Nr. 582/004 (3) zamontowanej na samochodzie - 320 godz. pracy i 150 godz. dyżuru u zamawiającego; Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr. 6 - 140 godz. pracy u zamawiającego;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki P-1 Nr. 582/008 (2) zamontowanej na samochodzie, Odśnieżanie pługiem średnim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszorstnianie nawierzchni przy użyciu piaskarki P-1 Nr. 582/008 (2) zamontowanej na samochodzie - 320 godz. pracy i 150 godz. dyżuru u zamawiającego; Odśnieżanie pługiem średnim PJ-10 Nr. 9 - 140 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr. 8 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr. 8 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 140 godz. pracy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr. 4 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr. 4 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 140 godz. pracy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr. 7 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr. 7 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 140 godz. pracy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr. 5 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem średnim PD-20 Nr. 5 zamontowanym na samochodzie (ciągniku rolniczym) - 140 godz. pracy;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odśnieżanie równiarką wyposażoną w dwustronny pług średni PD-20 R.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką wyposażoną w dwustronny pług średni PD-20 R- 110 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odśnieżanie pługiem ciężkim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie pługiem ciężkim - 90 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki 3,5 m3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie ładowarką o pojemności łyżki 3,5 m3 - 90 godz. pracy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.