eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Wzmocnienie atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez kompleksowe zagospodarowanie terenu nad Jeziorem Jeleń w Bytowie dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Bytów: Wzmocnienie atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez kompleksowe zagospodarowanie terenu nad Jeziorem Jeleń w Bytowie dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego
Numer ogłoszenia: 268969 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa poprzez kompleksowe zagospodarowanie terenu nad Jeziorem Jeleń w Bytowie dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji w ramach projektu obejmuje: - budowę placu zabaw według projektu typowego - budowę miejsca na ognisko według projektu typowego - budowę promenady widokowej wraz z oświetleniem - budowę zielonej siłowni - remont toalety według projektu - modernizację oświetlenia zewnętrznego placu rekreacyjnego poprzez m.in. wymianę słupów oświetleniowych oraz montaż oświetlenia zewnętrznego, - dostawę infrastruktury sportowo - rekreacyjnej, tzn. dwóch stelaży z tablicami i koszami do koszykówki, 4 szt. aluminiowych słupków do siatkówki plażowej, 1 szt. linii do siatkówki plażowej, 1 szt. siatki do siatkówki turniejowej, 4 szt. tulei montażowych, 4 szt. osłony słupków do siatkówki, 2 kpl. antenek skręcanych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej określone części zamówienia: Część 1 Budowa promenady widokowej wraz z oświetleniem oraz modernizacja oświetlenia zewnętrznego placu rekreacyjnego Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu o charakterze pomostu, przebiegającego wzdłuż brzegu jeziora na odcinku ok. 154,72 m. Zakres prac obejmuje wykonanie konstrukcji drewnianej wraz z oznakowaniem i oświetleniem. Ze względu na ochronę zbiornika elementy drewniane konstrukcji promenady należy dostarczyć wcześniej zaimpregnowane na plac budowy zlokalizowany na terenie boiska asfaltowego przy plaży. Użyte środki chemiczne muszą być obojętne dla organizmów wodnych i nie mogą wpływać na właściwości fizykochemiczne wód jeziora. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu kart charakterystyki produktów użytych do impregnacji oraz malowania konstrukcji. W ramach działań ochronnych plac budowy należy wyposażyć w materiały neutralizujące ewentualne wycieki i rozlewy do wód jeziora. Należy zabezpieczyć drzewa znajdujące się w pobliżu inwestycji poprzez odeskowanie pni. Dodatkowo w ramach Części 1 należy wykonać modernizację oświetlenia zewnętrznego placu rekreacyjnego poprzez wymianę słupów oraz montaż oświetlenia zewnętrznego. Wzornictwo należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia. Dodatkowo do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia oraz wykonanie i przedstawienie Zamawiającemu po zakończeniu robót inwentaryzacji powykonawczej. Część 2 - Remont toalety Zakres prac obejmuje dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, wydzielenie stref dla poszczególnych użytkowników obiektu oraz wykonanie zagospodarowania terenu wokół istniejącego obiektu zgodnie z projektem. Część 3 - Budowa placu zabaw, miejsca na ognisko, zielonej siłowni oraz dostawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej Zakres obejmuje wykonanie placu zabaw według projektu typowego plac zabaw nr 1, w tym wykonanie piaskownicy, nawierzchni żwirowych, wykonanie i montaż siedzisk i ławek drewnianych oraz zakup i montaż urządzeń zabawowych, wykonanie miejsca na ognisko według projektu typowego duże miejsce na ognisko, w tym wykonanie i montaż siedzisk, ławek, ławostołów, altany i wykonanie nawierzchni, wykonanie zielonej siłowni, w tym montaż urządzeń sportowo-rekreacyjnych i odnowienie istniejących obiektów. Dodatkowo w ramach prac należy dostarczyć urządzenia w postaci dwóch stelaży z tablicami i koszami do koszykówki, 4 szt. aluminiowych słupków do siatkówki plażowej, 1 szt. linii do siatkówki plażowej, 1 szt. siatki do siatkówki turniejowej, 4 szt. tulei montażowych, 4 szt. osłony słupków do siatkówki, 2 kpl. antenek skręcanych. Elementy typu urządzenia zabawowe oraz zielona siłownia i infrastruktura sportowo - rekreacyjna co do wzornictwa będą ustalone z Wykonawcą na etapie realizacji zamówienia. Wszelkie urządzenia winny posiadać stosowne atesty i certyfikaty potwierdzające zgodność z polskimi normami bezpieczeństwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, , o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.65.00 - Roboty budowlane w zakresie promenad 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 4 000,00 zł na każdą części zamówienia, na którą składa ofertę. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium - Zagospodarowanie terenu J. Jeleń. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 1 Wykonawca winien w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy pomostu lub mostu drewnianego o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto oraz co najmniej jedną robotę budowlana w zakresie oświetlenia zewnętrznego o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto Dla części 2 Wykonawca winien w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie robót remontowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto Dla części 3 Wykonawca winien w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy placu zabaw o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie: a/ terminu zakończenia realizacji robót na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w związku ze zleceniem robót dodatkowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, b/ dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu zakończenia robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia ze względów atmosferycznych, c/ technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, d/ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu rzeczowego, e/ zmiana ceny ofertowej w przypadku opisanym w pkt c lub d.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pokój Nr 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2013 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego, 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rybacki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.