eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Świadczenie usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Police

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Police: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Police
Numer ogłoszenia: 268953 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Police.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych dla dzieci z klas I - III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Police realizowanych w ramach projektu systemowego dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego z działania 9.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn.: Nauczanie początkowe 5+. Zamawiający, z uwagi na zakres tematyczny zajęć dodatkowych oraz miejsce świadczenia usług, dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 85 odrębnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji zadaniem). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań, określa Załącznik nr 1 specyfikacji. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin zajęcia dodatkowe rozumieć przez to należy całość usług koniecznych do wykonania w ramach niniejszego postępowania, szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 specyfikacji jako wymaganych do zaoferowania przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu w ramach każdego zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 85.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w dziale IV specyfikacji zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek. 2. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek wskazany w dziale IV ust. 1 pkt 3) specyfikacji (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia), jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.: 1) wykonawca wykaże (potwierdzi) zamawiającemu, że dysponuje: dla zadania nr 1-7, 10-12, 15, 17-23, 26-55, 60-69, 71-74, 77-79, 82, 83 i 85: min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. taką która posiada: a. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym; b. kwalifikacje do nauczania początkowego w klasach I - III szkoły podstawowej; c. co najmniej 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego, nauczyciel czynny zawodowo. dla zadania nr 16 i 25: min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. taką która posiada: a. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym; b. kwalifikacje do nauczania początkowego w klasach I - III szkoły podstawowej; c. co najmniej 7-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, nauczyciel czynny zawodowo. dla zadania nr 13, 24, 56, 57, 58, 70, 80 i 84: min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. taką która posiada: a. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym; b. kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; c. co najmniej 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego, nauczyciel czynny zawodowo. dla zadania nr 75: min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. taką która posiada: a. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym; b. kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych; c. co najmniej 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, nauczyciel czynny zawodowo. dla zadania nr 8: min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. taką która posiada: a. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym; b. kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej; c. co najmniej 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego, nauczyciel czynny zawodowo. dla zadania nr 9, 59, 76, 81: min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. taką która posiada: a. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym; b. kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych; c. co najmniej 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego, nauczyciel czynny zawodowo. dla zadania nr 14: min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. taką która posiada: a. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym; b. kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych; c. co najmniej 4-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela, stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego, nauczyciel czynny zawodowo. 2) Potwierdzenie (wykazanie) dysponowania, wymaganymi na podstawie pkt 1 niniejszego ustępu osobami nastąpi poprzez przedłożenie zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, o których mowa w dziale VI ust. 2 specyfikacji. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu lub, w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty zostaną złożone zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego; 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 2) i 3) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w sposób, w języku oraz formie wymaganej Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów; 5) W postępowaniu, w ramach wykazania spełnienia warunku, wykonawca nie złoży zamawiającemu nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 6) wykonawca, który zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 2b Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunku, o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt 3 specyfikacji, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumentem potwierdzającym dysponowanie wiedzą i doświadczeniem podmiotu innego będzie każdy dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie takiego podmiotu do udziału w wykonaniu zamówienia (np. pisemne oświadczenie podmiotu innego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy itd.). W sytuacji, w której wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie podmiotu innego oraz gdy z okoliczności wynika, iż dla wykazania warunku dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia jest konieczny udział podmiotu innego, zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów wymienionych w dziale VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o realizację niniejszego zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 - 8 niniejszego działu. 2. Ustalony w umowie termin wykonania umowy może ulec wydłużeniu w następujących przypadkach: a) z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, których nie można było wcześniej przewidzieć opóźnień powodujących zmiany harmonogramu projektu. b) wstrzymania przez zamawiającego wykonania umowy (zawieszenie terminów wynikających z umowy) z powodu opóźnienia lub zawieszenia przekazywania zamawiającemu środków finansowych, z których płatne jest wynagrodzenie z tytułu umowy przez ich dysponenta, w tym inna niż zamawiający stronę umowy, o której mowa w dziale I ust. 14 specyfikacji. 3. Dopuszczalna będzie możliwość zmiany terminu lub sposobu płatności wynagrodzenia za wykonanie zamówienia, w stosunku do postanowień umowy. 4. Dopuszczalna będzie zmiana osób wskazanych w załączonym do oferty wykazie przewidzianych do realizacji zamówienia pod warunkiem wyznaczenia przez wykonawcę innych osób spełniających wymagania zamawiającego, o których mowa w dziale V specyfikacji. 5. Wskazane w umowie wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Podstawą zmiany może być wyłącznie kwota wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT i dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia, które dotyczą czynności, których wykonanie podlega opodatkowaniu zmienioną stawką podatku VAT. 6. Dopuszczona będzie możliwość pomniejszenia zakresu rzeczowego umowy połączona z proporcjonalnym pomniejszeniem wynagrodzenia w stosunku do określonego w umowie. 7. Niezależnie od postanowień ust. 2 - 4 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: c) nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym, a inną niż wykonawca stroną, w tym stroną umowy o dofinansowanie projektu, o którym mowa w dziale I ust. 14 specyfikacji; e) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego. 8. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełnienia umowy, o których mowa w ust. 2 - 5 wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez zamawiającego i wykonawcę w formie pisemnej aneksu do umowy (żadnej ze stron nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Police, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Police, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, I piętro, pok. 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w trybie systemowym pn.: Nauczanie początkowe 5+.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.