eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowina Tatrzańska › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Bukowina Tatrzańska: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 268923 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Długa 144, 34-530 Bukowina Tatrzańska, woj. małopolskie, tel. 018 20-77-202 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.bukowinatatrzanska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012 w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu treści oświadczenia, podpisu pod nim, a także daty jego wystawienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz zrealizowanych robót. UWAGA- dotyczy tylko wykonawców, składających oferty na zadania w Standardzie I Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, polegających na zimowym utrzymywaniu dróg (przynajmniej jeden sezon), sporządzony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia powinny być referencje. W dokumentach tych musi być zawarta: nazwa zamawiającego, data realizacji, rodzaj i zakres robót wartość robót brutto oraz jednoznaczne stwierdzenie, że roboty zostały wykonane należycie.. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na dokładnym sprawdzeniu wykazu wykonanych robót na załączniku nr 4 do SIWZ, a także dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, a w przypadku dołączenia kserokopii także potwierdzenia za zgodność z oryginałem.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu treści oświadczenia, podpisu pod nim, a także daty jego wystawienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu treści oświadczenia, podpisu pod nim, a także daty jego wystawienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu treści oświadczenia, podpisu pod nim, a także daty jego wystawienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu Należy złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu treści oświadczenia, podpisu pod nim, a także daty jego wystawienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.bukowinatatrzanska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bukowina Tatrzańska Długa 144 34-530 Bukowina Tatrzańska pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bukowina Tatrzańska Długa 144 34-530 Bukowina Tatrzańska pok. nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012 - Czarna Góra - I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Czarna Góra odc. I w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012 - Czarna Góra - II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Czarna Góra odc. II w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012 - Czarna Góra - III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Czarna Góra odc. III w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Białka Tatrzańska -I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Białka Tatrzańska odc. I w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Białka Tatrzańska -II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Białka Tatrzańska odc. II w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Rzepiska- I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Rzepiska odc. I w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Rzepiska- II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Rzepiska odc. II w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Bukowina Tatrzańska- I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Bukowina Tatrzańska odc. I w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Bukowina Tatrzańska- II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Bukowina Tatrzańska odc. II w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Bukowina Tatrzańska- III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Bukowina Tatrzańska odc. III i w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Bukowina Tatrzańska- IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Bukowina Tatrzańska odc. IV w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Bukowina Tatrzańska- V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Bukowina Tatrzańska odc. V w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Bukowina Tatrzańska- VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Bukowina Tatrzańska odc. VI w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Groń i Leśnica- I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Groń i Leśnica odc.I w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Groń i Leśnica- II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Groń i Leśnica odc.II w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Groń i Leśnica- III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Groń i Leśnica odc.III w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Groń i Leśnica- IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Groń i Leśnica odc.IV w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Brzegi- I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Brzegi odc.I w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Brzegi- II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Brzegi odc. II w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Jurgów- I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Jurgów odc. I w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- Jurgów- II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miejscowości Jurgów odc. II w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012- chodnik wzdłuż drogi DW 960 w Bukowinie Tatrzańskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu chodnika wzdłuż drogi DW 960 w Bukowinie Tatrzańskiej w zakresie opisanym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia( zał. nr 1 do SIWZ) oraz formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.