eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/5/2015 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-06

Opole: P/5/2015 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ.
Numer ogłoszenia: 26890 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/5/2015 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA OŚRODKA WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu jednorazowego dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 5 pakietów: Pakiet nr 1 - Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych oraz wewnątrznaczyniowych zabiegów neuroradiologicznych; Pakiet nr 2 - Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych i specjalistycznych zabiegów wewnątrznaczyniowych OUN i zwężeń tętnic szyjnych wewnętrznych; Pakiet nr 3 - Zestaw do wykonywania wysokospecjalistycznych zabiegów neuroradiologicznych wewnątrznaczyniowych i usuwania ciał obcych ze światła naczyń; Pakiet nr 4 - Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych w zakresie naczyń mózgowia; Pakiet nr 5 - Specjalistyczne mikronarzędzia do dostępu mózgowego; Pakiet nr 6 - Zbrojne dotętnicze zestawy wprowadzające. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. z 2010 r., nr 186, poz. 1252); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, w których wyróżniono poszczególne pozycje asortymentowe ww. sprzętu. 5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości w załączniku 1A do niniejszej umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego a w przypadku zadania 3 i 5 Zamawiający zastrzega sobie nawet całkowity brak pobrania sprzętu z uwagi na incydentalność tego typu zabiegów (prawo opcji). Powyższe reguły prawa opcji uzależnione są również od zawarcia kontraktu z NFZ i jego kontynuacji na rok 2015 i 2016, a związanego z refundacją kosztów wykonywanych zabiegów w OŚRODKU WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na sprzęt, zgodnie z zawartym w na rok 2015 i 2016 kontraktem z NFZ. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguł. 6.Przedmiot zamówienia obejmuje również ciągłe zapewnianie instrumentarium do wykonywania zabiegów, wyposażenie depozytu-magazynu wg zamówienia, a także wszystkich innych materiałów z każdego rodzaju, które będą dostarczone i uzupełniane niezwłocznie po wykonanym zabiegu i zgłoszeniu zużycia z depozytu przez uprawnionego pracownika Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej Minimalny stan magazynowo-depozytowy zostanie ustalony z Kierownikiem Zakładu Radiologii po zawarciu umowy komisowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.14.16.25-7, 33.14.12.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego jakie muszą zostać dołączone do oferty: 1.1. Zamawiający wymaga załączenia do oferty: Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134): a) na potwierdzenie tego faktu, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu, posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych i posiada deklarację zgodności Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia OŚWIADCZENIA wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 6) dotyczącego wszystkich oferowanych pozycji lub złożenia deklaracji i Formularza Zgłoszenia/Powiadomienia/Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i deklaracji zgodności dla każdej pozycji. (Wymóg dotyczy tylko wyrobów medycznych).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami - Załącznik nr 1A, 3, 4 i 5 do niniejszej specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin wymiany wadliwego asortymentu - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi odpowiednio załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: a) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inna firmą. b) zmiany terminu realizacji zamówienia jedynie w przypadku niezrealizowania maksymalnej przewidzianej w SIWZ ilości asortymentu, tj. przedłużenie terminu realizacji o prognozowany czas realizacji całości przedmiotu zamówienia dla danego pakietu, nie dłużej jednak niż o maksymalnie do 12 MIESIĘCY. 3. Zmiana terminu realizacji zamówienia wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych oraz wewnątrznaczyniowych zabiegów neuroradiologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w ramach pakietu 1 jest zakup i dostawa zestawów do wykonywania badań diagnostycznych oraz wewnątrznaczyniowych zabiegów neuroradiologicznych dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. z 2010 r., nr 186, poz. 1252); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, w których wyróżniono poszczególne pozycje asortymentowe ww. sprzętu. 5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości w załączniku 1A do niniejszej umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego a w przypadku zadania 3 i 5 Zamawiający zastrzega sobie nawet całkowity brak pobrania sprzętu z uwagi na incydentalność tego typu zabiegów (prawo opcji). Powyższe reguły prawa opcji uzależnione są również od zawarcia kontraktu z NFZ i jego kontynuacji na rok 2015 i 2016, a związanego z refundacją kosztów wykonywanych zabiegów w OŚRODKU WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na sprzęt, zgodnie z zawartym w na rok 2015 i 2016 kontraktem z NFZ. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguł. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również ciągłe zapewnianie instrumentarium do wykonywania zabiegów, wyposażenie depozytu-magazynu wg zamówienia, a także wszystkich innych materiałów z każdego rodzaju, które będą dostarczone i uzupełniane niezwłocznie po wykonanym zabiegu i zgłoszeniu zużycia z depozytu przez uprawnionego pracownika Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej Minimalny stan magazynowo-depozytowy zostanie ustalony z Kierownikiem Zakładu Radiologii po zawarciu umowy komisowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.14.16.25-7, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin wymiany wadliwego asortymentu - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych i specjalistycznych zabiegów wewnątrznaczyniowych OUN i zwężeń tętnic szyjnych wewnętrznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w ramach pakietu 2 jest zakup i dostawa zestawów do wykonywania badań diagnostycznych i specjalistycznych zabiegów wewnątrznaczyniowych OUN i zwężeń tętnic szyjnych wewnętrznych dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. z 2010 r., nr 186, poz. 1252); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, w których wyróżniono poszczególne pozycje asortymentowe ww. sprzętu. 5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości w załączniku 1A do niniejszej umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego a w przypadku zadania 3 i 5 Zamawiający zastrzega sobie nawet całkowity brak pobrania sprzętu z uwagi na incydentalność tego typu zabiegów (prawo opcji). Powyższe reguły prawa opcji uzależnione są również od zawarcia kontraktu z NFZ i jego kontynuacji na rok 2015 i 2016, a związanego z refundacją kosztów wykonywanych zabiegów w OŚRODKU WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na sprzęt, zgodnie z zawartym w na rok 2015 i 2016 kontraktem z NFZ. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguł. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również ciągłe zapewnianie instrumentarium do wykonywania zabiegów, wyposażenie depozytu-magazynu wg zamówienia, a także wszystkich innych materiałów z każdego rodzaju, które będą dostarczone i uzupełniane niezwłocznie po wykonanym zabiegu i zgłoszeniu zużycia z depozytu przez uprawnionego pracownika Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej Minimalny stan magazynowo-depozytowy zostanie ustalony z Kierownikiem Zakładu Radiologii po zawarciu umowy komisowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.14.16.25-7, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin wymiany wadliwego asortymentu - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Zestaw do wykonywania wysokospecjalistycznych zabiegów neuroradiologicznych wewnątrznaczyniowych i usuwania ciał obcych ze światła naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w ramach pakietu 3 jest zakup i dostawa zestawów do wykonywania wysokospecjalistycznych zabiegów neuroradiologicznych wewnątrznaczyniowych i usuwania ciał obcych ze światła naczyń dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. z 2010 r., nr 186, poz. 1252); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, w których wyróżniono poszczególne pozycje asortymentowe ww. sprzętu. 5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości w załączniku 1A do niniejszej umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego a w przypadku zadania 3 i 5 Zamawiający zastrzega sobie nawet całkowity brak pobrania sprzętu z uwagi na incydentalność tego typu zabiegów (prawo opcji). Powyższe reguły prawa opcji uzależnione są również od zawarcia kontraktu z NFZ i jego kontynuacji na rok 2015 i 2016, a związanego z refundacją kosztów wykonywanych zabiegów w OŚRODKU WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na sprzęt, zgodnie z zawartym w na rok 2015 i 2016 kontraktem z NFZ. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguł. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również ciągłe zapewnianie instrumentarium do wykonywania zabiegów, wyposażenie depozytu-magazynu wg zamówienia, a także wszystkich innych materiałów z każdego rodzaju, które będą dostarczone i uzupełniane niezwłocznie po wykonanym zabiegu i zgłoszeniu zużycia z depozytu przez uprawnionego pracownika Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej Minimalny stan magazynowo-depozytowy zostanie ustalony z Kierownikiem Zakładu Radiologii po zawarciu umowy komisowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.14.16.25-7, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin wymiany wadliwego asortymentu - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Zestaw do wykonywania badań diagnostycznych w zakresie naczyń mózgowia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w ramach pakietu 4 jest zakup i dostawa zestawów do wykonywania badań diagnostycznych w zakresie naczyń mózgowia dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. z 2010 r., nr 186, poz. 1252); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, w których wyróżniono poszczególne pozycje asortymentowe ww. sprzętu. 5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości w załączniku 1A do niniejszej umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego a w przypadku zadania 3 i 5 Zamawiający zastrzega sobie nawet całkowity brak pobrania sprzętu z uwagi na incydentalność tego typu zabiegów (prawo opcji). Powyższe reguły prawa opcji uzależnione są również od zawarcia kontraktu z NFZ i jego kontynuacji na rok 2015 i 2016, a związanego z refundacją kosztów wykonywanych zabiegów w OŚRODKU WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na sprzęt, zgodnie z zawartym w na rok 2015 i 2016 kontraktem z NFZ. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguł. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również ciągłe zapewnianie instrumentarium do wykonywania zabiegów, wyposażenie depozytu-magazynu wg zamówienia, a także wszystkich innych materiałów z każdego rodzaju, które będą dostarczone i uzupełniane niezwłocznie po wykonanym zabiegu i zgłoszeniu zużycia z depozytu przez uprawnionego pracownika Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej Minimalny stan magazynowo-depozytowy zostanie ustalony z Kierownikiem Zakładu Radiologii po zawarciu umowy komisowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.14.16.25-7, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin wymiany wadliwego asortymentu - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Specjalistyczne mikronarzędzia do dostępu mózgowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w ramach pakietu 5 jest zakup i dostawa specjalistycznych mikronarzędzi do dostępu mózgowego dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. z 2010 r., nr 186, poz. 1252); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, w których wyróżniono poszczególne pozycje asortymentowe ww. sprzętu. 5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości w załączniku 1A do niniejszej umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego a w przypadku zadania 3 i 5 Zamawiający zastrzega sobie nawet całkowity brak pobrania sprzętu z uwagi na incydentalność tego typu zabiegów (prawo opcji). Powyższe reguły prawa opcji uzależnione są również od zawarcia kontraktu z NFZ i jego kontynuacji na rok 2015 i 2016, a związanego z refundacją kosztów wykonywanych zabiegów w OŚRODKU WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na sprzęt, zgodnie z zawartym w na rok 2015 i 2016 kontraktem z NFZ. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguł. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również ciągłe zapewnianie instrumentarium do wykonywania zabiegów, wyposażenie depozytu-magazynu wg zamówienia, a także wszystkich innych materiałów z każdego rodzaju, które będą dostarczone i uzupełniane niezwłocznie po wykonanym zabiegu i zgłoszeniu zużycia z depozytu przez uprawnionego pracownika Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej Minimalny stan magazynowo-depozytowy zostanie ustalony z Kierownikiem Zakładu Radiologii po zawarciu umowy komisowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.14.16.25-7, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin wymiany wadliwego asortymentu - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Zbrojne dotętnicze zestawy wprowadzające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w ramach pakietu 6 jest zakup i dostawa zbrojnych dotętniczych zestawów wprowadzających dla Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : - Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. z 2010 r., nr 186, poz. 1252); - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe i techniczne, ilościowe z rozbiciem na pakiety, w których wyróżniono poszczególne pozycje asortymentowe ww. sprzętu. 5. Zamawiający zastrzega, że podane ilości w załączniku 1A do niniejszej umowy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego a w przypadku zadania 3 i 5 Zamawiający zastrzega sobie nawet całkowity brak pobrania sprzętu z uwagi na incydentalność tego typu zabiegów (prawo opcji). Powyższe reguły prawa opcji uzależnione są również od zawarcia kontraktu z NFZ i jego kontynuacji na rok 2015 i 2016, a związanego z refundacją kosztów wykonywanych zabiegów w OŚRODKU WCZESNEJ INTERWENCJI NEURORADIOLOGICZNEJ. Z uwagi na to faktycznie zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na sprzęt, zgodnie z zawartym w na rok 2015 i 2016 kontraktem z NFZ. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguł. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również ciągłe zapewnianie instrumentarium do wykonywania zabiegów, wyposażenie depozytu-magazynu wg zamówienia, a także wszystkich innych materiałów z każdego rodzaju, które będą dostarczone i uzupełniane niezwłocznie po wykonanym zabiegu i zgłoszeniu zużycia z depozytu przez uprawnionego pracownika Ośrodka Wczesnej Interwencji Neuroradiologicznej Minimalny stan magazynowo-depozytowy zostanie ustalony z Kierownikiem Zakładu Radiologii po zawarciu umowy komisowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.14.16.25-7, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin wymiany wadliwego asortymentu - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.