eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Warszawa: Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy
Numer ogłoszenia: 268862 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "PKP Przewozy Regionalne" Spółka z o.o. , ul. Wileńska 14a, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4732684, 4744650, faks 022 4733422, 4741496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pr.pkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, tonerów i tuszy dla spółki PKP Przewozy Regionalne spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie i Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części (4 zadania): - zadanie 1 Dostawa materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego w Warszawie; - zadanie 2 Dostawa tonerów i tuszy do siedziby Zamawiającego w Warszawie; - zadanie 3 Dostawa materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego w Poznaniu; - zadanie 4 Dostawa tonerów i tuszy do siedziby Zamawiającego w Poznaniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium na poszczególne zadania w kwocie : zadanie nr 1-Dostawa materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego w Warszawie-200,00[PLN]; zadanie nr 2-Dostawa tonerów i tuszy do siedziby Zamawiającego w Warszawie 1 000,00 PLN; zadanie nr 3-Dostawa materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego w Poznaniu 350,00 PLN; zadanie nr 4-Dostawa tonerów i tuszy do siedziby Zamawiającego w Poznaniu 1 200,00 PLN. Wykonawca składający oferty na wszystkie zadania - wnosi wadium w kwocie 2 750,00 PLN stanowiącej sumę wadium wszystkich zadań. Wykonawca składający oferty na wybrane zadania - wnosi wadium w kwocie stanowiącej sumę wadium tych zadań

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne- Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia warunek wyżej opisany musi spełniać każdy ze składających wspólną ofertę wykonawców. 2.Warunki szczegółowe Dla potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien wykazać się: a)wykonaniem dostaw materiałów biurowych o łącznej wartości brutto co najmniej 20 000,00 PLN, jeżeli składa ofertę na zadanie nr 1 lub 3 albo oferty na oba zadania, b)wykonaniem dostaw tonerów i tuszy o łącznej wartości brutto co najmniej 100 000,00 PLN, jeżeli składa ofertę na zadanie nr 2 lub 4 albo oferty na oba zadania, w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek szczegółowy określony powyżej muszą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków ogólnych odbedzie się na podstawie niżej wymienionych dokumentów: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymagane na podstawie art. 22 ustawy Pzp; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach od b) i c) składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z wymaganiami określonymi w § 2 ust. 1 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Dokumenty powinny być wystawione w terminach określonych § 2 ust. 2 ww. rozporządzenia. 2.Ocena spełniania warunków szczegółowych odbedzie się na podstawie niżej wymienionych dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw materiałów biurowych w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy ujęte w w/w wykazie, zostały wykonane należycie. b) wykazu wykonanych dostaw tonerów i tuszy w okresie ostatnich 36 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy ujęte w w/w wykazie, zostały wykonane należycie. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w punktach 1.b) i 1.c) winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. Oświadczenie wymienione w punkcie 1.a) wykonawcy winni złożyć wspólnie. 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w punktach 2a) i 2b) winny być złożone przez tego lub tych wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pr.pkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP Przewozy Regionalne spółka zo.o. Biuro Logistyki i Zaopatrzenia, pokój 126.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 12:30, miejsce: PKP Przewozy Regionalne spółka zo.o. Biuro Logistyki i Zaopatrzenia, pokój 126.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie ze środków własnych Spółki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.