eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › MODERNIZACJA SALI WIDOWISKO - KINOWEJ ZŁOCIENIECKIEGO OŚRODKA KULTURY PRZY UL. POŁCZYŃSKIEJ 6 W ZŁOCIEŃCU - ETAP II ; SFINANSOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ I SPŁACANYCH PO ICH WYKONANIU PRZEZ ZOK PRZEZ OKRES DO 2016 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Złocieniec: MODERNIZACJA SALI WIDOWISKO - KINOWEJ ZŁOCIENIECKIEGO OŚRODKA KULTURY PRZY UL. POŁCZYŃSKIEJ 6 W ZŁOCIEŃCU - ETAP II ; SFINANSOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ I SPŁACANYCH PO ICH WYKONANIU PRZEZ ZOK PRZEZ OKRES DO 2016 ROKU
Numer ogłoszenia: 268846 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Złocieniecki Ośrodek Kultury , ul. Połczyńska 6, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 36 71 455, faks 0-94 36 71 139.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA SALI WIDOWISKO - KINOWEJ ZŁOCIENIECKIEGO OŚRODKA KULTURY PRZY UL. POŁCZYŃSKIEJ 6 W ZŁOCIEŃCU - ETAP II ; SFINANSOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ I SPŁACANYCH PO ICH WYKONANIU PRZEZ ZOK PRZEZ OKRES DO 2016 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dostawa wyposażenia oraz usługa bankowa polegająca na wykupie wierzytelności pieniężnych. Zakres robot budowlanych. 1.Zakres robót: 1)roboty budowlane - w nowej części -dobudówka, nowa część II -galeria, stara część 2)technologia widowiskowo - kinowa 3)roboty elektryczne 4)sanitarne oraz drenaż 5)roboty różne - elewacja starego budynku, podjazd dla niepełnosprawnych, okładziny schodów przy wejściu głównym, ogrodzenie, nawierzchnia, i in. 6)Instalacja wentylacji klimatyzacji 7)roboty budowlane - prace wykończeniowe 2.Dostawa i montaż 1)dostawa i montaż foteli 2)wyposażenie sali kinowej Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Całość prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy Wykonawca zauważy rozbieżność ilościową w przedmiarze w stosunku do projektu budowlanego, pierwszeństwo ma ilość wynikająca bezpośrednio z projektu - w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. Szczegółowy zakres oraz technologia wykonania robót budowlanych zawiera załączona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( dalej STWiORB ). Usługa bankowa. Usługa bankowa pośrednictwa finansowego polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że : a)podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym, b)wykupem wierzytelności objęte będą faktury za wykonane roboty budowlane, przez co rozumieć należy faktury przejściowe za wykonanie części robót oraz faktura końcowego rozliczenia wystawiona po zakończeniu robót i odbiorze ich bez usterek, c)faktury za wykonanie części robót oraz faktura końcowego rozliczenia wystawiane będą na podstawie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania i odbioru robót, d)w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych Bank wykupi je, jako dodatkowe wierzytelności na warunkach, na jakich dokonał wykupu wierzytelności podstawowych, e)Zamawiający przewiduje karencję w spłacie rat kapitałowych przez cały okres 24 miesięcy wliczając w to okres wykonywania robót, f)rozpoczęcie spłaty kapitału ( suma faktur ) nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po upływie okresu karencji, g)spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 5 lat w równych ratach kapitałowych spłacanych miesięcznie, h)wykup wierzytelności będzie dokonany przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty złożenia każdej faktury zatwierdzonej przez Zamawiającego do rozliczenia, i)odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, j)Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty części lub całej kwoty zadłużenia przed terminem ostatecznej spłaty, a odsetki będą pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu spłaty, k)zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, l)w przypadku opóźnienia w spłacie, w pierwszej kolejności na poczet spłaty zaliczane będą należne odsetki od zadłużenia przeterminowanego, a następnie zaległe i bieżąca rata kapitału, m)Oprocentowanie zadłużenia ustalane jest na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M notowanej na dwa dni robocze przed zawarciem Porozumienia z Bankiem w sprawie spłaty wierzytelności w pierwszym okresie kredytowania oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów kredytowania, powiększonej o marżę Banku stałą w okresie kredytowania. n)Zamawiający wyraża zgodę na wykup wierzytelności wyłącznie przez Bank finansujący wykonawcę. Zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty : a)Bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, b)spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na stałych i nie zmiennych warunkach określonych w ofercie wykonawcy, c)wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez Bank finansujący wykonawcę, bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych Art. 4. Ustawy nie stosuje się do: 2) umów, na podstawie których są wykonywane czynności bankowe w rozumieniu art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.50 - Roboty budowlane w zakresie kin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 300.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 70 000,00 złotych słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank: PKO S.A o/Złocieniec Nr rachunku : 8 4 1 0 2 0 2 8 4 7 0 0 0 0 1 6 0 2 0 0 0 9 6 1 3 1

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807, 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : a.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( VII.2004 - VII.2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - co najmniej 1 robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00zł b.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, c.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, d.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 2.000.000 zł, 2. posiadają polisę ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł . e.nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, f.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że a) każdy z osobna: posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie ( określone w pkt. 2 ppkt. 1 ), dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 6 mln zł. rocznie, posiadają polisę ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 1.000.000 zł. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4.Wykaz osób ( kadra kierowania budową ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5.Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6.Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7.Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 8.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,(co najmniej 1 robota budowlana o wartości nie mniejszej 1 500 000,00 zł) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155). 12.Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 13.Oświadczenia o : .udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty, .uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, .sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, .sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej .zaakceptowaniu warunków rozliczenia określonych w rozdziale III pkt. 5, .dokonaniu wizji lokalnej w terenie w dniu .............. . 14.Kopia dowodu wniesienia wadium. 15.Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robot opracowany wg wytycznych określonych w siwz rozdz. III pkt. 5 ppkt. 4, 5, 6, 16.Harmonogram spłaty wykonanych robót ( patrz powyżej pkt. 4 ) opracowany wg zasad określonych w pkt. 5 ppkt. 9 rozdz. III SIWZ dla WIBOR 1M z dnia 18 sierpnia 2009r. 17.Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowe pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia. 18.Wykaz części zamówienia, jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z zastrzeżeniem pkt. 4.2 rozdz. III siwz 19.Dokument potwierdzający prawo wykupu wierzytelności tj. promesa Banku lub umowa pomiędzy Bankiem, a wykonawcą lub zaświadczenie Banku, świadczące o wykupie wierzytelności przez ten Bank. Dokument powyższy o wykup wierzytelności nie może mieć charakteru intencyjnego. Dokument ten musi jednoznacznie wskazywać na zobowiązanie Banku do wykupu wierzytelności objętej niniejszym zamówieniem. 20.Wzory podpisów osoby (lub osób) uprawnionej do składania oświadczeń woli lub innych dokumentów : a)podpis skrócony tzw. Parafa ze wskazaniem osoby, której jest własnością, b)podpis czytelny : imię i nazwisko lub tylko nazwisko. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zok.zlocieniec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOK ul. Połczyńska 6 78-520 Złocieniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: ZOK ul. Połczyńska 6 78-520 Złocieniec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.