Ogłoszenie z dnia 2009-01-23
Warszawa: Zaprojektowanie, instalacja oraz wdrożenie informatycznego systemu finansowo - księgowego i kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT)
Numer ogłoszenia: 26879 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Unijnych Projektów Transportowych , ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 246 05 00, faks 0-22 246 05 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, instalacja oraz wdrożenie informatycznego systemu finansowo - księgowego i kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (System) dotyczy: 1. wspomagania procesów finansowo-księgowych, w tym: a) pełnej ewidencji księgowej oraz ewidencji pozabilansowej, b) kontroli finansowej, c) realizacji płatności, d) obsługi kasowej, e) sprawozdawczości. 2. wspomaganie procesów kadrowo - płacowych, 3. ewidencji środków trwałych, 4. znacznego zwiększenia zakresu i szybkości dostępu do informacji operacyjnych oraz jego ujednolicenia, 5. znacznego zwiększenia zakresu i szybkości dostępu do danych zagregowanych oraz danych analitycznych oraz jego ujednolicenia, 6. znacznego zwiększenia możliwości tworzenia raportów na podstawie danych zebranych w systemie, 7. otwartości na zmiany technologiczne i organizacyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących prac: a) Analizę przedwdrożeniową (I Etap): Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu b) Prace projektowe (II Etap): Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkowników, Usługi konfiguracji oprogramowania c) Wdrożenie systemu (III Etap): Usługi wdrażania oprogramowania Usługi szkolenia komputerowego d) Testowanie systemu (IV Etap): Usługi w zakresie testowania systemu, Usługi testowania i konserwacji oprogramowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.41.99 - 72.22.41.99 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 72.25.41.00 - Usługi w zakresie testowania systemu 72.25.40.00 - Testowanie oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 115.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn zm.). 3. Miejsce i termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w Sekcji IV.3.4) Ogłoszenia. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 53 1010 1010 0058 5813 9120 0000. Wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do oferty powinna być załączona kopia dowodu wykonanej operacji.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. Spełniają warunki szczegółowe: 1) posiadają doświadczenie: a) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zamówienie, w jednostce sektora finansów publicznych obsługującej płatności i rozliczenia z udziałem środków unijnych dla minimum 20 użytkowników, których zakres funkcjonalny obejmował ewidencję bilansową i pozabilansową. b) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zamówienie, w jednostce sektora finansów publicznych, polegające na wdrożeniu systemu finansowo - księgowego, kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla minimum 20 użytkowników, których zakres funkcjonalny obejmował: ewidencję bilansową i pozabilansową, zarządzanie środkami trwałymi, sprawozdawczość oraz kadry i płace. 2) dysponują potencjałem kadrowym: Wykonawca, w celu realizacji niniejszego zamówienia, zobowiązany jest zapewnić wykonanie zamówienia przez osoby spełniające następujące wymagania: a) jedna (1) osoba, która kierowała przynajmniej 2 projektami wdrożenia systemu finansowo - księgowego; b) jedna (1) osoba, która brała udział we wdrożeniu przynajmniej 2 systemów finansowo - księgowych wraz z modułem kadrowo - płacowym dla minimum 20 użytkowników, których zakres funkcjonalny obejmował: ewidencję bilansową i pozabilansową, zarządzanie środkami trwałymi, sprawozdawczość, kadry i płace oraz rozliczanie wydatków realizowanych ze środków unijnych. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w Sekcji III.2) Ogłoszenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie, którego wzór znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ, będące oświadczeniem upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22. ust. 1 Pzp.; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w Sekcji III.2) Ogłoszenia. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWIZ. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ) wraz z życiorysami zawodowymi tych osób (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5a do SIWZ). Życiorys powinien być podpisany przez osobę, której dotyczy. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie warunków określonych w Sekcji III.2) Ogłoszenia. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), wskazane w ust. 1 tj.: 1) pkt 2), 3), 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 1 Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Sposób realizacji funkcjonalności - 30
- 3 - Zakres oraz warunki usług gwarancyjnych i serwisowych - 10
- 4 - Technologia oferowanego rozwiązania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl rubryka Ogłoszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, pok. 5A/148.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba CUPT: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, Recepcja CUPT, V piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenia usług z zakresu mediacji w związku z realizacją procesów inwestycyjnych w spółce Polskie Elektrownie Jądrowe
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych używanych w Szpitalu Specjalistycznym w Jaśle.
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa i wdrożenie platformy e-learningowej w infrastrukturze UKNF.
- Przeprowadzenie testów bezpieczeństwa dla 10 narzędzi informatycznych wskazanych przez Zamawiającego
- Zakup licencji/certyfikatu oraz urządzenia brzegowego do monitorowania i zabezpieczenia sieci (zwane popularnie zaporą sieciową UTM - Unified Threat Management)
więcej: Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.