eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie, instalacja oraz wdrożenie informatycznego systemu finansowo - księgowego i kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT)



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Warszawa: Zaprojektowanie, instalacja oraz wdrożenie informatycznego systemu finansowo - księgowego i kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT)
Numer ogłoszenia: 26879 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Unijnych Projektów Transportowych , ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 246 05 00, faks 0-22 246 05 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, instalacja oraz wdrożenie informatycznego systemu finansowo - księgowego i kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (System) dotyczy: 1. wspomagania procesów finansowo-księgowych, w tym: a) pełnej ewidencji księgowej oraz ewidencji pozabilansowej, b) kontroli finansowej, c) realizacji płatności, d) obsługi kasowej, e) sprawozdawczości. 2. wspomaganie procesów kadrowo - płacowych, 3. ewidencji środków trwałych, 4. znacznego zwiększenia zakresu i szybkości dostępu do informacji operacyjnych oraz jego ujednolicenia, 5. znacznego zwiększenia zakresu i szybkości dostępu do danych zagregowanych oraz danych analitycznych oraz jego ujednolicenia, 6. znacznego zwiększenia możliwości tworzenia raportów na podstawie danych zebranych w systemie, 7. otwartości na zmiany technologiczne i organizacyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących prac: a) Analizę przedwdrożeniową (I Etap): Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu b) Prace projektowe (II Etap): Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkowników, Usługi konfiguracji oprogramowania c) Wdrożenie systemu (III Etap): Usługi wdrażania oprogramowania Usługi szkolenia komputerowego d) Testowanie systemu (IV Etap): Usługi w zakresie testowania systemu, Usługi testowania i konserwacji oprogramowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.41.99 - 72.22.41.99 72.21.10.00 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 72.25.41.00 - Usługi w zakresie testowania systemu 72.25.40.00 - Testowanie oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 115.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn zm.). 3. Miejsce i termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w Sekcji IV.3.4) Ogłoszenia. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 53 1010 1010 0058 5813 9120 0000. Wadium powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do oferty powinna być załączona kopia dowodu wykonanej operacji.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. Spełniają warunki szczegółowe: 1) posiadają doświadczenie: a) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zamówienie, w jednostce sektora finansów publicznych obsługującej płatności i rozliczenia z udziałem środków unijnych dla minimum 20 użytkowników, których zakres funkcjonalny obejmował ewidencję bilansową i pozabilansową. b) zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno (1) zamówienie, w jednostce sektora finansów publicznych, polegające na wdrożeniu systemu finansowo - księgowego, kadrowo - płacowego oraz ewidencji środków trwałych dla minimum 20 użytkowników, których zakres funkcjonalny obejmował: ewidencję bilansową i pozabilansową, zarządzanie środkami trwałymi, sprawozdawczość oraz kadry i płace. 2) dysponują potencjałem kadrowym: Wykonawca, w celu realizacji niniejszego zamówienia, zobowiązany jest zapewnić wykonanie zamówienia przez osoby spełniające następujące wymagania: a) jedna (1) osoba, która kierowała przynajmniej 2 projektami wdrożenia systemu finansowo - księgowego; b) jedna (1) osoba, która brała udział we wdrożeniu przynajmniej 2 systemów finansowo - księgowych wraz z modułem kadrowo - płacowym dla minimum 20 użytkowników, których zakres funkcjonalny obejmował: ewidencję bilansową i pozabilansową, zarządzanie środkami trwałymi, sprawozdawczość, kadry i płace oraz rozliczanie wydatków realizowanych ze środków unijnych. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w Sekcji III.2) Ogłoszenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie, którego wzór znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ, będące oświadczeniem upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22. ust. 1 Pzp.; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w Sekcji III.2) Ogłoszenia. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SWIZ. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ) wraz z życiorysami zawodowymi tych osób (wg wzoru określonego w Załączniku nr 5a do SIWZ). Życiorys powinien być podpisany przez osobę, której dotyczy. Zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie warunków określonych w Sekcji III.2) Ogłoszenia. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), wskazane w ust. 1 tj.: 1) pkt 2), 3), 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 1 Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Sposób realizacji funkcjonalności - 30
  • 3 - Zakres oraz warunki usług gwarancyjnych i serwisowych - 10
  • 4 - Technologia oferowanego rozwiązania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl rubryka Ogłoszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, pok. 5A/148.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba CUPT: ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, Recepcja CUPT, V piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.