eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup energii elektrycznej na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu dla budynku przy ul. Młyńskiej 1a w Poznaniu a także pomieszczeń na os. Zwycięstwa 5c i os. Bolesława Chrobrego 41b w Poznaniu oraz świadczenie usług dystrybucyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-19

Poznań: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu dla budynku przy ul. Młyńskiej 1a w Poznaniu a także pomieszczeń na os. Zwycięstwa 5c i os. Bolesława Chrobrego 41b w Poznaniu oraz świadczenie usług dystrybucyjnych.
Numer ogłoszenia: 268793 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu , ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 647 34 44, faks 0-61 647 34 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu dla budynku przy ul. Młyńskiej 1a w Poznaniu a także pomieszczeń na os. Zwycięstwa 5c i os. Bolesława Chrobrego 41b w Poznaniu oraz świadczenie usług dystrybucyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana przez Zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu dla budynku przy ul. Młyńskiej 1a w Poznaniu a także pomieszczeń na os. Zwycięstwa 5c i os. Bolesława Chrobrego 41b w Poznaniu oraz świadczenie usług dystrybucyjnych. 2. Rodzaj zamówienia publicznego: dostawa - określony na podstawie art. 6 ust. 1 Ustawy Pzp. Do udzielenia zamówienia zastosowano przepisy dotyczące tego przedmiotu zamówienia, którego wartościowy udział w danym zamówieniu jest największy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje jednocześnie usługę kompleksową w rozumieniu art. 3 pkt 30 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U.2006.89.625 t.j. z późn. zm.) zrealizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej Ustawy, polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej w odniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego w pkt. III.1 lokalizacji. 4. Sprzedaż energii elektrycznej oraz jej dystrybucja odbywać się będzie z zachowaniem standardów jakościowych obsługi odbiorców zgodnie z warunkami określonymi w Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U.2006.89.625 t.j. z późn. zm.), Kodeksie cywilnym oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przesyłu lub dystrybucji energii elektrycznej, - posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przesyłu lub dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, a w przypadku spółek obrotu aktualną Generalną Umowę Dystrybucyjną lub zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii lub oświadczenie Wykonawcy. W przypadku braku możliwości załączenia do oferty którejkolwiek z wymienionych wyżej umów ze względu na konieczność zachowania tajemnicy handlowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, z którego wynika, że jest stroną takiej umowy oraz wskazać okres obowiązywania takiej umowy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian w umowie w stosunku do treści złożonej oferty: - przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania dostaw na zaoferowaną i ujętą w umowie kwotę, - zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, - zmiany ceny w przypadku zmiany taryfy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, - zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego w ustawie o podatku akcyzowym zmiany wprowadzone aneksem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu, Oddział Gospodarczy - I piętro, pok. 119, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu, Oddział Gospodarczy - I piętro, pok. 119, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.