Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Warszawa: Druk wydawnictw dotyczących branży polskich specjalnosci żywnościowych
Numer ogłoszenia: 268746 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk wydawnictw dotyczących branży polskich specjalnosci żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wydrukowanie, prace introligatorskie i dostarczenie do Centrali Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od każdorazowego protokolarnego odebrania od Zamawiającego makiety broszury lub ulotki oraz proofa okładki broszury lub proofa jednej strony ulotki. 2. Skierowane do druku prace posiadają następujące parametry: a. 16 broszur w formacie A4 (210 mm x 297 mm) a.1. liczba stron: - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 400 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 700 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 800 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 1000 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 1000 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 1000 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 1000 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 1000 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 3000 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 1200 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 1300 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 1500 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 1600 egzemplarzy - 20 stron+4 str. okł. w nakładzie 2000 egzemplarzy a.2. papier: - kreda błysk 135 g - środki - kreda błysk 300 g - okładki a.3. druk: - 4+4+lakier UV na I i IV stronie okładki a.4. introligatornia: oprawa szyta - 2 zszywki b. 12 ulotek w formacie A5 (148 mm x 210 mm) b.1. nakład - 400 egzemplarzy - 500 egzemplarzy - 700 egzemplarzy - 800 egzemplarzy - 800 egzemplarzy - 1000 egzemplarzy - 1200 egzemplarzy - 1200 egzemplarzy - 1300 egzemplarzy - 1500 egzemplarzy - 1600 egzemplarzy - 2000 egzemplarzy b.2. papier: - kreda błysk 200 g b.3. druk: - 4+4 c. 30 broszur w formacie B5 (165 mm x 235 mm) c.1. liczba stron: - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy - 12 stron+4 str. okł. w nakładzie 500 egzemplarzy c.2. papier: - kreda błysk135 g - środki - kreda błysk 300 g - okładki c.3. druk: - 4+4+lakier offsetowy błysk na I i IV stronie okładki - 4+4 - środek introligatornia: oprawa szyta - 2 zszywki 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji innych rodzajów wydawnictw, zmiany liczby broszur, ulotek przekazywanych Wykonawcy do wydrukowania oraz zmianę niektórych parametrów broszur, ulotek, m.in.: nakładu, liczby stron, formatów, gramatury papieru, liczby kolorów itp., przy czym koszty związane z dystrybucją i wydaniem wszystkich wymienionych w przedmiocie zamówienia wydawnictw lub wydawnictw o uaktualnionych parametrach mogą ulec zmianie (wzrost lub spadek) w stosunku do kosztów wyszczególnionych w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy. Do wyżej wymienionych zmian stawki określone w kalkulacji stanowiącej załącznik nr 1 do IPU stosuje się odpowiednio. 4. Wszystkie zmiany, o których mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, nie spowodują przekroczenia wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Istotnych Postanowień Umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Dokonanie powyższych zmian nastąpi za porozumieniem stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od podpisania umowy do 15 grudnia 2014 r. 6. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia opisane są w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) - przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Agencji Rynku Rolnego w I Oddziale Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr 82 1130 1017 0200 0000 0025 4235, z dopiskiem - wadium - numer sprawy PN-23/2012. Za datę wpłaty przyjmuje się datę uznania rachunku ARR; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w ust. 2 pkt z lit. b -e treść dokumentu wadialnego musi zawierać wszystkie zobowiązania wynikające z art. 46 ust. 5 oraz 46 ust. 4a ustawy. 4. Zaleca się, aby kopia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b - e została trwale złączona z ofertą, natomiast oryginał został dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. 5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w ust. 2 pkt z lit. b - e, niezawierające zobowiązań, o których mowa w ust. 3 - spowoduje wykluczenie Wykonawcy (na podst. art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy). Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy dołączyć do oferty
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykarze, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 (jedną) usługę podobną w charakterze przedmiotowi zamówienia (tj. polegającą na druku wydawnictw) o wartości co najmniej 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Mogą one być związane ze zmianami: a) terminów wykonania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) danych teleadresowych stron, c) realizacji umowy przez strony w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. katastrofy, klęski żywiołowej) skutkującej niemożliwością zrealizowania umowy w sposób zgodny z jej postanowieniami, d) wysokości wynagrodzenia brutto poprzez zmianę stawki VAT w przypadku jej ustawowej zmiany (kwota netto nie ulega zmianie), e) określonymi w § 2 ust. 2 i 3 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, Kancelaria Ogólna, hol główny, parter, wejście D/A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.