eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Dostawa oraz montaż szaf metalowych do wyposażenia korytarzy szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Wyzwolenia 61,09-300 Żuromin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Żuromin: Dostawa oraz montaż szaf metalowych do wyposażenia korytarzy szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Wyzwolenia 61,09-300 Żuromin
Numer ogłoszenia: 268698 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej , ul. Wyzwolenia 61, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6572219, faks 0-23 6572219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż szaf metalowych do wyposażenia korytarzy szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Wyzwolenia 61,09-300 Żuromin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz montaż szaf metalowych do wyposażenia korytarzy szkolnych w budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Wyzwolenia 61,09-300 Żuromin - szafa czterodziałowa typ L bądź Z lub równoważna o wymiarach 1800x800x490mm - szt. 108 - szafa typ L bądź Z lub równoważna o wymiarach 1800x400x490mm - szt. 9 Kolor szafek - obudowa szara, przód- zielony. Szafy szatniowe przeznaczone do użytku szkolnego powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty, zgodnie z § 9 ust.2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r.w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach(Dz.U z 2003r. Nr 6 poz.69). Szafy mają być sprawne, konstrukcja spawana, posiadające pełne , wzmocnione drzwi z wentylacyjnymi otworami oraz z zamkiem. W górnej częśći znajduje się pręt z PCV i haczyki. Drzwi można otworzyć do kąta 180%. Dostarczone szafki muszą być fabrycznie nowe. Koszty załadunku, transportu, rozładunku oraz wniesienia i montażu obciążać będą Dostawcę. Okres trwania gwarancji 2 lata. Czas naprawy gwarancyjnej wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia zgoszenia uszkodzenia. Okres trwania gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy.W przypadku gdy zaistniałe uszkodzenie nie będzie kwalifikowało się do naprawy lub naprawa potrwa dłuzej niż 4 tygodnie , Zamawiającemu przysługiwać będzie wymiana szafki na nową o parametrach nie niższych niż przed naprawą.Wszelkie koszty transportu rzeczy wadliwej oraz zastępczej obciążają Dostawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CENA - 100% Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie danego kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Maksymalna ilość punktów , jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. UWAGA: ostateczna cena oferty powinna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstwią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP, spełniają warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ustawy PZP. e)wyrażą zgodę na 14-dniowy termin płatności za wykonanie dostawy, f)udzielą 2 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, g)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 3)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że szafki dostarczone odpowiadają normom,atestom lub certyfikatom zgodnie z § 9 ust.2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r.w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach(Dz.U z 2003r. Nr 6 poz.69). 5) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy ( na załączniku do SIWZ), 6) wykaz wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,- co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj.dostawa mebli z podaniem ich wartości, dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi , że dostawy te zostały wykonane należycie(referencje, protokół odbioru końcowego itp.) 7)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1 i 2 ustawy), 8)wyrażą zgodę na 14-dniowy termin płatności za wykonanie dostawy, 9)udzielą 2 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin-powiat.pl ,www.zuromin-powiat.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Ogólnokształcące w Żurominie ul. Wyzwolenia 61 09-300 Żuromin sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Liceum Ogólnokształcące ul. Wyzwolenia 61 09-300 Żuromin sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.