eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowo › Budowa targowiska stałego w Bobowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Bobowo: Budowa targowiska stałego w Bobowie
Numer ogłoszenia: 268658 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109001 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobowo, ul. Gdańska 12, 83-212 Bobowo, woj. pomorskie, tel. 058 5621766 w. 42, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa targowiska stałego w Bobowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa targowiska stałego w Bobowie. Stan istniejący: Obszar objęty inwestycją (działki nr 158, 159, 160/1, 160/2, 161, 162, 527 i 137 obręb Bobowo) znajduje się w centrum wsi u zbiegu ulic Gdańskiej (droga wojewódzka) i Kościelnej (droga powiatowa) oraz przylega bezpośrednio do rzeki Węgiermucy. Teren placu jest nierówny, zaniedbany i porośnięty zielenią niską, częściowo ogrodzony. Teren ten jest obecnie niezabudowany, używany jako tymczasowe miejsca postojowe. Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych obejmujących: - budynek socjalno-magazynowy z sanitariatami i instalacjami wewnętrznymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą (przyłącza wod-kan); - halę targową; -utwardzenie ciągów komunikacyjnych i terenu (stoiska dla kupców i miejsca postojowe); - małą architekturę oraz zieleń i nasadzenia; - ogrodzenie terenu; - zjazd z drogi powiatowej; - odwodnienie terenu (kanalizację deszczową); - oświetlenie terenu; - częściową rozbiórkę linii energetycznej napowietrznej oraz linii oświetlenia drogowego; - budowę linii energetycznej kablowej; - monitoring terenu oraz kompleksowe oznakowanie targowiska (tablica z regulaminem i inne oznakowania). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP i p.poż., a także przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty w tym zakresie na każde żądanie Zamawiającego. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają w całości Wykonawcę. 5. Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie zaplecze budowy, zabezpieczy teren robót mając na względzie bezpieczeństwo osób i mienia, a w szczególności mienie Zamawiającego oraz własne. 6. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne), co musi zostać potwierdzone na każde żądanie Zamawiającego. 9.Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną i geotechniczną prowadzonych robót. 10. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia uzgodni z Zamawiającym ewentualną instalację urządzeń pomiarowych zużycia wody oraz energii elektrycznej (jeżeli będzie to konieczne). Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych urządzeń. 11. Wykonawca jest zobowiązany do kompleksowego oznakowania obiektu po zrealizowaniu robót uwzględniając specyfikę działalności targowiska, przyjęte rozwiązania projektowe oraz wymogi PROW w tym zakresie niezbędne do jego prawidłowego rozliczenia otrzymanego dofinansowania oraz funkcjonowania po dokonaniu odbioru przez uprawnione organy nadzoru budowlanego. 12. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do protokołu odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały protokół odbioru usunięcia wad lub usterek. 13. Po zakończeniu robót, ale przed odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z przyległym terenem. 14. Na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w szczególności niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami pozwoleń na budowę oraz przepisami i normami, b) oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu technicznego terenu budowy oraz terenów przyległych (sąsiednich działek, ulic itp.), c) oryginały dzienników budowy, d) odpowiednie protokoły odbioru wykonanych robót branżowych, e) protokoły badań, sprawdzeń, pomiarów itp. f) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, g) protokoły odbioru przyłączy, h) świadectwo charakterystyki energetycznej budynku zaplecza, i) atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne na wbudowane materiały i urządzenia, j) pisemną gwarancję na wykonane roboty (kartę gwarancyjną), k) wszelkie inne dokumenty niezbędne do uzyskania decyzji właściwych organów nadzoru budowlanego pozwalających na użytkowanie przedmiotu zamówienia. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z SIWZ, projektem budowlanym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 15. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ czy w dokumentacji budowlanej przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem budowlanym. Wykonawca musi mieć zatem świadomość, że możliwość zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, STWiOR, akceptacji Nadzoru Inwestorskiego, a także ewentualnie projektanta. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 17. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację projektową, STWiOR i przedmiary robót, które stanowią materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. 18. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, a także na zamontowane materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. 19. Wykonawca zobowiązany jest ująć w swej wycenie wszelkie koszty związane ze sporządzeniem kompletnej dokumentacji powykonawczej. Za kompletną dokumentację powykonawczą uważa się wszystkie dokumenty niezbędne do dokonania odbioru inwestycji przez uprawnione organy nadzoru budowlanego. 20. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdz. 26 niniejszej SIWZ. 21. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.40 - Roboty budowlane w zakresie targowisk 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 3.2.1. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZOJAX s. c. Jan i Zofia Wildman, ul. Kasztanowa 3,, 83-210 Zblewo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1289933,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1040502,06

  • Oferta z najniższą ceną: 1040502,06 / Oferta z najwyższą ceną: 1353012,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.