eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › remont i modernizacja budynku kina \Przyjaźń\ w Dobrym Mieście

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-11

POZYCJA 26864

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dobre Miasto: remont i modernizacja budynku kina \Przyjaźń\ w Dobrym Mieście Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Dobre Miasto, do kontaktów: Magdalena Iwanek, ul. Warszawska 14, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6161425, fax 089 6161443, e-mail: info@dobremiasto.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dobremiasto.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i modernizacja budynku kina \Przyjaźń\ w Dobrym Mieście. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dobre Miasto ul. Olsztyńska 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji budynku kina \Przyjaźń\ w Dobrym Mieście, zlokalizowanego w budynku przy ul. Olsztyńskiej 2 w Dobrym Mieście, wpisanym do rejestru zabytków województwa Warmińsko-Mazurskiego decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie z dnia 01.09.1987r. pod numerem A-2294. Projekt budowlany remontu i modernizacji kina \Przyjaźń\ obejmuje część zewnętrzną całego budynku tj. remont elewacji oraz wymianę pokrycia dachowego oraz remont i modernizację części użytkowanej przez Centrum Kultury. Zmiany w architekturze budynku polegają na wykonaniu otworów okiennych w miejscach okien historycznych oraz wykonaniu dodatkowego wejścia od strony podwórza, pełniącego tez rolę wyjścia ewakuacyjnego z sali wielofunkcyjnej, przy jednoczesnej likwidacji otworów drzwiowych od strony północnej i wykonaniu tam otworów okiennych zgodnych z historycznymi. Przewiduje się rozbiórkę istniejących zewnętrznych schodów prowadzących do pomieszczeń technicznych kina, w zamian zostaną wykonanie schody odsunięte od południowo-wschodniej elewacji budynku kina, co umożliwi odtworzenie otworów okiennych w formie okien lub blend. Remont i modernizacja wnętrza części użytkowanej przez Centrum Kultury obejmuje: salę kinową, pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia sanitarne i pomocnicze znajdujące się w poziomie piwnic, pomieszczenia techniczne znajdujące się na poddaszu budynku nad widownią, wykonanie na parterze sanitariatów dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem wynosi - 1550 m3, powierzchnia chodników - 113m2, powierzchnia opasek (kostka betonowa wg opisu w dokumentacji) przy budynku - 90m2, powierzchnia zabudowy - 570m2, kubatura budynku - 5250m3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania przez oferowane roboty budowlane określonych wymagań 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy zadania obejmuje: prace rozbiórkowe i roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne, wymianę instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej., wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, wymianę instalacji elektrycznych i centralnego ogrzewania, wykonanie poprawnej wentylacji pomieszczeń oraz zagospodarowania terenu. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.02.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców zaproszonych do składania ofert wniesienia wadium w wysokości 25.000 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 164. poz. 1163 z póź. zm.)oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w pkt 1 musi spełnić, każdy z tych Wykonawców. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wybudowali lub wykonali remont kapitalny co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej na kwotę nie mniejszą niż 700 tyś. PLN brutto i o kubaturze nie mniejszej niż 2000m3 - znaczenie 100%. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w pkt 2 musi spełnić, co najmniej jeden z tych Wykonawców. 3.dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz, posiadającą co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na budowie przy zabytkach nieruchomych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunek opisany w pkt 4. 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 1)posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne, 2)posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunki wymienione w pkt 5 ppkt 1 i 2. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi wskazywać w szczególności postępowanie, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz musi być przez nich podpisany. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Umocowanie (oryginał pełnomocnictwa) należy przedłożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 6, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki a każdy z tych Wykonawców otrzyma po 10 pkt za spełnienie każdego z warunków opisanych w pkt od 1 do 6. W przypadku, gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 6, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny (największe ilości punktów) spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia tj. wykazania, ze Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wybudował lub wykonał remont kapitalny, co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej na kwotę nie mniejszą niż 700 tyś. PLN brutto i o kubaturze nie mniejszej niż 2000m3 - znaczenie 100%. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IBWB/ IBMax X 10 pkt X 100% gdzie: LP: liczba punktów IBWB: Ilość wybudowanych lub wyremontowanych budynków użyteczności publicznej przez badanego Wykonawcę na kwotę nie mniejszą niż 700 tyś. PLN brutto i o kubaturze nie mniejszej niż 2000m3 IBMax: Maksymalna ilość wybudowanych lub wyremontowanych budynków użyteczności publicznej na kwotę nie mniejszą niż 700 tyś. PLN brutto i o kubaturze nie mniejszej niż 2000m3 Ocena dokonana poprzez zastosowanie powyższego wzoru zostanie dokonana z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, stosując metodę zaokrąglania, ze 3 cyfrę po przecinku wynoszącą mniej niż 5 pomija się, a 5 i więcej podwyższa się. W przypadku uzyskania przez Wykonawców równej liczby punktów w zakresie oceny powyższego warunku, o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna kwota brutto ocenianych robót tj robót spełniających wymagania Zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - formularz wniosku wraz załącznikami jest dostępny w siedzibie Zamawiającego tj. 11-040 Dobre Miasto ul. Warszawska 14 piętro II pokój nr 28. 2.oświadczenie - o treści zgodnej z załącznikiem Nr 1 do wniosku, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), 6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, zobowiązany jest oddzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt od 2 do 6. 7.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca w tym okresie, wybudował lub wykonał remont kapitalny, co najmniej jednego budynku użyteczności publicznej na kwotę nie mniejszą niż 700 tyś. PLN brutto i o kubaturze nie mniejszej niż 2000m3 , Niniejszy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 2 do wniosku. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane w nim wykazane zostały wykonane należycie. 8.wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; tj. wymagane jest wykazanie, iż Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na budowie przy zabytkach nieruchomych. Niniejszy wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 3 do wniosku. Do wykazu należy dołączyć aktualne tj. ważne na dzień składania wniosku zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez niego uprawnień a także informację o doświadczeniu zawodowym kierownika budowy ujętego w wykazie, sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 4 do wniosku. 9.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 500.000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 10.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN, 11.oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zmówienia lub w przypadku, gdy wniosek podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów przedłożonych razem z wnioskiem. Dokumenty wymienione w pkt 7 i 8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, składają łącznie. Z przedłożonych dokumentów, wymienionych w pkt 9 i 10 musi wynikać, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełniają łącznie warunki opisane w sekcji III.2) pkt 5 ppkt 1-2 niniejszego ogłoszenia. Dokumenty wymagane od Wykonawców zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 5, i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. natomiast, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób przygotowania wniosku: Wniosek wraz z załącznikami należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej zgodnie z wzorami przekazanymi Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku ponosi Wykonawca. Dokumenty składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Dokumenty mogą był złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokument pełnomocnictwa składany w formie kopii musi być poświadczony \za zgodność z oryginałem\ przez notariusza. Zaleca się, aby wniosek wraz z załączonymi dokumentami złożyć w formie uniemożliwiającej rozsypanie kartek a wszystkie strony ponumerować. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie przez Wykonawcę wniosku samodzielnie oraz równoczesne występowanie jako jeden ze wspólników z innym wnioskiem, Zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji. W przypadku, gdy zawarte we wniosku informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 poz.211 z późn.zm.) Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosków, zastrzega, że nie mogą one być udostępnione. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa Wykonawca składa w kopercie oznakowanej napisem \tajemnica przedsiębiorstwa\ umieszczonej np. wewnątrz opakowania zawierającego wniosek lub złożone spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów wniosku. Wszystkie strony części zastrzeżonej wniosku muszą być również oznakowane napisem \tajemnica przedsiębiorstwa\ oraz ponumerowane. Nie złożenie stosownego zastrzeżenia najpóźniej w terminie składania wniosków spowoduje, ze cały wniosek zostanie udostępniony, na życzenie każdego uczestnika postępowania. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez strony postępowania pisemnie lub faksem. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. Zamawiający żąda, aby wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu były składane przez Wykonawców w formie pisemnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Inwestycja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca zostanie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 7% ceny ofertowej brutto 2. Zamawiający będzie wymagał udzielenia przez Wykonawcę 5-letniego okresu gwarancji na wykonane elementy konstrukcji budynku oraz 3-letniego okresu gwarancji na pozostałe roboty objęte przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zasady udziału podwykonawców w wykonywaniu przedmiotu zamówienia zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega, iż będzie żądał od Wykonawcy wyłonionego w wyniku postępowania podwyższenia kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy do wysokości, co najmniej równej wartości brutto ceny ofertowej zaproponowanej przez tego Wykonawcę. 5. Wykonawca wybrany w wyniku postępowania zobowiązany jest do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia z udziałem przedstawiciela Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.