eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn. Budowa parkingu przy ul. Rycerskiej w Elblągu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Elbląg: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn. Budowa parkingu przy ul. Rycerskiej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 268648 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn. Budowa parkingu przy ul. Rycerskiej w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn. Budowa parkingu przy ul. Rycerskiej w Elblągu. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie parkingów 2. Przedmiot zamówienia i jego szczegółowy zakres określają: a) protokół konieczności wykonania robót nr 1 spisany dnia 05.05.2009 r., b) protokół konieczności wykonania robót nr 2 spisany dnia 25.05.2009 r., c) kosztorys robót dodatkowych sporządzony do protokołu konieczności nr 1 przez Wykonawcę i sprawdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego - KOSZTORYS - ROBOTY DODATKOWE NAZWA INWESTYCJI: Budowa parkingu ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Rycerska BRANŻA: Sanitarna - kanalizacja deszczowa d) zakres robót związanych z budową fragmentu ul. Kumieli łączącej budowany parking z ul. Wigilijną sporządzony do protokołu konieczności nr 2 przez Wykonawcę i sprawdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Zgodnie z Umową Nr 11/ZP-WZP-130/2008 z dnia 20.03.2009 r. kosztorysy obejmujące roboty dodatkowe, sporządzone do protokołów konieczności, zostały wykonane w oparciu o ceny jednostkowe i dane wyjściowe do kosztorysowania z kosztorysu ofertowego. 3. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof), Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę. - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, tj. z powodu: a. nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. decyzji służb konserwatorskich mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania dodatkowych badań archeologicznych. b) ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, c) ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego, d) konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu: - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., - zmiany wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowego pozwolenia na budowę dla realizowanego zamówienia, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, - zmiany przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, itp. e) zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, które powodują zmianę wartości umownej, f) zmiana kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego, g) zmiana podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 3. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 5. Wykonawca po negocjacjach zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 6. Wykonawca po negocjacjach, zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu pisemnej gwarancji na okres 51 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru końcowego. 8. Zamawiający nie określa w Zaproszeniu do Negocjacji, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie zasypki wykopów pod kanalizację deszczową i sieć gazową materiałem piaszczystym (cena materiału), - zwiększenie ilości robót ziemnych o objętość wywiezionego materiału nie nadającego się na zasypkę, - zamiana rur ochronnych O 500 Polyken na rury ochronne Testo (cena materiału), - rozbiórka fundamentów w wykopach, - budowę drogi dojazdowej (fragment ul. Kumieli) do budowanego parkingu od ul. Wigilijnej, - budowę chodnika przyległego do drogi dojazdowej, - ustawienie słupków kamiennych na rogu ul. Kumieli i ul. Wigilijnej od strony budynku, budowę chodnika przy budynku. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: protokół konieczności wykonania robót nr 1 spisany dnia 05.05.2009 r., protokół konieczności wykonania robót nr 2 spisany dnia 25.05.2009 r. oraz kosztorys robót dodatkowych i zakres robót związanych z budową fragmentu ul. Kumieli łączącej budowany parking z ul. Wigilijną. Protokoły konieczności stanowią ZAŁĄCZNIK NR 3 do Zaproszenia do Negocjacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 123689.86 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 123689.86
  • Oferta z najniższą ceną: 123689.86 oferta z najwyższą ceną: 123689.86
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.