eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › ocieplenie budynku komunalnego oraz poprawa wentylacji w budynku przy ul. Nideckiego 28 - 36 w Oświęcimiu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-09

POZYCJA 26863

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Oświęcim: ocieplenie budynku komunalnego oraz poprawa wentylacji w budynku przy ul. Nideckiego 28 - 36 w Oświęcimiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Oświęcim, do kontaktów: Halina Filipowicz, Jerzy Ożóg, ul. Zaborska 2 pok. nr 1, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429100, fax 033 8429199, e-mail: um@um.oswiecim.pl, www.um.oswiecim.lpl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Zamówień Publicznych, Halina Filipowicz, ul. Solskiego 2 pok. nr 11, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311, 8429361, fax 033 8429361, www.um.oswiecim.lpl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wydział Zamówień Publicznych, Halina Filipowicz, ul. Solskiego 2 pok. nr 11, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311, 8429361, fax 033 8429361, www.um.oswiecim.lpl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ocieplenie budynku komunalnego oraz poprawa wentylacji w budynku przy ul. Nideckiego 28 - 36 w Oświęcimiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie ocieplenia budynku płytami ze styropianu grubości 10 cm, położenie tynku akrylowego strukturalnego oraz montaż nawiewników okiennych i nasad kominowych. budynek komunalny zlokalizowany przy ul. Nideckiego 26 - 36 w Oświęcimiu. Teren na którym zlokalizowany jest budynek stanowi własność gminy miasta Oświęcim. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Oswięcim, ul. Nideckiego 28 - 36. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Do wykonania roboty m. in: przygotowanie podłoża pod ocieplenie budynku 2453 m kw. ocieplenie budynku płytami ze styropianu gr. 10 cm, wymiana parapetów, wykonanie akrylowego tynku barwionego strukturalnego, naprawa tynków wewnetrznych na klatkach schodowych, likwidacja żaluzji w kratkach wentylacyjnych w mieszkaniach, montaż nawiewników WENTAIR II w drzwiach balkonowych, zabudowa nasad kominowych typu ZEFIR 150 (Uniwersal), malowanie ścian szczytowych farbą akrylową. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4 700,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: w postepowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniajacy wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w SIWZ, posiadające m. in.: - wykaz wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 1 roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. ocieplenie budynku wielorodzinnego (prace dotyczą wykonania izolacji termicznej nomenklatura CPV 45321000), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca; - informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 70 000,00 PLN.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.07.2005, cena - 14,00 PLN. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Miasta w Wydziale Zamówień Publicznych w Oświęcimiu, ul. Solskiego 2 pok. 11, płatne w Wydziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy. Wniosek złożony w formie faxu, winien być niezwłocznie potwierdzony na piśmie 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2005, godzina 10:00, Oświęcim, ul. Solskiego 2 pok. nr 11.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.