eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Decoupage - rozwój osobisty i kreatywne myślenie, znak sprawyZP- 271/21/2008



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Decoupage - rozwój osobisty i kreatywne myślenie, znak sprawy: ZP- 271/21/2008
Numer ogłoszenia: 268603 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, fax. 012 6325215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Decoupage - rozwój osobisty i kreatywne myślenie, znak sprawy: ZP- 271/21/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Decoupage - rozwój osobisty i kreatywne myślenie dla 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. Szkolenie realizowane będzie w 3 grupach 10 - osobowych, dla których zajęcia odbywać się będą w następujących lokalizacjach: Krzeszowice, Jerzmanowice, Zabierzów, usytuowanych w miejscach zapewniających dogodny dojazd uczestnikom. 2. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z techniką decoupage oraz techniką wykonywania biżuterii. 3. Łączna ilość godzin szkolenia wynosi 60 (1 godzina = 45 minut). Czas trwania szkolenia nie może przekroczyć 10 dni roboczych. 4. Program zajęć szkoleniowych winien zawierać następujące bloki: A. W ramach zajęć teoretycznych: a) Wprowadzenie do docoupage - wyjaśnienie pojęć związanych z tematyką szkolenia, historia decoupage b) Podstawowe techniki postarzania przedmiotów w decoupage c) Style i kierunki w decoupage d) Wprowadzenie do zagadnień związanych z tworzeniem biżuterii - historia tworzenia biżuterii, dobór biżuterii, podstawowe materiały i techniki niezbędnie do tworzenia biżuterii e) Zajęcia motywacyjne - zmotywowanie i wzmocnienie psychologiczne osób bezrobotnych f) Zajęcia z przedsiębiorczości - zapoznanie z przepisami i wymogami dotyczącymi założenia własnej firmy oraz podstawowymi technikami sprzedażowymi, podstawami negocjacji, marketingu i reklamy B. W ramach zajęć praktycznych: a) Przygotowanie różnych powierzchni do dekoracji - decoupage b) Dobór i naklejanie motywów - decoupage c) Wykończenie prac - decoupage d) Warsztaty tworzenia biżuterii - projektowanie i wykonanie. Zajęcia odbywać się będą w dniach od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8.00 a 18.00. Ustalając harmonogram zajęć Wykonawca musi uwzględnić dzienny limit godzin szkolenia, tj. nie więcej niż 7 i nie mniej niż 5 godzin. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych tj. opracowań tematycznych odpowiadających programowi szkolenia, jak również do przekazania jednego ich kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Ponadto Wykonawca zapewni wszystkie inne niezbędne materiały, tj. farby, preparaty podkładowe, papier przeznaczony do decoupage, lakier, klej, werniks do postarzania, pędzle - stożkowe oraz gąbkowe, nożyki, nożyczki, szczypce, materiały i akcesoria do wytwarzania biżuterii i inne. 6. Wykonawca zapewni uczestnikom możliwość zabrania, po zakończeniu szkolenia, wszelkich wytworzonych przez siebie przedmiotów. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia (w tym - jeżeli dotyczy - również dzieciom) codzienny dostęp do serwisu kawowego składającego się z kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek, ciasteczek oraz jednego, ciepłego, jednodaniowego posiłku dziennie. 8. Wykonawca zapewni uczestnikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy podczas szkolenia. Sale wykładowe winny zostać wyposażone w odpowiednie środki dydaktyczne pozwalające na realizację zajęć zgodnie z założeniami i celami programowymi, z dostępem do zaplecza sanitarnego i socjalnego. 9. Wykonawca zapewni, w czasie realizacji zajęć decoupage, ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opiekę dla dzieci matek uczestniczących w szkoleniu, która polegać będzie na wskazaniu osób odpowiedzialnych (odrębnie dla każdej lokalizacji) za animowanie zajęć adresowanych do dzieci, np. rysowanie, malowanie farbami, gry, zabawy w grupie i in. Miejsce zajęć dzieci musi znajdować się w sąsiedztwie miejsca szkolenia ich mam. 10. Zajęcia realizowane będą zgodnie z harmonogramem niezależnie od dni wolnych, chorób osób prowadzących, awarii, świąt. 11. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem każdemu uczestnikowi certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia. Wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winien zostać załączony do oferty. 12. Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie: a) Nazwę i zakres szkolenia b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) Cele szkolenia e) Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej f) Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 13. Wykonawca zobowiązany jest, na podstawie art. 41 ust.7 i ust.8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r, Nr 69 , poz. 415), do ubezpieczenia grupy szkoleniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków według listy sporządzonej przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników szkolenia. Wykonawca, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej uczestników szkolenia. 14. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 2 marca 2001 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy, Dz. U. Nr 47, poz. 315, § 32 ust.3 do umowy szkoleniowej Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć program szkolenia, wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia, wzór certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 15. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania czynności z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją zawartej umowy oraz do prowadzenia następującej dokumentacji dotyczącej szkolenia: a) Dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych b) Dziennej listy obecności c) Oświadczenia uczestników szkolenia dotyczącego odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych d) Oświadczenia uczestników szkolenia potwierdzającego skorzystanie z ciepłych posiłków e) Protokołu z egzaminu, jeżeli został on przeprowadzony 16. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego imiennym wykazem o nieobecnościach osób skierowanych na szkolenie a także przekazywania dokumentów dotyczących absencji. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego imiennym wykazem o osobach, które nie zgłosiły się na rozpoczęcie szkolenia. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego imiennym wykazem o osobach, które zrezygnowały z uczestnictwa w szkoleniu. 19. Ponadto, do pięciu dni od dnia zakończenia szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu niżej wyszczególnione dokumenty: a) Oryginał imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenia b) Oryginał imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia, nie zdały egzaminu końcowego lub do niego nie przystąpiły c) Oryginał rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie i uzyskanie kwalifikacji d) Kserokopię dziennika zajęć potwierdzoną za zgodność z oryginałem e) Kserokopię list obecności potwierdzoną za zgodność z oryginałem f) Oryginał oświadczenia uczestnika z potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych g) Kserokopię zaświadczeń o ukończeniu szkolenia wydanych uczestnikom, potwierdzonych za zgodność z oryginałem h) Kserokopię polisy ubezpieczeniowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem i) Oryginalnych oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków j) Kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem protokołu z egzaminu, jeżeli został on przeprowadzony k) Oryginał kosztorysu powykonawczego l) Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia szkolenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w szczególności: - przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 szkolenia odpowiadające szkoleniu objętemu przedmiotowym zamówieniem; - przeszkolili z zakresu odpowiadającego szkoleniu objętemu przedmiotowym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 26 osób; c) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w dziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 6. Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych w punkcie I podpunkt 11 SIWZ; 7. Harmonogram zajęć rozpisany na poszczególne dni (bez określania dat) trwania szkolenia z podaniem tematyki i rodzaju zajęć, czasu ich trwania oraz nazwiska osoby prowadzącej. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności, załącznik nr 3 do SIWZ; 9. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoją tematyką i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, ilości przeszkolonych osób, dat wykonania oraz odbiorców, załącznik nr 4 do SIWZ. Na potwierdzenie należytego zrealizowania wykazanych usług należy załączyć stosowne dokumenty (np. referencje). Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te szkolenia, których rzetelność realizacji poświadczona zostanie powyższymi dokumentami; 10. Wykaz niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w podpunkcie 3; 12. Propozycje zlecenia wykonania części usługi podwykonawcom z określeniem zakresu realizowanych przez nich prac; 13. Pisemne zobowiązania Wykonawcy do: a) ubezpieczenia uczestników szkolenia do następstw nieszczęśliwych wypadków b) przekazania uczestnikom szkolenia wszystkich wykonanych przez nich przedmiotów; 14. Pisemną akceptację warunków umowy będącej załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ; 15. Preliminarz kosztów - załącznik nr 7 do SIWZ. 16. Deklarację zapewnienia opieki dzieciom matek uczestniczących w szkoleniu, o której mowa w dziele I pkt 9 SIWZ, ze wskazaniem imiennym osób odpowiedzialnych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu decoupage - 10
  • 3 - liczba osób przeszkolonych z zakresu decoupage - 10
  • 4 - możliwość zapewnienia opieki dzieciom matek uczestniczących w szkoleniu - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, pokój 910.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, pokój 910.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.