Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Tymbark: Dostawa płyt drogowych wibroprasowanych pojedynczo zbrojonych o wymiarach 80x50x10cm w ilości 2400 szt na potrzeby remontów dróg rolniczych tj. droga Do Zęzowa w Piekiełku, Smagówka-Bogaczówka w Podłopieniu, Zarąbki w Zawadce
Numer ogłoszenia: 268529 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tymbarku , Rynek 49, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 018 3325637, fax. 018 3325632.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płyt drogowych wibroprasowanych pojedynczo zbrojonych o wymiarach 80x50x10cm w ilości 2400 szt na potrzeby remontów dróg rolniczych tj. droga Do Zęzowa w Piekiełku, Smagówka-Bogaczówka w Podłopieniu, Zarąbki w Zawadce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa płyt drogowych wibroprasowanych pojedynczo zbrojonych o wymiarach 80x50x10cm w ilości 2400 szt wraz z transportem i rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i wymiarach oraz ilościach podanych poniżej. W cenie ofertowej należy uwzględnić wartość wyrobu ( łączną) oraz koszt dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wszelkimi kosztami pośrednimi - w tym: załadunek na placu u dostawcy oraz rozładunek u zamawiającego. Przedmiotem dostawy są płyty żelbetowe drogowe : - długość - 80 cm - szerokość - 50 cm - grubość - 10 cm W ilości 2400 sztuk 1. wyrób winien posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania w budownictwie ( aprobaty techniczne, deklaracje zgodności), a w/w dokumenty powinny być dostarczone Zamawiającemu w dniu dostawy 2. dostawa winna być zrealizowana ( zakończona) w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.30.00 - 28.81.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy: a) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę według skali: spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 3.Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 2). 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wg załączonego wzoru). W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie składa każdy z wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tymbark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tymbark
34-650 Tymbark 49
pok. nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.