eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szadek › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na usługi transportowo- sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania dróg i ulic gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Szadek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Szadek: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na usługi transportowo- sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania dróg i ulic gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Szadek
Numer ogłoszenia: 268510 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 207 000 Euro na usługi transportowo- sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania dróg i ulic gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Szadek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonywania usług transportowo- sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg gminnych i wewnętrznych będących własnością gminy na terenie gminy i miasta Szadek zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ- wykaz dróg (mapa).Sposób realizacji zadania a) Wykonawca przystąpi do stosownych prac w terminie nie dłuższym niż 6 godzin lub krócej licząc od chwili dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, b) W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego Wykonawca winien przystąpić do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem niezwłocznie, c) Zamawiający dopuszcza następujące formy zgłoszenia: pisemnie, faksem, telefonicznie, d) Sposób wykonania usługi: Odśnieżanie jezdni na całej jej szerokości; Posypanie jezdni na odcinkach decydujących o możliwości ruchu. e) Wykonawca przekazywać będzie codziennie ustnie (kontakt telefoniczny) do godziny 14:00 oraz pisemnie lub faksem raz w tygodniu informację na temat czasu efektywnej pracy sprzętu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać iż dysponuje dla każdej części zamówienia co najmniej: - 2 pługi lekkie; - 1 piaskarkę; - 1 ciągnik z ładowaczem czołowym lub 1 koparko- spycharkę; - 1 równiarkę UWAGA W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji całości zamówienia, a więc w podwójnej liczbie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy i Miasta Szadek ul.Warszawska 3 98-240 Szadek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd gminy i Miasta Szadek ul.Warszawska 3 98-240 Szadek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice wraz z wraz z drogą gminną Szadek - Łobudzice - Wola Łobudzka zgodnie z załącznikiem graficznym nr 10 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy Szadek: obszar na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice z wyjątkiem ulic na Osiedlu Szadkowice Ogrodzim zgodnie z załącznikiem graficznym nr 10 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy Szadek: obszar na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.