eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › utrzymanie zieleni wysokiej i średniej przy drogach krajowych na terenie Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (4 zadania - części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-11

POZYCJA 26848

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: utrzymanie zieleni wysokiej i średniej przy drogach krajowych na terenie Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (4 zadania - części) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: - w sprawach merytorycznych - Mieczysława Huk , - w sprawach proceduralnych - Stanisław Bukowy, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opole.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie zieleni wysokiej i średniej przy drogach krajowych na terenie Oddziału w Opolu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (4 zadania - części). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: drogi krajowe ( pas drogowy ) na terenie województwa opolskiego - administrowane przez Oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi związane z wycinką i sadzeniem drzew , podkrzesywaniem drzew , strzyżeniem żywopłotów , wycinką krzaków i odrostów , pielęgnacją zieleni na wyspach rond drogowych oraz pozyskiwaniem ( odkupieniem ) drewna z wycinki drzew przydrożnych przy drogach krajowych . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje usługi związane z wycinką i sadzeniem drzew , podkrzesywaniem drzew , strzyżeniem żywopłotów , wycinką krzaków i odrostów , pielęgnacją zieleni na wyspach rond drogowych oraz pozyskiwaniem ( odkupieniem ) drewna z wycinki drzew przydrożnych przy drogach krajowych w okresie do 30.04.2008r. w podziale na 4 zadania . 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - zAdanie nr 1 - 3.500 zl ; - zadanie nr 2 - 1.200 zł , - zadanie nr 3 - 3.000 zł , - zadanie nr 4 - 2.000 zł . 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Warunki ogólne ( formalne ): - w postępowaniu nie mogą brać udział wykonawcy , którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 . 2.Warunki szczegółowe ( merytoryczne ) udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp . Wykonawcy muszą : 2.1.Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 150.000 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert ; 2.2.Dysponować dla każdego zadania , dla którego składana będzie oferta pracownikiem na stanowisko kierownika robót z 3 letnim doświadczeniem w zakresie kierowania lub nadzorowania usług w zakresie wycinki , nasadzeń i pielęgnacji zadrzewienia , posiadającym wykształcenie co najmniej średnie techniczne o kierunku leśnym , ogrodniczym lub rolniczym ; 2.3.Dysponować dla każdego zadania , dla którego składana będzie oferta , następującym sprzętem ; - frezarką do pni - po 1 szt dla zadań 1 ,3 ,4 ; - piłami spalinowymi - po 3 szt. dla każdego zadania ; - rębakiem do rozdrabniania gałęzi - po 1 szt. dla każdego zadania ; - podnośnikiem z koszem do cięć w koronach drzew - po 1 szt. dla każdego zadania ; 2.4.Wykazać , że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonał ( lub jest w trakcie realizacji ) co najmniej dwa zadania o podobnym charakterze o wartości co najmniej 100.000 zł każde. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonana zostanie na zasadzie : spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1; 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.1.Polisa , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ; 2.2.Informacja o osobie/osobach , która kierować będzie wykonaniem zamówienia - dla danego zadania /Potencjał kadrowy/- na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 .Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby potwierdzające spełnienie warunku w zakresie \potencjału kadrowego\ . Do informacji winny być dołączone kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ; 2.3.Informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy \Potencjał sprzętowy\ wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie \potencjału sprzętowego\ , 2.4.Informacja o doświadczeniu Wykonawcy \Doświadczenie zawodowe\, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie \doświadczenia\ . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> oddział Opole>> zamówienia publiczne. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 10:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego 6 , pok.15 ( sala konferencyjna - parter ).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: sprawa nr GDDKiA-O/Op-R-2/38-424/03/07 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: utrzymanie zieleni wysokiej i średniej w ciągu dróg krajowych nr 39 , 42 , 46 , 94 na terenie Rejonu w Brzegu. 1) Krótki opis: wycinka i sadzenie drzew , podkrzesywanie drzew , strzyżenie żywopłotów , wycinka krzaków i odrostów wraz z odkupieniem drewna z wycinki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00, 77.34.10.00, 77.34.20.00, 77.21.16.00, 77.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wycinka drzew - 783 szt. , podkrzesanie drzew - 325 szt. , nasadzenie drzew - 58 szt + 453 szt. , wycinka krzakow i odrostów - 100 m2 , strzyżenie żywopłotów - 645 m . 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: wymagane odkupienie drewna użytkowego - 400 m3 i opałowego - 1000 m3 CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: utrzymanie zieleni wysokiej i średniej w ciągu dróg krajowych nr 38 , 40 , 45 na terenie Rejonu w K- Koźlu. 1) Krótki opis: podkrzesywanie drzew , strzyżenie żywopłotów , wycinka krzaków i odrostów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.34.10.00, 77.34.20.00. 3) Wielkość lub zakres: podkrzesanie drzew - 722 szt. , wycinka krzaków i odrostów - 2120 m2 , strzyżenie żywopłotów - 650 m. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: utrzymanie zieleni wysokiej i średniej w ciągu dróg krajowych nr 11 , 42 , 43 , 45 na terenie Rejonu w Kluczborku. 1) Krótki opis: wycinka i sadzenie drzew , podkrzesywanie drzew , strzyżenie żywopłotów , wycinka krzaków i odrostów wraz z odkupieniem drewna z wycinki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00, 77.34.10.00, 77.34.20.00, 77.21.16.00, 77.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wycinka drzew - 530 szt. , podkrzesanie drzew - 300 szt. , nasadzenie drzew - 50 szt. + 300 szt. + 50 szt. , wycinka krzaków i odrostów - 2000 m2 , strzyżenie żywopłotów - 500 m , utrzymanie zieleni na 4 rondach . 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: wymagane odkupienie drewna użytkowego - 957,4 m3 i opałowego - 478,7 m3 CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: utrzymanie zieleni wysokiej i średniej w ciągu dróg krajowych nr 40 , 41 , 46 na terenie Rejonu w Nysie. 1) Krótki opis: wycinka i sadzenie drzew , podkrzesywanie drzew , strzyżenie żywopłotów , wycinka krzaków i odrostów wraz z odkupieniem drewna z wycinki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00, 77.34.10.00, 77.34.20.00, 77.21.16.00, 77.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wycinka drzew - 300 szt. , podkrzesanie drzew - 800 szt. , nasadzenie drzew - 250 szt. , wycinka krzakow i odrostów - 1000 m2 , strzyżenie żywopłotów - 1200 m, frezowanie pni - 60 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.04.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: wymagane odkupienie drewna opałowego - 350 m3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.