To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-25
Lublin: Kształtowanie centrum wsi Dominów
Numer ogłoszenia: 268456 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205508 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk, ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kształtowanie centrum wsi Dominów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania Kształtowanie centrum wsi Dominów polegające na: - wykonaniu utwardzonego placu, parkingu i chodników, urządzeniu terenów zielonych, wykonaniu fontanny i oświetlenia zewnętrznego - wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej i przyłączy wod-kan. - wykonaniu drogi dojazdowej W5-W6 Zakres obejmuje: Zadanie I: - zagospodarowanie terenu wg zał. nr 8 poprzez: wykonanie placu utwardzonego kostką betonową gr. 8cm o powierzchni ok. 2200m2 wykonanie parkingu składającego się z 23 miejsc parkingowych o wymiarach 2,50m/5,0m oraz 2 miejsc o wymiarach 3,75m/5,0m, z kostki brukowej grubości 8cm o powierzchni ok. 330m2 wykonanie miejsc wypoczynkowych i fragmentów placu pomiędzy kwaterami z zielenią przy parkingu z kostki brukowej o grubości 6cm o powierzchni ok. 128m2 wykonanie centralnego placu, części chodnika od strony budynku i elementów dekoracyjnych z kostki kamiennej (granitowej) grubości 10cm wykonanie części chodnika od strony budynku z kostki brukowej 8cm o powierzchni ok. 370m2 wykonanie terenów zieleni ( o powierzchni ok. 150m2 wg zał. nr 8) obejmujące zieleń wokół placu centralnego, zieleń na kwaterach przy parkingu oraz zieleń w miejscach wypoczynku - wykonanie fontanny o śr wewnętrznej 6,0m wraz z jej technologią i urządzeniami towarzyszącymi wg zał. nr 10-fontanna - oświetlenie zewnętrzne wraz z przyłączem (8 słupów w tym 2 z podwójnymi oprawami z wysięgnikami umożliwiającymi oświetlenie parkingu) - przyłącza kanalizacji deszczowej - przyłącze kanalizacji sanitarnej do fontanny - przyłącze wodociągowe - wykonanie sieci kanalizacji deszczowej i wpustów na odcinku D13-D14 wraz z odcinkami D13 - D13.2 oraz D14 - D14.2 (5 studni, sieć ok. 175m) - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej robót. Zadanie II: - wykonanie drogi dojazdowej (odcinek W5-W6) nawierzchni bitumicznej szerokości 5,50m i długości około 93m. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej robót. Całość zadania I realizowana będzie w dwóch etapach. Etap I do dnia 15.11.2012r. etap II do dnia 15.05.2013r. Etap II obejmuje roboty związane z wykonaniem fontanny, wykonaniem terenów zielonych, oświetleniem zewnętrznym, podbudowy i nawierzchnie ciągu pieszego bezpośrednio przylegającego do budowanego obecnie budynku Urzędu Gminy oraz utwardzenie centralnego placu wokół fontanny. Pozostałe roboty należy wykonać w etapie I. Zadanie II należy wykonać w terminie do 15.05.2013r. W ramach zadania wykonawca powinien przewidzieć realizację wszystkich robót związanych z zagospodarowaniem terenu opisanych w dokumentacji projektowej, opisach technicznych i specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych dla realizowanego zadania. Oferta w zakresie zadania I powinna uwzględniać elementy małej architektury przewidziane w projekcie zagospodarowania placu oraz monitoring zewnętrzny placu wg załącznika nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projektach budowlanych, opisach technicznych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca na koszt własny dokona wizji lokalnej terenu inwestycji, zapozna się z terenem i zapleczem budowy...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zadanie będzie w części realizowane i współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Budowlane EKO-DROGPOL sp.j. A. Markowski, M. Markowska, ul. Partyzantów 32, 23-250 Urzędów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 894984,84
Oferta z najniższą ceną: 894984,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1174204,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Przebudowa istniejących miejsc postojowych w miejscowości Przyłęczek
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem na drogach będących własnością Gminy Sokółka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.