Legnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA KONSERWACJĘ I NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 268382 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA KONSERWACJĘ I NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw dźwigów zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy. Przedmiot umowy obejmuje: 1) stały nadzór nad urządzeniami dźwigowymi polegający na utrzymaniu urządzeń w ruchu ciągłym w sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe ich funkcjonowanie przez okres 3 lat, a w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników, za które Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność 2)wykonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego ( Dz.U. Nr 193, poz.1890), w tym: a)wykonywanie przeglądów konserwacyjnych zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 do umowy przynajmniej raz na 30 dni, b)wykonywanie przeglądów okresowych półrocznych zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 2 do umowy przynajmniej raz na pół roku, c)wykonywanie przeglądów okresowych rocznych zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 3 do umowy przynajmniej raz w roku; 3) utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej (z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych), oraz usuwanie awarii i usterek we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiającego. Utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej, o której mowa w pkt 3 obejmuje w szczególności: A) Prowadzenie na bieżąco kontroli stanu technicznego dźwigów, w tym: a)sprawdzanie stanu technicznego mechanizmów napędowych dźwigów, b)sprawdzanie działania urządzeń bezpieczeństwa drzwi przystankowych i drzwi szybowych, c)sprawdzanie działania wskaźników sygnalizacji oświetlenia oraz oświetlenia kabin i uzupełnienia ewentualnych braków, d)sprawdzanie luzu pomiędzy ślimakiem a ślimacznicą oraz stanu łożysk, e)sprawdzanie i regulacja szczęk hamulcowych a także sprzężenia ciernego między kołem ciernym, a linami nośnymi, f)sprawdzanie mocowania lin oraz elementów nośnych kabiny i przeciwwagi, g)sprawdzanie i regulacja naciągu oraz sprawdzenie stanu zużycia lin nośnych w zakresie ewentualnych deformacji i pęknięć, regulacja naciągu, h)sprawdzanie mocowania prowadnic kabiny i przeciwwagi z dokonaniem koniecznych poprawek, i)sprawdzanie pracy i regulacja przełączników piętrowych, smarowanie rolek napędowych, j)sprawdzanie działania urządzeń zabezpieczających przed przeciążeniami oraz zabezpieczeń termicznych i zaniku fazy, k)próby funkcjonalne obwodów sterowniczych ,w tym bezpieczeństwa całego dźwigu, l)sprawdzanie układów zasilania i sterowania, m)sprawdzanie działania kaset wezwań, działania drzwi szybowych, amortyzatorów połączone z ewentualną wymianą uszkodzonych elementów, n)wykonywanie innych prostych czynności konserwacyjnych zapewniających bezpieczeństwo i utrzymanie dźwigów w ciągłym ruchu, o)czyszczenie elementów mechanicznych. B)Reagowanie na nieprawidłowości w pracy urządzeń zgłaszane przez Zamawiającego całodobowo we wszystkie dni tygodnia, w tym w ramach pełnienia dyżuru pogotowia dźwigowego. C)W przypadku niemożliwości natychmiastowego usunięcia awarii lub usterki - zabezpieczenie dźwigu przed możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za należyte wykonanie usługi przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej oraz przed Zamawiającym w okresie trwania umowy. Zamówienie publiczne obejmuje również do pełnienie dyżuru w ramach pogotowia dźwigowego w siedzibie Zamawiającego w godz od 7.00 do 15.00 w dni robocze oraz poza siedzibą Zamawiającego poprzez pełnienie dyżuru całodobowego we wszystkie dni robocze, świąteczne i dodatkowo wolne od pracy oraz wszystkie dni robocze w godzinach od 15.00 do 7.00 - szczegółowe warunki dotyczące pełnienia dyżurów określa projekt umowy. Roboty i usługi wykraczające poza zakres niniejszej umowy, a wynikające z konieczności usunięcia awarii, wykonania zaleceń UDT, zlecane będą Wykonawcom w trybie i na zasadach opisanych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają zapisy projektu umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie co najmniej 2 usługi w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia każda o wartości brutto nie mniejszej niż 230 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej dwiema osobami : 1) posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających , przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku eksploatacji w zakresie, co najmniej montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym co najmniej do 1 kV; 2) posiadającymi aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne do obsługi i konserwacji urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego taką zmianę w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, pok. 36b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwaga: Niniejsze zamówienie publiczne należy realizować przez okres 36 miesięcy w okresie od 10-11-2014 r. do 10-11-2017 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
- Plac zabaw przy Czwórce (LBO)
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup z dostawą nowych licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server 2022
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.