eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Remont drógremont nawierzchni ulicy Żwirowej w m. Wicko, utwardzenie nawierzchni drogi na działce nr 258, obr. 23 Wapnica, ułożenie płyt drogowych na drodze ul. Pogodna w m. Wapnica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Międzyzdroje: Remont dróg: remont nawierzchni ulicy Żwirowej w m. Wicko, utwardzenie nawierzchni drogi na działce nr 258, obr. 23 Wapnica, ułożenie płyt drogowych na drodze ul. Pogodna w m. Wapnica.
Numer ogłoszenia: 268362 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje , ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, faks 0913275630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg: remont nawierzchni ulicy Żwirowej w m. Wicko, utwardzenie nawierzchni drogi na działce nr 258, obr. 23 Wapnica, ułożenie płyt drogowych na drodze ul. Pogodna w m. Wapnica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg: remont nawierzchni ulicy Żwirowej w m. Wicko, utwardzenie nawierzchni drogi na działce nr 258, obr. 23 Wapnica, ułożenie płyt drogowych na drodze ul. Pogodna w m. Wapnica. Zakres : 1. Remont dróg: remont nawierzchni ulicy żwirowej w m. Wicko na odcinku od skrzyżowania z droga powiatową nr 001Z ul. Nadbrzeżną do granicy WPN długości - 930 mb. p o l e g a j ą c y na : - rozbiórce uszkodzonych i odkształconych powierzchni nawierzchni z kostki betonowej grubości 15 cm (trylinka) na odcinku - 230 mb, posegregowaniu materiałów z odzysku i dostarczeniu brakujących ilości trylinki, ułożenia i przełożenia powierzchni zniszczonych, odkształconych i zapadniętych, wzmocnieniu podsypki i podbudowy cementowo- piaskowej, odtworzeniu, oczyszczeniu i udrożnieniu rowów i urządzeniu poboczy ziemnych. - oczyszczeniu odcinka nawierzchni bitumicznej, usunięcia rumoszu, błota i kurzu, wycięcia miejsc uszkodzonych, wypełnienia i uzupełnienia podbudowy tłuczniem, wyprofilowania odkształceń profilu podłużnego i spadków poprzecznych, skropienia podbudowy emulsjami bitumicznymi, ułożenia warstwy wiążącej z mas mineralno-bitumicznych grubości 3 cm i warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm, odtworzeniu rowu odwadniającego i urządzeniu poboczy ziemnych na odcinku długości - 700 mb. 2. Remont dróg: utwardzenie nawierzchni drogi na działce nr 258, obr. 23 Wapnica na odcinku od drogi powiatowej nr 001Z do zabudowanej nieruchomości WPN długości - 260 mb. p o l e g a j ą c y na : - wykonaniu robót ziemnych i korytowania na całej szerokości jezdni, ułożeniu warstwy odcinająco-odsączającej z piasku, dostarczeniu i ułożeniu nawierzchni jezdni ze staroużytecznych prefabrykowanych płyt drogowych grub. 15 cm o powierzchni powyżej 4,5 m2 na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm, ułożeniu nawierzchni z płyt yomb grub. 12 cm na poszerzeniach, profilowaniu poboczy ziemnych i hmusowaniu. 3.Remont dróg: ułożenie płyt drogowych na drodze ul. Pogodna w m. Wapnica na odcinku od skrzyżowania z droga powiatowa nr 001Z ulicy Turkusowej do zjazdu gospodarczego na posesję nr 36, długości - 312 mb. p o l e g a j ą c y na : - wykonaniu rozbiórek uszkodzonych powierzchni nawierzchni z trylinki i drogowych płyt betonowych, posegregowania materiałów, za i wyładunku oraz transportu płyt drogowych na odl. 5 km, wykonania korekty profilu podłużnego i spadków poprzecznych, ułożeniu i zagęszczeniu podsypki piaskowej i warstwy odcinającej z piasku, ułożeniu nawierzchni ze staroużytecznych drogowych płyt betonowych grub. 15 cm o powierzchni pow. 4,5 m2 na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm, ułożeniu na poszerzeniach i mijankach płyt betonowych yomb grub. 12 cm, karczowaniu pni, ułożeniu przepustów rurowych urządzeniu i profilowaniu poboczy gruntowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne należytego wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie czynności wyraźnie nie sprecyzowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót jest tylko elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca powinien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Kod CPV 45110000-1 Roboty rozbiórkowe i ziemne 45233100-0 Roboty w zakresie budowy dróg i autostrad 45233150-5 Roboty w zakresie regulacji ruchu 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegające na budowie, przebudowie dróg o nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych i układaniu nawierzchni bitumicznych o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 500.000,00 zł .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów składa również dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, to jest: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, b) dokumenty dotyczące: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający na podstawie art.144 ustawy prawo zamówień publicznych może dokonać zmiany umowy jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego oraz przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia , jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez zamawiającego, - wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - zmian dokumentacji projektowej, - siły wyższej, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,bip.miedzyzdroje.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Międzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 72-500 Międzyzdroje.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Międzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 72 -500 Międzyzdroje Pokój nr 10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.