Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-12
Kielce: Modernizacja Regionalnego Ośrodka Informacji wraz z adaptacja pomieszczeń i budową stanowisk pracy: - modernizacja sieci LAN, - modernizacja Informatorium
Numer ogłoszenia: 268352 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Kielcach , ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 24 99 600, faks 41 24 99 604.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kielce.stat.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Regionalnego Ośrodka Informacji wraz z adaptacja pomieszczeń i budową stanowisk pracy: - modernizacja sieci LAN, - modernizacja Informatorium.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Modernizacja sieci LAN, na którą składają się następujące zadania: 1.1. Modernizcja szaf krosowniczych ( wymiana PATCH-paneli na nowy typ z gniazdami RJ-45, inwentaryzcja i pomiary sieci logicznej); 1.2. Dostawa UPS-a typu RACK, tower (6 szt.) oraz kabla sieciowego kat.6 - szpula 305 mb (do samodzielnego wykonania PATCH-y na wymiar) 2. Modernizacja Informatorium, na którą składają się nastepujące zadania: 2.1. Prace remontowo-budowlane; 2.2. Montaż klimatyzatorów Wykonawca zobowiazany jest przygotować dokumentację powykonawczą, która będzie zawierać: projekty z naniesionymi zmianami jeżeli takie będą, atesty, certyfikaty, aprobaty zgodności, oświadczenie kierownika budowy, dziennik budowy. Komplet dokumentacji powykonawczej należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej. W ramach przedmiotu zamówienia wszyscy Wykonawcy zobowiazani będą do oznakowania każdego z produktów dostarczonych w wyniku postępowań współfinansowanych przez Unię Europejską. Oznakowania powinny być zgodne z Księgą znaków: Narodowej Strategii Spójności - księga identyfikacji Wizualnej 2007 dostępnej pod adresem: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/ZPFE/Documents/Zalacznik_1_Ksiega_identyfikacji_wizualnej.pdf oraz zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu dostępnych pod adresem: http://www.poig.gov.pl/ZPFE/Documents/przewodnik_dla_benef_promocja_0412081.pdf.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-1, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-5, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.12.00-8, 45.33.12.30-7, 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie: Część 1 Modernizacja sieci LAN 1.700,00 zł (słownie : jeden tysiąc siedemset złotych 00/100), Część 2 Modernizacja Informatorium 6.600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie tego warunku według formuły spełnia / nie spełnia stosownie do treści złożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegająca na remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu par. 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z poźn.zm.) o wartości nie niższej niż: Część 1 Modernizacja sieci LAN 60.000,00 zł, Część 2 Modernizacja Informatorium 230.000,00 zł. Zamawiający będzie oceniał spełnienie tego warunku według formuły spełnia / nie spełnia stosownie do treści złożonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jezeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporzadzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz.578, z późn.zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Zamawiajacy będzie oceniał spełnienie tego warunku według formuły spełnia / nie spełnia stosownie do treści złożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jezeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: Część 1 Modernizacja sieci LAN 60.000,00 zł, Część 2 Moderniazacja Informatorium 230.000,00 zł. Zamawiajacy będzie oceniał spełnienie tego warunku według formuły spełnia / nie spełnia stosownie do treści złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kielce.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 kielce, pokój nr 11 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Statystyczny ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 kielce, pokój nr 10 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 (POIG), 7 osi priorytetowej Społeczeństwo Informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, wspólfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Umowa będzie finansowana w 85 % ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15 % z polskich środków krajowych (współfinasowanie). 3. Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta prokektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych służb statystyki publicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja sieci LAN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja sieci LAN, na którą składają się następujące zadania - modernizacja szaf krosowniczych (wymiana PATCH-paneli na nowy typ z gniazdami RJ-45, inwentaryzacja i pomiary sieci logicznej); - dostawa UPS-a typu RACK, tower ( 6 szt.) oraz kabla sieciowego kat.6 - szpula 305 mb (do samodzielnego wykonywania PATCH-y na wymiar).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja Informatorium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja Informatorium, na którą składają się następujace zadania: - prace remontowo - budowlane; - montaż klimatyzatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-5, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.32.10.00-3, 45.33.12.00-8, 45.33.12.30-7, 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dzierżawa urządzenia do syntezy 18 F FDG wraz z dostawą kaset ,materiałów i odczynników niezbędnych do wytworzenia i przeprowadzenia analiz kontroli jakości wytworzonego preparatu .
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Kielcach - Rejon Busko - Zdrój
- Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru z siedziby Zamawiającego, przyjmowania, przemieszczania i doręczania do adresatów przesyłek pocztowych...
- Dostawa urządzeń multimedialnych - ADP.2301.32.2024
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla uczniów II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
- Dostawa i montaż dźwigu towarowego z możliwością przewozu osób w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Szczecinie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.