eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej Miasta Gdańska na podstawie opracowań geodezyjno-kartograficznych na obszarze 4500 ha

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Gdańsk: Aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej Miasta Gdańska na podstawie opracowań geodezyjno-kartograficznych na obszarze 4500 ha
Numer ogłoszenia: 26833 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, faks 058 3236481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej Miasta Gdańska na podstawie opracowań geodezyjno-kartograficznych na obszarze 4500 ha.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:.
1.Wykonywanie bieżącej aktualizacji numerycznej mapy zasadniczej miasta Gdańska w zakresie pełnej treści w/w mapy.
2.Podstawą wprowadzania stosownych zmian w numerycznej mapie zasadniczej będą wpływające do Referatu Zasobu Geodezyjnego operaty techniczne dotyczące opracowania tzw. map do celów projektowych oraz pomiary budynków wykonywane w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacja punktów adresowych w łącznym wymiarze nie przekraczającym 4500 ha. Zamawiający zwraca uwagę wykonawcom, że w zdecydowanej większości jednostkowe opracowania map do celów projektowych dotyczą obszarów o powierzchniach od 0.05 ha do kilku hektarów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI UDZIAŁU:
    1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.);
    1.2. spełniają warunki określone w art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity z 2005 r., Dz. U. Nr 240, poz.2027 z późn. zm.);
    1.3. dysponują co najmniej 3 osobami, które będą wykonywać zamówienie i które:
    - posiadają doświadczenie (praktykę) w zakresie obsługi aplikacji numerycznej mapy zasadniczej o nazwie GeoEdytor,
    - ukończyły szkolenie z zakresu obsługi programu Komunikator i GeoEdytor,
    1.4. dysponują co najmniej 2 osobami (niekoniecznie spośród trzech wymienionych powyżej), które będą wykonywać zamówienie i które posiadają uprawnienia zawodowe z zakresu art.43 ust.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    1.5. dysponują sprzętem komputerowym do wykonania zamówienia - min. 3 komputery przystosowane do pracy w sieci komputerowej, każdy z oprogramowaniem:
    -Bentley MicroStation wraz z nakładką Geographics w wersji 8.01 lub w wersji równoważnej (alternatywnie PowerMap w wersji 8.01 lub w wersji równoważnej),
    -GeoEdytor;
    -do wspomagania aktualizacji numerycznej mapy zasadniczej o nazwie Komunikator.
    2.OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
    2.1. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    a)ocena spełniania warunku, o którym mowa w ust.1.1 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust. 1.2 i 1.3,
    b)ocena spełniania warunku, o którym mowa w ust.1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust.1.1.,
    c)ocena spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1.3 i 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust. 1.4.,
    d)ocena spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1.5 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, ust. 1.5..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z Wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
    1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty;
    1.2. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do oferty;
    1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do oferty;
    1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg załączonego wzoru - załącznik nr 4 do oferty oraz kopie uprawnień zawodowych z zakresu art. 43 pkt.1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
    1.5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - sprzętu komputerowego i oprogramowania, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował wg załączonego wzoru - załącznik nr 5 do oferty;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Sala Obsługi Mieszkańców stanowiska nr 14-17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejscem otwarcia ofert jest Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, sala 132A (I piętro). Termin otwarcia ofert: 04.02.2009 r. o godzinie 12:30.
OSOBAMI UPRAWNIONYMI DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI SĄ:
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: pracownik Wydziału Geodezji - Beata Gaj, Tel. (058) 323 68 01, w dniach pon- pt, w godzinach od 8:00 do 16:00
- w sprawach proceduralnych: pracownik Biura Zamówień Publicznych - Wioletta Kulkowska-Myszke, tel.(0-58) 323-61-86, faks (0-58) 323-64-81, e-mail: w.kulkowska@gdansk.gda.pl pokój nr 126, w godz. 8:00 - 16:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.