eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › opracowanie programu zajęć i prowadzenie zajęć "Kreatywne zabawki" dla uczniów klas I-III w 15 szkołach podstawowych z terenu Gminy Puck w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 wraz z dostawą zestawów edukacyjnych (elementów "kreatywnych zabawek") do samodzielnego stworzenia własnego mechanizmu umożliwiających przeprowadzenie zajęć, w ramach projektu pn. "Dziś nauka - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-16

Ogłoszenie nr 26832 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.

Puck: opracowanie programu zajęć i prowadzenie zajęć "Kreatywne zabawki" dla uczniów klas I-III w 15 szkołach podstawowych z terenu Gminy Puck w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 wraz z dostawą zestawów edukacyjnych (elementów "kreatywnych zabawek") do samodzielnego stworzenia własnego mechanizmu umożliwiających przeprowadzenie zajęć, w ramach projektu pn. "Dziś nauka - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
zajęć "Kreatywne zabawki" dla uczniów klas I-III w 15 szkołach podstawowych z terenu Gminy Puck w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 wraz z dostawą zestawów edukacyjnych (elementów "kreatywnych zabawek") do samodzielnego stworzenia własnego mechanizmu umożliwiających przeprowadzenie zajęć, w ramach projektu pn. "Dziś nauka - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 365234-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Puck, krajowy numer identyfikacyjny 19051973700000, ul. ul. 10 Lutego  29, 84100   Puck, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 058 6732096 w. 40, faks 586 732 737, e-mail ugpuckinwest@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): bi.gmina.puck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

opracowanie programu zajęć i prowadzenie zajęć "Kreatywne zabawki" dla uczniów klas I-III w 15 szkołach podstawowych z terenu Gminy Puck w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 wraz z dostawą zestawów edukacyjnych (elementów "kreatywnych zabawek") do samodzielnego stworzenia własnego mechanizmu umożliwiających przeprowadzenie zajęć, w ramach projektu pn. "Dziś nauka - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.U.271.25.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu zajęć i prowadzenie zajęć "Kreatywne zabawki" dla uczniów klas I-III w 15 szkołach podstawowych z terenu Gminy Puck w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 wraz z dostawą zestawów edukacyjnych (elementów "kreatywnych zabawek") do samodzielnego stworzenia własnego mechanizmu umożliwiających przeprowadzenie zajęć, w ramach projektu pn. "Dziś nauka - jutro praca! Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w 15 szkołach podstawowych i 4 gimnazjach z terenu Gminy Puck" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020. 2.Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który: a) opracuje program zajęć i przeprowadzi zajęcia z uczniami klas I-III w 15 szkołach podstawowych z terenu Gminy Puck z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych ("kreatywnych zabawek") b) dostarczy zestawy edukacyjne ("kreatywne zabawki"). 3.W ramach realizowanych zajęć uczniowie z klas I-III szkół podstawowych będą samodzielnie składać specjalne ekologiczne zestawy edukacyjne "kreatywnych zabawek" Składanie zabawek powinno uczyć: - Ekologii - zabawki powinny składać się z elementów recyclingowych (np. butelki PET, dętki rowerowe, itp)., - Kreatywności i innowacyjności - samodzielne składanie powinno pozwalać zgłębiać zasadę działania zabawek, - Mechaniki, fizyki - złożone zabawki powinny muszą poruszać się wyłącznie przy użyciu sił natury (np. wiatr, mechanizm nakręcania itp.). W efekcie realizacji zajęć uczniowie poznają proste zasady mechaniki, tworzenia konstrukcji, wzrośnie ich świadomość ekologiczna, kreatywność i innowacyjność. 4.Zajęcia prowadzone będą z wykorzystaniem narzędzi ICT (komputery, internet - m.in. instruktaż składania). 5.Zajęcia mają być prowadzone wg programu, który Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić w ciągu 7 dni od podpisania umowy Zamawiającemu do zatwierdzenia. 6.Przedmiot zamówienia w roku szkolnym 2016/2017 obejmuje realizację zajęć dla maksymalnie 69 grup, w wymiarze 15 h na grupę. Łącznie 1035 h zajęć. Ilość osób w 1 grupie: od 5 - 25. Zajęcia odbywać się będą w siedzibach poniżej wskazanych szkół: a) Szkoła Podstawowa w Celbowie - 3 grupy (po jednej w klasach I, II i III) b) Szkoła Podstawowa w Darzlubiu - 4 grupy (po jednej w klasach I i III oraz dwie w klasach II-ich) c) Szkoła Podstawowa w Gnieżdżewie - 4 grupy (po jednej w klasach I i II oraz dwie w klasach III-ich) d) Szkoła Podstawowa w Leśniewie - 7 grup (po dwie w klasach I i II oraz trzy w klasach III-ich) e) Szkoła Podstawowa w Łebczu - 5 grup (jedna w klasie I oraz po dwie w klasach II i III) f) Szkoła Podstawowa w Mieroszynie - 4 grupy (po jednej w klasach I i III oraz dwie w klasach II-ich) g) Szkoła Podstawowa w Mrzezinie - 7 grup (jedna w klasie I oraz po trzy w klasach II i III) h) Szkoła Podstawowa w Połchowie - 4 grupy (po jednej w klasach I i II oraz dwie w klasach III-ich) i) Szkoła Podstawowa w Połczynie - 3 grupy (po jednej w klasach I, II i III) j) Szkoła Podstawowa w Rekowie Górnym - 3 grupy (po jednej w klasach I, II i III) k)Szkoła Podstawowa w Starzynie - 7 grup (jedna w klasie I, dwie w klasie II oraz 4 w klasie III) l) Szkoła Podstawowa w Strzelnie - 4 grupy (po jednej w klasach I i III oraz dwie w klasach II-ich) ł) Szkoła Podstawowa w Swarzewie - 3 grupy (po jednej w klasach I, II i III) m) Szkoła Podstawowa w Werblini - 2 grupy (po jednej w klasach II i III) n) Szkoła Podstawowa w Żelistrzewie - 9 grup (jedna w klasie I, oraz po cztery w klasach II i III). 7.Przedmiot zamówienia w roku szkolnym 2017/2018 obejmuje realizację zajęć dla maksymalnie 28 grup, w wymiarze 15 h na grupę. Ogółem odbędzie się maksymalnie 420 h zajęć lekcyjnych. Dokładna liczba grup ze wskazaniem podziału grup na poszczególne szkoły zostanie przekazana Wykonawcy do dnia 31.08.2017r. 8.Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w liczbie co najmniej 1 nauczyciel na 2 szkoły (minimum 8 nauczycieli). Nauczyciel winien posiadać wykształcenie uprawniające do prowadzenia zajęć technicznych (nauczyciel techniki), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (DZ. U. z 2009 Nr 50, poz. 400) przygotowanie pedagogiczne oraz wykazać się co najmniej rocznym stażem pracy z zakresu zajęć technicznych - nauczyciel techniki. Zajęcia będą realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 15.06.2018. Zajęcia będą realizowane w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018. 9.Godzina zajęć rozumiana jest jako godzina zajęć dydaktycznych - 45 minut. 10.Wykonawca będzie prowadził zajęcia w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Dyrektorami Szkół. Dni i godziny zajęć zostaną przedstawione Wykonawcy, na co najmniej 5 dni przed realizacją zajęć. Wykonawca musi wykazać się dyspozycyjnością i elastycznością wobec zmian w terminach realizacji zajęć, wynikających ze zmiany planu zajęć lub uroczystości szkolnych oraz liczyć się z możliwością realizacji zajęć w tych samych godzinach w różnych szkołach. 11.Zamawiający zapewnia salę do przeprowadzenia zajęć. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny jakości prowadzonych zajęć. 13. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: a) opracowanie programu zajęć, b) prowadzenie zajęć, c) przygotowanie i przeprowadzenie testu sprawdzającego nabycie kompetencji wszystkich uczestników zajęć. Pierwszy test praktyczny zostanie przeprowadzony na pierwszych zajęciach, drugi praktyczny na ostatnich zajęciach, d) prowadzenie dzienników zajęć oraz imiennych list obecności, kart czasu pracy, e) promocji projektu - miejsca realizacji zajęć oraz materiałów edukacyjnych (w tym programu szkolenia, dziennika szkolenia, listy obecności uczestników). Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w zajęciach. Materiały promocyjne oraz oznaczenia pomieszczeń powinny wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. f) wydanie zaświadczenia dla każdego ucznia o udziale w zajęciach. Zaświadczenie winno wskazywać źródło finansowania szkolenia poprzez zamieszczenie oznaczenia zawierającego znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. g) dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni/sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. h) dostarczenie zestawów edukacyjnych ("kreatywnych zabawek"), zgodnych z załącznikiem do SIWZ. 14.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć oraz szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy.. 15.Dla każdej z grup Wykonawca zapewnia zestawy edukacyjne ("kreatywne zabawki") do samodzielnego stworzenia własnych mechanizmów (217 zestawów na rok szkolny 2016/2017 i 217 zestawów na rok szkolny 2017/2018). Każdy zestaw musi umożliwiać stworzenie 5 mechanizmów (pojazdów), z których każdy musi się poruszać wykorzystując jedynie siłę mięśni lub siły natury np. wiatr, mechanizm nakręcania. Każdy zestaw zawierać musi również 5 instrukcji montażu (w języku polskim) - oddzielne dla każdego mechanizmu (pojazdu) i składać się z jedynie z: materiałów ekologicznych np. drewna lub sklejki; elementów recyklingowych (np. butelki PET, dętki rowerowe); niezbędnych elementów do złożenia mechanizmu np. śrub, nakrętek. Szczegółowe zestawienie mechanizmów w ramach pojedynczego zestawu znajduje się w załączniku nr .... do SIWZ Na rok szkolny 2016/2017 dostawa w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy kolejna dostawa na rok szkolny 2017/2018 do 20 sierpnia 2017 roku płatność nastąpi po każdorazowej dostawie. 16.Wszystkie zestawy edukacyjne powinny być nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania. Wykonawca dostarczy zestawy edukacyjne we własnym zakresie i na własny koszt do wskazanych przez Zamawiającego placówek oświatowych do siedziby poszczególnych szkół, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8 do 15, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z dyrektorem danej szkoły. 17.Zestawy edukacyjne muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. 18.Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu, w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczone zestawy edukacyjne zostaną komisyjnie przyjęte przez Zamawiającego w każdej placówce. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80100000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT288991.87
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wielkopolska Aadenia Nauki i Rozwou Jakub Michałowski,  michalowska@wanr.du.pl,  ul. Przełęcz51,  60-115,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 291404.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 291404.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 352389.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.