eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Dostawa i montaż elementów placów zabaw i zagospodarowania na terenie Gminy Wągrowiec Część I Dostawa i montaż elementów placów zabaw Część II Dostawa i montaż piłkochwytów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-09

Wągrowiec: Dostawa i montaż elementów placów zabaw i zagospodarowania na terenie Gminy Wągrowiec Część I Dostawa i montaż elementów placów zabaw Część II Dostawa i montaż piłkochwytów
Numer ogłoszenia: 268312 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec , ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 80 800, faks 67 26 80 803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elementów placów zabaw i zagospodarowania na terenie Gminy Wągrowiec Część I Dostawa i montaż elementów placów zabaw Część II Dostawa i montaż piłkochwytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce realizacji zamówienia: 1) Część I Zadanie nr 1 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Łeknie Gmina Wągrowiec ul. Pocztowa 7; 62-105 Łekno; działka nr 647 obręb geodezyjny Łekno; Zadanie nr 2 - Zespół Szkolno Przedszkolny w Wiatrowie Gmina Wągrowiec; 62-100 Wągrowiec; teren Przedszkola - działka nr 112/6 obręb geodezyjny Wiatrowo; teren szkoły - działka nr 119 obręb geodezyjny Wiatrowo; Zadanie nr 3 - Szkoła Podstawowa w Pawłowie Żońskim Gmina Wągrowiec; Pawłowo Żońskie 18; 62-104 Pawłowo Żońskie; działka nr 158/5 obręb geodezyjny Pawłowo Żońskie, Zadanie nr 4 - działka nr 26/17 w Tarnowie Pałuckim obręb geodezyjny Tarnowo Pałuckie Zadanie nr 5 - Uzupełnienia placów zabaw / wymiany elementów na terenie Gminy Wągrowiec - Kopaszyn działka nr 53. obręb geodezyjny Kopaszyn; Potulice działka nr 192 obręb geodezyjny Potulice; działka nr 106 obręb geodezyjny Kamienica. 2) Część II Kopaszyn działka nr 53 obręb geodezyjny Kopaszyn; Wiatrowo działka nr 119 obręb geodezyjny Wiatrowo (teren szkoły). 2. Zakres robót obejmuje: Część I Dostawa i montaż elementów placów zabaw / Zakres robót obejmuje dostarczenie i zamontowanie urządzeń zabawowych placów zabaw (wraz z wykonaniem fundamentów i nawierzchni bezpiecznej z piasku) na terenie Gminy Wągrowiec tj. Zadanie nr 1 - Zespól Szkolno Przedszkolny w Łeknie - zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią - 1szt, huśtawka wagowa - 1szt, podwójna huśtawka wahadłowa - 2 szt; bujaki sprężynowe - 3 szt.; bujak poziomy - 1 szt; karuzela - 1 szt.; ścianka wspinaczkowa 1 szt; tablica do malowania - 1 szt; Zadanie nr 2 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiatrowie - Teren przedszkola - zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią - 1 szt; podwójna huśtawka wahadłowa - 1szt; huśtawka ważka - 1 szt; karuzela - 1 szt; bujak sprężynowy - 2 szt; Teren szkoły: zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią - 1 szt, huśtawka ważka - 1 szt, bujak sprężynowy - 1 szt. Zadanie nr 3 -Szkoła Podstawowa w Pawłowie Żońskim - zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią - 1 szt; podwójna huśtawka wahadłowa - 1 szt; huśtawka ważka - 1 szt; Zadanie nr 4 - Uzupełnienia / wymiany elementów na terenie Gminy Wągrowiec - Kopaszyn - podwójna huśtawka wahadłowa - 1 szt; wymiana siedzisk z łańcuchami (uchwytami) przy huśtawkach wahadłowych w Potulicach i Kamienicy - 6 szt. Część II Dostawa i montaż pilkochwytów / Zakres prac obejmuje dostarczenie i zamontowanie piłkochwytów : - w miejscowości Kopaszyn - piłkochwyt długości 20m. i wysokości 6m; - w miejscowości Wiatrowo - piłkochwyt długości 12m i wysokości 4m. Szczegółowy wykaz i wymagania techniczne urządzeń, które należy dostarczyć i zamontować określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz formularze cenowe, które są załącznikami do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego - do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.51.00-8, 37.53.52.20-5, 37.53.52.30-8, 37.53.52.40-1, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: dla Części I - 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych) w terminie do 19.102015 r. do godz. 09.00; dla Części II - nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SWIZ) poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli: a) dla Części I - co najmniej 1 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj.: zamówienie polegające na budowie lub uzupełnieniu placu zabaw o wartości minimum 30 0000,00 zł netto; b) dla Części II - co najmniej 1 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj.: zamówienie polegające na dostawie i montażu piłkochwytów o wartości minimum 5000 zł netto; Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych robót (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączonych dokumentów poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA (dowodami są: - poświadczenia, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawcy dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SWIZ) poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawcy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla każdej z części zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci - kierownika robót lub osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SWIZ) poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawcy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - dla każdej części zamówienia. Zamawiający na podstawie treści dostarczonych dokumentów oceni spełnienie tego warunku poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dowód wniesienia wadium, 2) wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do SIWZ, 3) wypełnione formularze cenowe z podaniem cen jednostkowych dostarczonych i zamontowanych urządzeń. Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. 4) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana podpisania zostanie umowa zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym - ogólne warunki umowy wg załącznika nr 12 do SIWZ. Załącznik ten zawiera m.in. warunki zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wągrowiec ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, pokój nr 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wągrowiec ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, pokój nr 110 (biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż elementów placów zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejsce realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Łeknie Gmina Wągrowiec ul. Pocztowa 7; 62-105 Łekno; działka nr 647 obręb geodezyjny Łekno; Zadanie nr 2 - Zespół Szkolno Przedszkolny w Wiatrowie Gmina Wągrowiec; 62-100 Wągrowiec; teren Przedszkola - działka nr 112/6 obręb geodezyjny Wiatrowo; teren szkoły - działka nr 119 obręb geodezyjny Wiatrowo; Zadanie nr 3 - Szkoła Podstawowa w Pawłowie Żońskim Gmina Wągrowiec; Pawłowo Żońskie 18; 62-104 Pawłowo Żońskie; działka nr 158/5 obręb geodezyjny Pawłowo Żońskie, Zadanie nr 4 - działka nr 26/17 w Tarnowie Pałuckim obręb geodezyjny Tarnowo Pałuckie Zadanie nr 5 - Uzupełnienia placów zabaw / wymiany elementów na terenie Gminy Wągrowiec - Kopaszyn działka nr 53. obręb geodezyjny Kopaszyn; Potulice działka nr 192 obręb geodezyjny Potulice; działka nr 106 obręb geodezyjny Kamienica. 2. Zakres robót obejmuje dostarczenie i zamontowanie urządzeń zabawowych placów zabaw (wraz z wykonaniem fundamentów i nawierzchni bezpiecznej z piasku) na terenie Gminy Wągrowiec tj. Zadanie nr 1 - Zespól Szkolno-Przedszkolny w Łeknie - zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią - 1szt, huśtawka wagowa - 1szt, podwójna huśtawka wahadłowa - 2 szt; bujaki sprężynowe - 3 szt; bujak poziomy - 1 szt; karuzela - 1szt; ścianka wspinaczkowa 1 szt; tablica do malowania - 1 szt; Zadanie nr 2 - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Wiatrowie - Teren przedszkola - zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią - 1 szt; podwójna huśtawka wahadłowa - 1szt; huśtawka ważka - 1 szt; karuzela - 1 szt; bujak sprężynowy - 2 szt; Teren szkoły: zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią - 1 szt, huśtawka ważka - 1 szt, bujak sprężynowy - 1 szt. Zadanie nr 3 -Szkoła Podstawowa w Pawłowie Żońskim - zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią - 1 szt; podwójna huśtawka wahadłowa - 1 szt; huśtawka ważka - 1 szt; Zadanie nr 4 - Uzupełnienia / wymiany elementów na terenie Gminy Wągrowiec - Kopaszyn - podwójna huśtawka wahadłowa - 1 szt; wymiana siedzisk z łańcuchami (uchwytami) przy huśtawkach wahadłowych w Potulicach i Kamienicy - 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.51.00-8, 37.53.52.20-5, 37.53.52.30-8, 37.53.52.40-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż piłkochwytów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: Kopaszyn działka nr 53 obręb geodezyjny Kopaszyn; Wiatrowo działka nr 119 obręb geodezyjny Wiatrowo (teren szkoły).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.