eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › WYKONANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH, KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH I PRZEDMIARÓW, REMONTÓW BUDOWLANYCH SZÓŁ PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Chełmża: WYKONANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH, KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH I PRZEDMIARÓW, REMONTÓW BUDOWLANYCH SZÓŁ PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLI
Numer ogłoszenia: 268296 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmża , ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675-22-91, faks 056 675-21-22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH, KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH I PRZEDMIARÓW, REMONTÓW BUDOWLANYCH SZÓŁ PODSTAWOWYCH I PRZEDSZKOLI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, remontów budynków szkolnych i przedszkoli: 1. Gimnazjum nr 1 ul. Ks. P. Skargi 1 a. Sala gimnastyczna - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji wod. - kan., - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wykonanie: instalacji wentylacyjnej, docieplenia stropu, adaptacji pomieszczeń po kuchni na cele socjalne, naprawy dachu, elewacji. b. Budynek szkoły - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji wod. - kan., - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wykonanie malowania pomieszczeń, naprawy podłóg, izolacji poziomych i pionowych budynku, remont elewacji. 2. Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Gen. J. Hallera 17 a. sala gimnastyczna - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wyminę wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji wod. - kan., - kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie pomieszczeń, - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wykonanie naprawy dachu, elewacji. b. budynek szkoły - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wyminę wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji wod. - kan., - kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wykonanie malowania pomieszczeń, naprawy podłóg, wykonanie izolacji poziomych i pionowych budynku. 3. Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Gen. J. Hallera 21 - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wyminę wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji wod. - kan., - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wykonanie remontu dachu, elewacji, malowanie pomieszczeń. 4. Szkoła Podstawowa nr 5 ul. krd. St. Wyszyńskiego 5 - kosztorys inwestorski, przedmiar robót naprawy podłóg, wymianę okien. 5. Przedszkole nr 1 ul. Bydgoska 9 - Inwentaryzacja architektoniczna budynku, - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wyminę wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalacji wod. - kan., - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wyminę instalacji centralnego ogrzewania, - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na budowę wejścia ewakuacyjnego, docieplenie dachu, - kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wykonanie malowania pomieszczeń 6. Przedszkole nr 2 ul. Tumska 10 - Inwentaryzacja architektoniczna budynku, - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na wyminę instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłem, - projekt budowlany, kosztorys inwestorski, przedmiar robót na malowanie Pomieszczeń, remont elewacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 4 do specyfikacji. Dla realizowanego zadania inwestycyjnego pn. Wykonanie projektów budowlanych, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót, remontów budynków szkolnych i przedszkoli..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn: a. posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Udokumentują zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców lub wspólnie spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a - c. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 4. Udokumentowanie zrealizowania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert, w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert. 7. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 8. Informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Forma dokumentów: 1. Wszystkie dokumentu muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża pok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urzad Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2, 87-140 Chełmża, pok. 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.